שלום לכולם
יש לי טראנו ארוך 2001 עם 135k קמ
לפני כחודש האוט הפסיק החל לקרטע ללחיצות על הגז כלומר טורים עולים אך הוא לא מחליף הילוך, לא תופס תאוצה והחל ריח של שרוף.
הלכתי למוסך ושם אמרו לי שיש בעיה בגיר והפנו אותו למכון לגירים, במכון אחרי בדיקה קיבלתי הודעה שהילוכים 3 4 שרופים ויש לעשות שיפוץ מלא = 6000 שח.
כמובן שהבעיות לא נגמרו פה אחרי 3 ימים מתקשר אליי בעל המוסך ומבשר לי שגם הטרנספר הלך והוא השיג אחד ב 2000 שח. יש לומר כי המוסך לקח 1000 שח עליו בגלל שזה קרה אצלו בעת תיקון.
טוב עד פה היתה ההתחלה
האוטו יצא ממוסך אחרי שבוע ונאמר לי שהוא צריך לבצע הרצה עמנ שהדיסקיות יכנסו למקום כמו שצריך. עברו 3 ימים והמצב לא השתפר = כלומר האוטו לא מחליף בין 3 ל4 צריך להוריד רגל מהגז, שוב האוטו הובל למוסךושם אחרי שחיברו אותו למחשב הסתבר שאין תגובה בכלל, אחרי בדיקה התשבשרתי שהלך חיישן מד זרימת אוויר ( בחיים לא שמעתי אבל תמיד יש פעם 1), אני יקצר במילים בסופו של דבר השגתי מפירוק ב 450 שח, האוטו יצא אתמול ממוסך ושוב נאמר לי שצריך להרביץ בין 1000-1500 קמ הרצה, עדיין האוטו לא מתפקד בשלמות לפי דעתי.
שאלותיי:
1. האם באמת יש צורך לבצע הרצה שהדיסקיות יתאימו את עצמן?
2. אחרי כמה קמ אפשר לדעת אם הבעיה תוקנה?
3. המוסך אמר שהחיישן מהתחלה היה מקור הבעיה להרס הגיר, נשמע הגיוני?
4.במידה והמצב לא משתפר מה באפשרותי לעשות?
אשמח לכל תגובה