פורומים

 - שטח 4x4

תזמון הצתה ל CJ8

18 בפברואר 2001 ב 10:46 17 תגובות 499 צפיות מוני הגי''פאי
סוף סוף הגיע השעה לבדוק את התיזמון של ה 258 לא שהוא עושה בעיות אבל תחזוקה מונעת תמיד נדרשת הבעיה החלה כאשר ניסיתי למצוא את הזווית המתאימה בספר של הינס יש כ 6 דגמים של 258 משנת 77 עד 86 כידוע בארץ המנוע בכלל יובא ב90 על פי איזה תזמון יש לעבוד? לדעתי של מנוע משנת 82 83 שהוא ללא מחשב מרכזי ואז התזמון הוא של 8B כמו כן כמה עולה ואיפה להשיג (רצןי בחיפה) אקדח תיזמון רצוי אחד שמתחבר במקביל למערכת.
הוספת תגובה
  • 1. יוסי שנהב 18 בפברואר 2001 ב 09:02

    מוני זה בדיוק מה שרציתי לשאול

    מוני זה בדיוק מה שרציתי לשאול אחרי שקראתי איפה שהוא ש''''מנוע של CJ יכול להגיע ל-8 ק''מ לליטר עם הוא מכוון'''' (ציטוט שלך) ורציתי לבדוק אפשרות של מנוע לא מכוון (אצלי). וגם איך אני מזהה איזה מנוע יש לי? (נפח 3800, שנת 75 יוצר בנצרת).

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. אורח/ת 18 בפברואר 2001 ב 09:24

    לא מבטיח לכם שזו השיטה האולטימ

    לא מבטיח לכם שזו השיטה האולטימטיבית אבל מה שעובד אצלי זה לקדם את ההצתה עד שבמצבים קיצוניים המנוע מתחיל לצלצל ואז לאחר קצת עד שהוא לא מצלצל אף פעם. מה שנקרא ''''ניסוי וטעיה'''' חנן-ג''יפולוג.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. מוני הגי''פאי 18 בפברואר 2001 ב 09:25

    אורי קרוב לוודאי שיש לך את ה -

    אורי קרוב לוודאי שיש לך את ה - 232 זהוא המנוע שקדם ל 258 סך הכול הוא די דומה ל 258 עם נפח מנוע יותר קטן כמובן זה גם מסביר מדוע יש לך קרבורטור שונה משלנו 1bbl יהיה מאוד מענין לראות את המנוע שלך בכל אופן אני מצרף קישור לאתר המסביר על המנוע. בספר הטיפולים שלי (של צילטון) יש גם הסברים לטיפול במנוע הזה אגב האם הוא עם הצתה אלקטרונית או מכנית?

    מנוע ה - 232

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. אורח/ת 18 בפברואר 2001 ב 09:26

    אני, אגב, לא הגעתי ל 1:8 אף פע

    אני, אגב, לא הגעתי ל 1:8 אף פעם. פעם אחת בדקתי את צריכת הדלק לאורך מיכל דלק שלם בנסיעה בינעירונית, CJ8 ארוך סגור בסגירת מתכת ועמוס, במהירות שלא עולה על 90 קמ''''ש הוא עשה 1:7.25 בהצלחה חנן-ג''יפולוג

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. מוני הגי''פאי 18 בפברואר 2001 ב 09:29

    חנן קיבינימט איך אתה עושה את ז

    חנן קיבינימט איך אתה עושה את זה!!! כל פעם אתה עונה דקה לפני. בכל אופן השיטה שלך היא לא הכי מדויקת ולא תמיד תעלה בדיוק על הנקודה. היתי מעדיף קודם כל לעשות בצורה מדויקת ואחר כל לראות בכל מקרה האם זכור לך את מידת הקידום לפי השיטה שלך. אשמח לדעת את זה ולו בשביל רפרנס.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. מוני הגי''פאי 18 בפברואר 2001 ב 09:34

    בקשר לצריכת הדלק. אני כידוע נו

    בקשר לצריכת הדלק. אני כידוע נוסע עם CJ8 ארוך פתוח ובדרך כלל בכלל לא עמוס. ואני גם לא עובר את ה 90 אבל אני ידוע באופן הנהיגה שלי שהוא חסכני מאוד. לא האצות מהירות או מאמץ למנוע. כאשר נסעתי עם הפרוזה הגעתי לאחד ל 13 מה שרבים מבעלי הפרוזות לא האמינו אגב אני נוסע כך לטעמי בטיחות ושמירת מנוע. מספיק שאני הורס את הרכב בשטח לא צריך גם על הכביש.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 7. אורח/ת 18 בפברואר 2001 ב 09:37

    מקצה צינורית המתכת שיוצאת מדיא

    מקצה צינורית המתכת שיוצאת מדיאפרגמת הוואקום של קידום ההצתה אל בלוק המנוע בקו שהוא ב90 מעלות לבלוק המנוע המרחק הוא בדיוק 110 מ''''מ. חנן-ג''יפולוג

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 8. יוסי שנהב 18 בפברואר 2001 ב 10:17

    צילמתי את ההרכבה של הצ''וק ידנ

    צילמתי את ההרכבה של הצ''וק ידני ביום שישי האחרון אז תוכל לראות את המנוע ואת הקרב'' בתמונות (באופן ראשוני) וגם אצרף הסברים קלים (או ליתר דיוק הערות) לגבי הרכבת צ''וק ידני על קרב'' כמו שלי. לגבי ההצתה, אני חושב שהיר מכאנית אבל זה לא מיידע (איך בודקים?) לדבי הצריכה, תשמע אין סיכוי שהוא עושה יותר טוב מ 1 ל4 בכביש :-( אחרי כל מה שאתם אומרים אני מבין שמשהו כנראה לא בסדר מה גם ששכן שלי אמר לי שלפי הריח כנראה הההצתה לא מכוונת. השאלה היא האם מהצתה לא מכוונת אפשר להגיע לצריכת דלק כזאת גרוע?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 9. מוני הגי''פאי 18 בפברואר 2001 ב 10:27

    אפשר גם אפשר אבל לפי דעתי הבעי

    אפשר גם אפשר אבל לפי דעתי הבעיה שלך היא יותר אם הקרבורטור מאשר עם ההצתה. בכל מקרה אחד ל 4 זה מאוג לא הגיוני. אני היתי מציע בדיקה ושיפוץ של הקרבורטור. כדאי גם לבדוק את כל מערכת החשמל אולי הניצוץ חלש מדי. בכל מקרה בדיקה פשוטה וטובה שאתה יכול לעשות היא לפתוח ולהסתכל על המצתים. הם יכולים לספר לך הרבה על מצב המנוע. אם הם שחורים מפיח עבה אין שרםה טובה. אם הם שמנונים המנוע שורף שמן . אם יש לך עננת גז לבן זה גם מעיד על שרפה לא טובה (אחרי שהאוטו התחמם) בטח גם חנן נתן לך כמה טיפים טובים דקה לפני ששלחתי את התשובה שלי :>

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 10. יוסי שנהב 18 בפברואר 2001 ב 10:31

    לא הוא לא הספיק :-) ניצחת אותו

    לא הוא לא הספיק :-) ניצחת אותו הפעם

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 11. dice 18 בפברואר 2001 ב 16:20

    אל תעמק יותר מדי בהצתה יותר ה

    אל תעמק יותר מדי בהצתה יותר הגיוני שהבעיה היא בקרבורטור בהתחלה הסיקס שלי בלע 1:5 במיקרה הטוב היום אחרי כיוון אני בדרך כלל מסתובב סביב השש וחצי ק''''מ לליטר אולי קצת יותר עם נסיעה חסכונית ממש מחוץ לעיר

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 12. יוסי שנהב 19 בפברואר 2001 ב 05:59

    או.קיי בדקתי פלאגים והם כן שחו

    או.קיי בדקתי פלאגים והם כן שחורים מפיח אבל במצב טוב אפילו ע''''י מדידה עם פילר גייג''. מה זה אומר ומה עושים?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 13. מוני הגי''פאי 19 בפברואר 2001 ב 07:13

    אורי לפי תיאור הבעיה נראה לי ש

    אורי לפי תיאור הבעיה נראה לי שיש לך בעיה עם הקרבורטור (ואולי גם עם התזמון אבל פחות קריטית) ככול הנראה מערכת ה IDEL שלך מוציאה יותר מד דלק או שהמחט לא נחה נכון. אז יש שלוש אפשרויות שאתה יכול ללכת 1. לקנות ספרי קרבורטורים לרסס על הקרבורטור ולהשים תוסף ניקוי קרבורטור בדלק.הטיפול הזה מועיל במקרה שקרבורטור קצת בעיתי ונראה לפי התאור שלך שזה לא המקרה. אבל זה הטיפול הכי זול והכי קל שאתה יכול לעשות. 2. לפנות למכון קרבורטורים לשיפוץ וכוונון קרבורטורים. זה יעלה הרבה (שיפוץ מלא עלול לעלות 500 שח) אבל אחרי זה לא יהיה לך בעיות 3. הדרך הקשה והמומלצת פתח ספר של צילטון ולמד את הקרבורטור שלך. קנה קיט שיפוץ לקרבורטור (כ 100 שח או פחות). פרק את הקרבורטור ושפץ אותו בעצמך. לאדם לא מיומן אבל עם קצת כשרון טכני זה צריך לקחת יום. אחרי שתרכיב אותו גם תחסוך כסף גם יהיה לך סיפוק מהעבודה וגם אם אי פעם לך או למשהו אחר יהו בעיות עם הקרבורטור באמצע מדבר יהודה תדע בדיוק מה לעשות. בהצלחה !!!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 14. אורח/ת 19 בפברואר 2001 ב 07:37

    בדקת שהצ''וק שלך לא סגור כל הז

    בדקת שהצ''וק שלך לא סגור כל הזמן? חנן-ג''יפולוג

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 15. יוסי שנהב 19 בפברואר 2001 ב 08:29

    כן, בדקתי. הרי אם הוא היה סגור

    כן, בדקתי. הרי אם הוא היה סגור המנוע היה נכבה כמו שהוא נכבה כשנכנסים לשלולית. לא? ד''''א איזה ספר טיפולים יש לך? לי יש את של היינס וראיתי שם התיחסות לקרב'' YFA (כמו שלי) אבל אולי אתה תמליץ לי על ספר טופולים נוסף שכדאי לי לרכוש. נמרוד המליץ לי על ספר מסויים אבל שכחתי את שמו אז אם אתה יודע על מה מדובר, תרשום לי גם אותה. תודה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 16. אורח/ת 19 בפברואר 2001 ב 08:42

    קודם כל, הצ''וק יכול להיות חצי

    קודם כל, הצ''וק יכול להיות חצי סגור ואז המנוע לא יכבה לך אלא פשוט יצרוך יותר דלק. ברנו5 שלי (יד ראשונה מדודה שלי, טופל רק במוסכים מורשי רנו כל החיים) גיליתי לפני שבועיים שאיזה שמוק הרכיב את כבל הצ''וק כך שכשהוא היה אמור להיות פתוח לגמרי הוא היה שליש סגור. לא יאומן, אבל צריכת הדלק עירונית/בינעירונית משולבת עברה מ1:10 ל 1:13 מעבר לצריכת הדלק הגבוהה הרכב עבד פיקס כך שלא היתה לי סיבה טובה לחשוד במשהו. בקשר לספר שנמרוד מדבר עליו הוא של הוצאת צ''ילטונז. אתה לא חייב לרוץ לשיפוץ מאייד, נסה קודם לכוון את המאייד, כתוב בהיינס איך לעשות את זה. חנן-ג''יפולוג

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 17. מוני הגי''פאי 19 בפברואר 2001 ב 08:44

    יש את הספר של צילטון שהוא מאוד

    יש את הספר של צילטון שהוא מאוד מפורט ומצוין. אבל הבנתי שהוא זהה ברמתו להינס יש את ה JEEP BIBLE של מוזס לבליץ ויש את השני THE JEEP BIBLE שניהם נותנים מידע כללי ובצירוף ספר טיפולים יכולים לעזור יש ספרים כללים על קרבורטורים שיכולים יותר להסביר לך על אופן הפעולה של הקרבורטור. אם יש לך גישה לספריה אונברסטאית תוכל להשאיל אותם

    הוספת תגובה צטט והגב
נגישות