09 בדצמבר 2000 ב 18:47 4 תגובות 2698 צפיות אורח/ת
ואם אפשר אז האם בעליו של ההמר שהיה היום באיזור חורשן נמצא פה בפורום ?
הוספת תגובה
  • 1. 4x4hotmail 09 בדצמבר 2000 ב 17:18

    אם תקיש PTO בגוגל תקבל כמה תשו

    אם תקיש PTO בגוגל תקבל כמה תשובות. בעקרון, אחרי שקראתי את כתבתו של ארז נ. על הלנד רובר סדרה 1 רציתי גם אני להוסיף משהו קטן ולא משמ חשוב. לדעתי PTO זאת יציאת כח ולא יציאה הידראולית ולכן אם יש לטרנספר של סדרה אחת יציאת PTO - POWER TRANSFER OPENING הרי שאפשר לחבר כננת ישירה ולא כננת הידראולית. כלומר אםשר לחבר עוד ''''דרייבשאפט'''' ישירות למנוע מכני של כננת חיצונית. כמו בריו ובזחלמ''''ים של פעם. אגב, בלא מעט משאיות מנוף יש יציאות PTO שמשמשות להינע של משאבה הידראולית שמתפקדת כלב של המנוף. אם לזה ארז התכוון אז בסדר אם כי אפשר ישירות - בלי הידראוליקה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. 4x4hotmail 09 בדצמבר 2000 ב 17:21

    PTO = POWER TAKE-OFF בגירסה א

    PTO = POWER TAKE-OFF בגירסה אחרת. וזה בעצם אותו דבר. רוני

    אתר מעניין על שימוש PTO

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. אורח/ת 10 בדצמבר 2000 ב 08:13

    זה כמו בטרקטורים שיש יציאה למח

    זה כמו בטרקטורים שיש יציאה למחרשה מאחורה ?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. פרסום 10 בדצמבר 2000 ב 08:22

    בדיוק גיא. ואגב ,רוני, לפי מה

    בדיוק גיא. ואגב ,רוני, לפי מה שארז הסביר לי הבחור עם הלנדרובר חיבר משאבת שמן נוספת לPTO ואז הוא משתמש בכח הידראולי ולא מיכני, כנראה שכך יותר נוח לו.

    הוספת תגובה צטט והגב
נגישות