פורומים

 - שטח 4x4

טויוטה מרחיבה את מגוון דגמי טויוטה להשכרה עם הלנד קרוזר שנכנס אל שירות הנסיעות השיתופיות

היום ב 16:25 0 תגובות 82 צפיות profile imageOgash Ofer

לראשונה בישראל: יוניון מוביליטי מרחיבה את מגוון דגמי טויוטה Share עם הלנד קרוזר שנכנס אל שירות הנסיעות השיתופיות

עונת החגים בפתח ובתקופה זו ישראלים בוחרים לטייל ברחבי הארץ. השירות החדש שמוצע ב-TOYOTA SHARE מספק פתרון מושלם לא רק למי שאין בבעלותו רכב, אלא גם לבעלי רכבים פרטיים משפחתיים המעוניינים בסופי השבוע, בחגים ובחופשים לצאת לטיולי שטח, ללא צורך בהחזקת רכב שטח המוביל לעלויות שוטפות גבוהות ומנוצל לרוב רק בסופי שבוע.

יוניון מוביליטי גאה להכריז על חידוש משמעותי בשוק הרכב השיתופי בישראל, ומציעה לציבור הרחב לראשונה בישראל את האפשרות להנות מחוויית טיולי שטח עם לנד קרוזר, במסגרת שירות הרכב השיתופי "טויוטה share". הלנד קרוזר מצטרף לדגמי טויוטה נוספים המוצעים במסגרת השירות – כגון טויוטה אייגו, יאריס קרוס, קורולה ואחרים.

משתמשי טויוטה Share יוכלו לשכור את הלנד קרוזר במתווה יומי, ללא צורך במנוי חודשי. השירות יהיה זמין 24/7 והשכרת הרכב תיעשה באופן פשוט מאד וידידותי למשתמש באמצעות אפליקציה ייעודית קלה ונוחה לשימוש, בעלות של 999 ₪ ליום כולל מע"מ. השירות מיועד עבור כל נהג ונהגת מגיל 18 ומעלה, בעלי רישיון נהיגה עם ותק של שנתיים והוא כולל ביטול השתתפות עצמית במקרה של תאונה. בשלב הראשון יושק השירות החדש בסוכנות טויוטה בנתניה, רחוב דוד פנקס 28, נתניה.

קישור לטיולים בארץ של אתר השטח - אתם מוזמנים לשכור טויוטה לנד קרוזר חדש ולהצטרף לטיול!

הוספת תגובה
ביטול