
לאחר נהיגה בדיסקברי החדש, ללא
לאחר נהיגה בדיסקברי החדש, ללא ספק אין צורך בנעילה, המערכת הממוחשבת הנועלת את הגלגלים בסגנון האי בי אס ללא ספק עושה את העבודה כראוי.
המערכת הזו עובדת בצורה כזו שהי
המערכת הזו עובדת בצורה כזו שהיא מרגישה עם יש גלגל אחד שמאבד אחיזה, ויודעת להעביר את כל המומנט .שלו אל הגלגל בעל האחיזה המערכת נותנת נעילה מלאה בכל ארבעת הגלגלים לפי הצורך
שי שלום, מה שלומך ? יריב מנסה
שי שלום, מה שלומך ? יריב מנסה ליצור איתך קשר בנוגע לסרט של הטיול ההוא לרמת הגולן ... אולי אתה יכול לחזור אליו לפאלפון ? תודה
היי גיא מה חדש תן לי את הטלפו
היי גיא מה חדש תן לי את הטלפון שלו
אמנם המערכת מחקה פעולה של נעי
אמנם המערכת מחקה פעולה של נעילות רוחביות אבל זה בא על חשבון גניבת מומנט מהמנוע ובמצבים קיצוניים עם שני גלגלים באוויר המנוע יפנה רק חצי מהמומנט שלו לטובת הנעת הרכב, ולא תמיד זה יספיק. חנן-ג''יפולוג
חנן- האם זה אומר שהמערכת גם סל
חנן- האם זה אומר שהמערכת גם סלחנית יותר למכלולים
אם המנוע מפנה חצי מהמומנט שלו
אם המנוע מפנה חצי מהמומנט שלו לטובת הנעת הגלגלים במצב של הצלבה, אז כנראה שזה יהיה סלחני יותר למכלולים. אני כבר מדמיין את הצעת השיפור הבאה שלך: ''''לנתק שלושה פלאגים לפני שמנסים לעלות עליה ואז גם אתה תקבל חצי מהמומנט אל הציריות'''' :-) חנן-ג''יפולוג
המערכת יודעת לבלום את הגלגל שא
המערכת יודעת לבלום את הגלגל שאיבד אחיזה ע''''י שימוש במערכת האי.בי..אס ועובדת ניפלא גם ללא נעילת הדיפרנציאל המרכזיץ מיגבלות קיימות בדרדרות ארוכות וחול כיוון שבלימת הגלגלים שמפרפרים בהכרח גם בולמת את הרכב ומונעת את אפקט הרייס. דרך אגב בדיפנדר החדש קיימת אותה מערכת ושם היא מתפקדת טוב יותר כאשר הדיפרנציאל המרכזי פתוח.