
סילק שלום. עד כמה שידוע לי המ
סילק שלום. עד כמה שידוע לי המנועים האלה באמת מאד לא אמינים והחלפה של מנוע מסוים באותו מנוע היא לא אפקטיבית מה גם שאם חבר שלך מטפל במנוע לבד אז באופן עקרוני אני לא מאמין שהוא צריך לסבול מתקלות כל- שהן שלא נובעות משימוש סביר. בקשר לגיר, תשמע, הוא כבר נכנס להוצאות ששוות כמו ג''יפ ממודל הרבה יותר מתקדם. בנוסף יש סיכוי שגיר 4 הלוכים לא יתאים למנוע הישן (מבחינת תושבות, אופן החיבור למנוע וכד'') אבל פה כבר קטונתי מלדעת תחשבו על זה, אולי באמת שווה להחליף למודל חדש עם יותר חלקים זמינים, מנוע יותר גדול וגיר + טרנס'' עם יחסי העברה טובים יותר. אולי כן כדאי לראות אם אפשר לרשום לו מנוע גדול ברישיון ואז כל מה שאמרתי לא תקף חוץ מההוצאות הרבות הכרוכות בכך. שבוע טוב. אורי.
שלום משי. החלפה מגיר 3 ל4 היל
שלום משי. החלפה מגיר 3 ל4 הילוכים לא תעזור בכביש בכלל, כי לשניהם הילוך גבוה 1 ל1. הסיבה שהאוטו איטי בכביש היא המנוע החלש וגם יחסי העברה סופיים יחסית קצרים. מנוע 6 טורי של ג''יפ אכן בעייתי להכניס, ובגלל זה הוארך הסי-ג''י בשנת 72 בשלושה אינץ''. בשנים שלפני אופציות המנועים האחרות מלבד הארבע צילינדר (''הוריקן'') היו מנועי וי-6, שהם קצרים יותר ממנועים טוריים. האופציה הסבירה ביותר שעומדת לפניו היום, היא לדעתי מנוע וי-6 מודרני, או במילים אחרות וורטק V6 בנפח 4300 סמ''''ק, שנפוץ בשברולטים וגי-אמ-סי למינהם, כמו סונומה, ספארי, וכו. אם הוא כבר משיג מנוע אז לקחת אותו עם הגיר האוטומטי המודרני שלו. לאבי שופינסקי שמבקר פה בפורום יש כזה מנוע (אם אני לא טועה) בתוך הג''יפ המדהים שלו, ומדובר על CJ3B עוד יותר קטן וישן. אני בטוח שהוא יוכל לעזור בעצה טובה.
חברים שלום ! תודה רבה על המי
חברים שלום ! תודה רבה על המידע אני אעביר אותו הלאה אם יעלו עוד רעיונות אשמח לשמוע תודה רבה