פורומים

 - שטח 4x4

הטכנולוגיה בלנד רובר

17 בפברואר 2001 ב 23:08 8 תגובות 533 צפיות דולב
ביקרתי באתר לנד רובר וקראתי שם על מערכת הETC למי שלא יודע זה ELECTRONIC TRACTION CONTROL לפי מיטב הבנתי ללנד רובר החדשים אין צורך בנעילות כי במקרה של הצלבה או איבוד אחיזה באחד הגלגלים המערכת פועלת כמו נעילה ונותנת את המומנט לגלגל האוחז האם אני צודק או שעדיין נעילה תשפר את יכולת הלנד רובר נ.ב. בדיפנדר החדש יש נעילה ויש גם את המערכת הזאת

האתר של לנדרובר

הוספת תגובה
  • 1. rob 17 בפברואר 2001 ב 22:21

    לאחר נהיגה בדיסקברי החדש, ללא

    לאחר נהיגה בדיסקברי החדש, ללא ספק אין צורך בנעילה, המערכת הממוחשבת הנועלת את הגלגלים בסגנון האי בי אס ללא ספק עושה את העבודה כראוי.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. אורח/ת 18 בפברואר 2001 ב 08:03

    המערכת הזו עובדת בצורה כזו שהי

    המערכת הזו עובדת בצורה כזו שהיא מרגישה עם יש גלגל אחד שמאבד אחיזה, ויודעת להעביר את כל המומנט .שלו אל הגלגל בעל האחיזה המערכת נותנת נעילה מלאה בכל ארבעת הגלגלים לפי הצורך

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. אורח/ת 18 בפברואר 2001 ב 08:26

    שי שלום, מה שלומך ? יריב מנסה

    שי שלום, מה שלומך ? יריב מנסה ליצור איתך קשר בנוגע לסרט של הטיול ההוא לרמת הגולן ... אולי אתה יכול לחזור אליו לפאלפון ? תודה

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. אורח/ת 18 בפברואר 2001 ב 08:30

    היי גיא מה חדש תן לי את הטלפו

    היי גיא מה חדש תן לי את הטלפון שלו

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. אורח/ת 18 בפברואר 2001 ב 09:31

    אמנם המערכת מחקה פעולה של נעי

    אמנם המערכת מחקה פעולה של נעילות רוחביות אבל זה בא על חשבון גניבת מומנט מהמנוע ובמצבים קיצוניים עם שני גלגלים באוויר המנוע יפנה רק חצי מהמומנט שלו לטובת הנעת הרכב, ולא תמיד זה יספיק. חנן-ג''יפולוג

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. zvikabar 18 בפברואר 2001 ב 15:18

    חנן- האם זה אומר שהמערכת גם סל

    חנן- האם זה אומר שהמערכת גם סלחנית יותר למכלולים

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 7. אורח/ת 18 בפברואר 2001 ב 15:43

    אם המנוע מפנה חצי מהמומנט שלו

    אם המנוע מפנה חצי מהמומנט שלו לטובת הנעת הגלגלים במצב של הצלבה, אז כנראה שזה יהיה סלחני יותר למכלולים. אני כבר מדמיין את הצעת השיפור הבאה שלך: ''''לנתק שלושה פלאגים לפני שמנסים לעלות עליה ואז גם אתה תקבל חצי מהמומנט אל הציריות'''' :-) חנן-ג''יפולוג

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 8. יורמי 18 בפברואר 2001 ב 20:09

    המערכת יודעת לבלום את הגלגל שא

    המערכת יודעת לבלום את הגלגל שאיבד אחיזה ע''''י שימוש במערכת האי.בי..אס ועובדת ניפלא גם ללא נעילת הדיפרנציאל המרכזיץ מיגבלות קיימות בדרדרות ארוכות וחול כיוון שבלימת הגלגלים שמפרפרים בהכרח גם בולמת את הרכב ומונעת את אפקט הרייס. דרך אגב בדיפנדר החדש קיימת אותה מערכת ושם היא מתפקדת טוב יותר כאשר הדיפרנציאל המרכזי פתוח.

    הוספת תגובה צטט והגב
נגישות