פורומים

 - שטח 4x4

ובעניין של מכשירי הקשר !

30 בינואר 2001 ב 16:53 5 תגובות 550 צפיות אורח/ת
יש איזה מוסך שניקרא ג'יפ-בריש. והם פירסמו שיש להם מכשירי קשר משומשים למכירה ... אז יצרנו קשר וקנינו. מכיוון שהם בירושליים ואנחנו בחיפה לא יצא לנו לראות את המכשירים עד לרגע הקניה. אך הובטח לנו בעל פה טלפונית על ידי אנשי ג'יפ-בריש שאין איתם שום בעיה וגם אם תצוץ בעיה כל שהיא מיד תהיה לנו כתובת ועזרה ככל שנידרוש. במציאות כמו תמיד הסיפור נגמר אחרת. אחד המכשירים לא עובדוספק אם עבד בעבר הקרוב בכלל (וזאת על ידי טכנאי האלקטרוניקה שבדק אותו) רכיבים שרופים וכרגע אנחנו כבר מספר חודשים לא יכולים להשתמש במכשיר הנ"ל. פנינו מיד לאחר הקניה לאנשי בריש בירושלים טלפונית והם אכן אמרו אין בעיה שלחנו בחזרה את המכשיר הם בדקו מה שבדקו ואמרו שזאת בעיה שלו כי המכשיר עבד כשיצא מהם. זה לא נכון מכיוון שחיברנו את כל 3 המכשירים באותה צורה שניים עבדו מיד והשלישי לא. לכן אם יש פה מישהו ממוסך בריש בירושלים שרוצה לומר משהו להגנתו נא עשה זאת. ומצידי - אני מציע למי שגר שם וזקוק לשרותי מוסך לחפש לו מישהו יותר אמין וקצת יותר הגון. על מנת שלא ימצא את עצמו במצב שלנו עם מכשיר ששוה 300 שקל ולא עובד ולא ניתן לתיקון מכיוון שאין למצוא את התרשים האלקטרוני שלו. גיא
הוספת תגובה
  • 1. sky 30 בינואר 2001 ב 16:35

    שלום הייתי אצל בחור בשם אליק

    שלום הייתי אצל בחור בשם אליק והוא בדק וסידר לי בעייה במכשיר ואפילו לא לקח כסף אלעד (סקאי) טרופר

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. אורח/ת 30 בינואר 2001 ב 20:24

    SKY תודה רבה אבל לא זאת הייתה

    SKY תודה רבה אבל לא זאת הייתה כוונת ההודעה :( הרעיון הוא לקבל איזו שהיא התיחסות ממוסך בריש. אני לא רוצה להוציא עוד כסך על תיקון מכשיר שניקנה מקולקל. גיא

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. אריק2 30 בינואר 2001 ב 21:43

    אם בשביל 300 שקל הם מוכנים ללכ

    אם בשביל 300 שקל הם מוכנים ללכלך את שמם, זה בטח אומר משהו !!! אני יכול להגיד שאחת לשבוע שבועיים, מגיח מישהו משם ומנסה למכור כל מיני דברים...אז בוא נחכה לתשובה (ונקווה שהיא תספק לקוח שנסע 150 קילומטרים)

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. פוקה 03 בפברואר 2001 ב 11:51

    גיא שלום, מצטער שרק היום מחזי

    גיא שלום, מצטער שרק היום מחזיר לך תשובה,זאת מכיון שאין באפשרותי לגלוש בכל יום. אין זה נימוסי לפנות לפורום לפני שיצרתה עימי קשר ישיר ולא באמצעות איש קשר. כפי שנאמר לך לפני הקניה, שהמכשירים אינם של ג''יפבריש אלא של לקוחותינו שהננו עושים להם טובה ללא כל עמלה (במקרה זה). יכולת פשוט ליצור איתי קשר ולקבל את פריטי בעלי המכשיר במקום ישר לפעול כמתלונן ''''קוטר''''. את הטלפון שלי יש לך. ממתין לשיחה מימך. פוקה

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. אריק2 03 בפברואר 2001 ב 17:57

    ואילו לדעתי - רצוי שכל לקוח שא

    ואילו לדעתי - רצוי שכל לקוח שאינו מרוצה ידווח מה ועל מה ! ואתם, ספקי השירות תבינו - אנחנו הקונים, אנחנו הקובעים ! ואיפה שנקבל שירות טוב יותר נלך ונשלח לשם את חברינו.

    הוספת תגובה צטט והגב
נגישות