29 בינואר 2001 ב 21:51 3 תגובות 455 צפיות אביב ג
אני מתכנן לקנות טרנו בנזין ארוך שנת 96-7 האם יש בעיות מיוחדות ברכב הנ"ל? (שמעתי על בעיה בבולמים אחוריים) האם ב 120-140 אלף ק"מ הטרנו עדיין במצב טוב? האם השוק הוא לפי לוי יצחק הידוע או שיש כללים אחרים
הוספת תגובה
  • 1. אורח/ת 29 בינואר 2001 ב 21:03

    מניסיון ארוך עם טראנויים לרכב

    מניסיון ארוך עם טראנויים לרכב אין בעיות כלל הבולמים אינם בעייתיים אלא לא מקנים נוחות ניתן לפתור את העניין ע''''י הלפתם וזו לא הוצאה ב''''שמיים'''' בהצלחה ותהנה

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. אורח/ת 29 בינואר 2001 ב 21:03

    מניסיון ארוך עם טראנויים לרכב

    מניסיון ארוך עם טראנויים לרכב אין בעיות כלל הבולמים אינם בעייתיים אלא לא מקנים נוחות ניתן לפתור את העניין ע''''י הלפתם וזו לא הוצאה ב''''שמיים'''' בהצלחה ותהנה

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. דוטו 30 בינואר 2001 ב 16:45

    אין שום בעיה בבולמים האחוריים

    אין שום בעיה בבולמים האחוריים חוץ מזה שבמודל הזה חשבו עדיין בניסן שבולמים של פיאסטה מספיקים לטרנו הבולמים המקוריים [גם כשהיו חדשים לא היו מציאה גדולה ניתן בעזרת מיספר שינויים לקבל רכב חדש ומדובר בהשקעה של בין 2000ל-4500 ש''''חהחלפת בולמים רנצ''''ו 9000 לדוגמא מעולים עלות כ-2000 ל-4 החלפת קפיצים אחוריים לקפיצים פרוגרםביים כמה מאות ולמהדרין החלפת מוטות פיתול קדמיים בעוד 1000+ לא זוכר בדיוק כמה + שווה להשאיר בקניית טרנו ארוך במודלים שציינת את הסכום הזה בצד תהנה מהרכב ללא שיעור יותר גם בשטח וגם בכביש לגבי המחיר לארוך בנזין אין ביקוש בשמיים כך שלמיטב ידיעותי מחירון גג

    הוספת תגובה צטט והגב
נגישות