
רבות כבר נרשם בפורום על השוואת
רבות כבר נרשם בפורום על השוואת בין סופה / CJ לסמוראי, הייתי מציא לך לחפש את זה בעמודים קודמים בפורום. כעיקרון, הסופה/CJ שותים הרבה יותר דלק, גדולים יותר, וגם ניתן להגיד - עבירים יותר. שיפורים וחלקי חילוף זולים , והרבה אנשים בפורום מטפלים בהם בעצמם. הסמוראי הוא נוח הרבה פחות, עם הרבה פחות מקום אכסון. עביר בצורה מדהימה לגודלו, נוסע על אדי דלק (צריכת דלק אפסית), וקופצני מאוד. לעומתו הסופה / CJ הם רכב פאר... לפי דעתי הבחירה צריכה להיות במה אתה צריך מהרכב. אם זה רכב שני, שאתה נוסע איתו רק לשטח, עלות הדלק האסטרונומית של הCJ לא עקרונית כל כך. אם יש לך משפחה, וזה רכב יחיד, הסמוראי כנראה קטן מדי. אני אישית חייל, ומחזיק בסמוראי 84, והאוטו משרת אותי נאמנה, כי הוא מתאים לצרכיי - תבדוק מה צרכיך, ואז תחליט מה לקנות. בכל מקרה, להתראות בשטח! אבי שוע
אז ככה אני אוסיף כמה דברים, דב
אז ככה אני אוסיף כמה דברים, דבר ראשון את הקופצנות בסמוראי אפשר לשפר בעזרת קיט בולמים נכון, את הסמוראי אפשר לפרק ולהרכיב בעזרת לדרמן והכי חשוב הכול חוזר למקום (יפני לא), הסופה בטיפול נכון תהיה רכב שאפשר לחיות איתו מבחינת אמינות אבל בשום אופן לא רכב אמין, הסמוראי הוא אמין.נקודה. מעולם לא נתקעתי אם סמוראי בכביש או בשטח (מנסיון עם 87 ו97). בקשר לצריכת הדלק, אבי לפי דעתי מעולם לא נסעת דרומה עם סופה מכיוון שטיול שבסמוראי יגמר ב200 שח דלק בסופה יכול להגיע ל450 שח בכיף, אבל על דבר אחד אני ''''חייב'''' להסכים וזה שהסופה יותר גיפ.
תודה על התגובה, האם ני
תודה על התגובה, האם ניתן להרכיב לסמוראי גגון, או שזה מגביל אותי רק לסמוראי סגור ? ואיך הסמוראי יורד ירידות קשות ? האם צריך ברקסים או שהילוך כח מספיק לו כמו בסופה ? תודה - עובד.
לי יש סמוראי סגור, והרכבתי לו
לי יש סמוראי סגור, והרכבתי לו גגון בעלות מגוחכת. ידוע לי על בעלי סמוראי פתוח שהרכיבו גגון, אבל הדבר לא כל כך פשוט לפי מה ששמעתי - בכל מקרה צריך לבדוק את העניין. בנוגע לירידות - הילוך הכוח קצר, ואני ירדתי ירידות די קשות איתו, אבל מעולם לא נהגתי ברכב שטח אחר, ככה שאין לי בסיס להשוואה. אבי שוע
לגבי גגון בסמוראי, הרשו לי לה
לגבי גגון בסמוראי, הרשו לי להעיר שרכב זה שהוא צר ממילא ומוגבל בנוגע לסיבובים ושיפועי צד, הרכבת גגון תחייב תשומת לב מיוחדת לאופן העמשת הגגון, שלא להעלות את מרכז הכובד מעל לנסבל. ובקיצור אסור להעמיש בציוד כבד- מים, דלק, וכו.. אני ממליץ על סוזוקי ארוך בלי גגון, אם סוזוקי, ובכך להעדיף בטיחות על עוד כמכ ס''''מ של עבירות.
סמוראי עם גגון נוסע מצויין - ל
סמוראי עם גגון נוסע מצויין - לי יש כזה... סגור.. נסעתי איתו עם כ 40 ק''''ג על הגגון - ולמשך כשבוע בשטח בירדן - ולא נתקלתי בבעיה מיוחדת, למעט שהרכב מתנדנד קצת יותר בשבילים מהירים... לגבי שיפועי צד - ממילא הסמוראי הוא לא אלוף השיפועים - ואם זוכרים את זה אז אין בעייה... הילוך הכח לא מספיק נמוך - וצריך לעזור לו עם הברקסים - בעדינות !!!!!
אמיר, כניראה שאתה נהג זהיר, וז
אמיר, כניראה שאתה נהג זהיר, וזה טוב. אמנם עוד לא הפכתי גיפ אבל הרגשתי טוב מידי את מיגבלת שיפוע הצד של סמוראי. לגבי נסיעה מהירה ה''''טילטול'''' שנבע מה40 קילו אולי לא תפס אותך בסיבוב ולכן נשארת אדיש לסכנה. אבל אין ספק שעם מודעות אפשר לחיות עם זה, ואז נשאר ההיתרון.
נמרוד כתב באתר שלנו על נושא הס
נמרוד כתב באתר שלנו על נושא הסמוראי מול ג''יפ כמה מילים שלדעתי הלא אוביקטיבית שוות קריאה: http://www.jeepolog.com/jplg_questions.html ולגבי דילמת האורך אני כתבתי כמה מילים אולי תמצא בזה עזרה: http://www.jeepolog.com/jplg_storys_cjcheck.html בהצלחה חנן-ג''יפולוג
אמיר זה שאתה משתיל בפורום מודע
אמיר זה שאתה משתיל בפורום מודעות כאילו אתה נהג זהיר פשוט לא יעבוד עלינו ;))