פורומים

 - שטח 4x4

התקנת מצבר נוסף

21 באוקטובר 2004 ב 02:00 15 תגובות 51057 צפיות yuvsig

ברצוני לדעת כמה עולה להתקין מצבר נוסף כולל הכל לטויוטה פור ראנר

לכתבה

הוספת תגובה
  • 1. עופר אוגש 22 באוקטובר 2004 ב 05:56

    עלויות התקנה

    בשביל לדעת עלויות ואפשרויות הרכבה צריך להתקשר לצדי מסדנת רסטה 4X4 בטלפון 08-8693094

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. Yosi 23 באוקטובר 2004 ב 13:40

    חיבור מצברים.

    לא מומלץ לחבר מצברים במקביל באופן קבוע בגלל שהם לא זהים - אחד יפרוק את השני או להפך. לכן משתמשים במפצלי טעינה שמבודדים את המצבים אחד מהשני כאשר הראשון לרכב והשני לאביזרים . רק במצבים נדירים מחברים במקביל כגון כננת לאורך זמן או התנעה לא מוצלחת כנל לגבי חיבור בטור שנחוץ בעיקר לרתחת שטח .

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. haimmiri 23 באוקטובר 2004 ב 20:34

    איפה ניתן לקנות את החיווט והמפסקים

    מישהו יכול להפנות לחנות שמוכרת חיווט מתאים ואת השקעים האוניברסלים ??

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. zohars 30 באוקטובר 2004 ב 21:11

    סכמה חשמלית

    אפשר להוסיף לכתבה סכמה חשמלית? תודה זהר

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. ענרי 31 באוקטובר 2004 ב 02:51

    טרופר

    בטרופר קיימים שני מצברים במקור. האם ניתן להוסיף לטרופר את האפשרות של חיבור טורי ושל מצבר גיבוי?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. rasta4x4 31 באוקטובר 2004 ב 09:04

    טרופר

    בטרופר בעל שני מצברים במקור ניתן להרכיב את המערכת לחיבור טורי והעברת מצבר אחד לגיבוי. היתרון בטרופר בא לידי ביטוי בעלות יותר נמוכה מפני שאין צורך לרכוש מצבר נוסף. צדי רסטה

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 7. rasta4x4 31 באוקטובר 2004 ב 09:14

    סכמה חשמלית

    זהר שלום אשמח לספק לך שרטוט מ''ע החשמל לחיבור המצברים אולם יש לקחת בחשבון כי אנו מתערבים במ''ע החשמל הראשית של הרכב וכל טעות עלולה לגרום לקצר ראשי!!! התקנת המ''ע חייבת להעשות ע''י חשמלאי רכב מוסמך ובעל ניסיון . תודה צדי רסטה 4X4

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 8. rasta4x4 31 באוקטובר 2004 ב 09:23

    תגובה לחיבור מצברים

    שלום יוסי המצבר הנוסף חייב להיות זהה בנתונים למצבר הקיים. בצורת חיבור זו אין בעיה ראה לדוגמא איסוזו טרופר,GMC נוואדה,GMC

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 9. ofer570 31 באוקטובר 2004 ב 20:40

    התקנת מצבר נוםף

    שאלה כיצד פועלת מערכת הטעינה בחיבור של 24 וולט

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 10. יואל רנד 21 בנובמבר 2004 ב 19:01

    טרופר

    האם בטרופר יש מצב שמצבר אחד עובד קשה יותר, ואם כן האם כדאי להחליף בינהם מדי פעם על מנת להאריך את חיי המצברים. יואל

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 11. Yosi 08 בדצמבר 2004 ב 11:12

    חיבור מצברים במקביל -לא /רק בתנאי אחד כן.

    לא אין מצברים זהים ואחד פורק את השני-אורך חיים של המצברים קצר יותר . אם יש תקלה אז ''אין חשמל'' כי כל הצרכנים על מעגל חשמלי ראשי אחד. אם מצבר אחד נחלש צריך להחליף את שני המצברים. הפתרון שני מעגלים חשמליים אחד לאביזרים ואחד לרכב פיצול טעינה /בקרה . למשל המצבר המישני לא מתחיל להטען עד שהראשי לא טעון. לצריכת חרום - משתמשים במפסקים לחיבור מקבילי או טורי של המצברים. דוגמא :הכננת על המצבר המישני - רק כשאין לה מספיק כוח מחברים את הראשי(מפסק) בצורה מבוקרת. כן משאיות וציוד כבד הצורך זרמים גבוהים בתדירות גבוהה כלומר יש צורך במצבר בקיבול גדול ואין - מחברים במקביל.(גם היצרנים) שיקולי מקום - למשל אין מקום למצבר גדול בצד אחד של הרכב - אז מרכבים שניים קטנים בשני צידי הרכב. יש לקחת בחשבון את נתוני האולטרנטור. (האם ברצף של נסיעות קצרות יצליח בכלל למלא את שני המצברים - יותר מצברים יותר זמן טעינה.) ''מחיר המצברים אינו מרכיב בתחזוקת ברכב'' - אבל מחיר הבקר/מפצל טעינה נמוך ממחי מצבר אחד (צריך תמיד להחליף את זוג המצברים !!)

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 12. SHLOMEBBB 24 בדצמבר 2004 ב 17:42

    יש אפשרות אחרת

    מצבר 80-100אמפר אלטרנטור 65 אמפר ומעלה ומה שלא תעשה נראה איך זה מחזיק

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 13. SHLOMEBBB 24 בדצמבר 2004 ב 17:49

    חיבור 24v

    -מצבר+ - מצבר+ חבר +ו- חיצונייםתקבל 24v _________________

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 14. אורח/ת 20 במרץ 2010 ב 11:19

    התמונות בצד

    לא נתן להבין שום דבר מהתמונות שמלוות את ההסברים יותר מדי צבעוני

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 15. אורח/ת - חיים 03 ביולי 2023 ב 15:37

    מישהו יודע היכן ניתן לרכוש מפצל טעינה מבוקר לשני מצברים? ברסטה לא ידעו במה מדובר. תודה

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול