פורומים

 - שטח 4x4

לנדקרוזר 2010-2015 פגמים וליקויים ברכב

17 במאי 2015 ב 11:13 0 תגובות 4355 צפיות זיקו

בלנדקוזר 2011 נתגלו פגמים (לא טכנים עד לפני מס ימים)

חשוב לאחד את כל בעלי הלנדקרוזרים עם בעיות דומות

למעט פגם טכני אחד שהתגלה לפני מס ימים .

היבואן נוטה לברוח מאחריותו  לחלקים פגומים או חלק כושל

גם אם עברו להם 36 חודשי האחריות  ולהלן הרשימה וההסברים .

אהבתנו ללנהדקרוזר אינה פותרת את היבואן מאחריותו לחלקים כושלים !!!!

ואינה מרחיקה אותנו מלנדקרוזר- נהפוכו !!!

יחדיו נאגור כוחות -להסביר ליבואן שחובתו לקחת אחריות מלאה לחלקים כושלים

בין אם עבר האחריות ובין אם לא עברה תקופת האחריות.

תספרו לי על בעיות דומות והתנהלות היבואן מולכם .

 

1. גלגל הגה שמתבלה עם נקודות לבנות תוך פרק זמן קצר

החליפו לרכב שלי  גלגל הגה חדש במסגרת אחריות והתופעה חזרה על עצמה אחרי 15000 קמ

רצוני לציין שאני איש משרד- הרכב בצל רוב היום =אין שום סיבה שגלגל ההגה

התבלה תוך זמן כה קצר- חייב להחזיק לפחות 4-5 שנים ללא פגמים .

2. פלסטיקים דמוי ניקל -ליד ידית המהלכים ובדלתות -מפנים

הפלסטיקים דמוי ניקל ברמה נמוכה ביותר- אחרי זמן קצר העלו כתמים פנימיים

היבואן החליף

3. רעשים בגג- רעשים מטרידים מהגג -אחרי חקירות אין סופיות התגלה שפח הגג התנתק

מקורות החיזוק- טענת היבואן- ילדים טיול על הגג מה שלא היה ולא נברא.

פרקו את כל הכיסוי גג הפנימי והדביקו את הפח לקורות החיזוק

החיבור -הדבק המקורי- התבקע- היבואן ברח מאחריות ושלמתי על העבודה שהתבצעה לשביעות

רצוני במוסך היבואן ברעננה .( הכל חזר למקומו )

4. רעשים מכנף ימין - ויברציות קטנות בזמן שלוחצים על הגז -הייתי במוסך מספר פעמים ולבסוף גילו תוך דקות בהפתעה מוחלטת את הסיבה.

בתוך חלל הכנף -נשאב אוויר למנוע.השאיבה גורמת לויברציות של הפח -של הכנף

פתרון קל ומהיר- תוך דקות- הניחו מדבקה דמוי גומי באורך של 30 סמ על 20 סמ בתוך הכנף וזה פתר את הבעיה- טויטה לא תכננו את הכנף לעמוד השאיבת האוויר

5. ריפודים- רפיודי העור בטויוטה- הם האכזבה הגדולה .

הלנדקוזר הקודם שלי- שנת 2004 עם ריפודי בד- אחרי 240,000 קמ- הבד נראה כחדש.

ריפודי העור לכאורה- מתבלים מהר- את ריפוד מושב הנהג החליף היבואן במסגרת אחריות

ואחרי 15,000 -התחיל שוב המושב להתקלף.

6. ידית הילוכים  -הוחלף על ידי היבואן -ציפוי הניקל על הידית נשחק תוך פרק זמן קצר .

כיום היבואן לא רואה תא עצמו אחראי גם אם החליף את החלק- בתום תקופת האחריות למרות שסיפק שוב

חלק פגום שאיכותו ירודה ביותר.

למען הסר ספק- אני אוהב את הרכב ואני ארכוש שוב לנדקרוזר אך מנגד התנהלותו של היבואן ובריחת אחריותו בצורה קבועה מאחריות כמו אחריותו לדש המתפוצץ .

להביא לידיעתם -יבואן והיצרן לוקחים אחרים אחריות גם אחרי שנים רבות מעבר לתקופת האחריות כאשר מדובר בפגם ביצור או במוצר עם איכות ירודה .

לדוגמא חברת מכשירי תנועה שספקה מנועים חדשים לגרנד ויטרה הרבה מעבר לאחריות וחברת UMI שתקנהטרופרים שנים אחרי גמר האחריות בגין האינצקטורים הדפוקים

טיוטה לוקח אחריות למעבר לתקופת האחריות כפי שניתן לראות בכרית אוויר לרכבים מ 2007

וזאת מפני שמדובר בסכנת מוות והיצרן מפחד מתביעות ענק .

היבואן מתנער מלקוחותיו ולא טורח לענות בכתב ( עד כה )

שימו לב-- כל בעלי הלנדקרוזרים- אל תוותרו -תשימו לב לכל הרשום -ותגישו תביעות לתיקונים ליבואן.

היבואן לא יכול לברוח מאחריותו גם אחרי תקופת האחריות למוצר חדש פגום שהחליף

לידיעה- למוצר שמחליפים במסגרת אחריות ולא שבמסגרת אחריות נותן היבואן 12 חודשי אחריות

ואני אישית לא הייתי מודע לכך ועברתי את 12 החודשים בנושא גלגל ההגה בשבועיים .

מסרק הגה

בימים האחרונים -התגלתה נקישה קלה ביותר בהגה- חשים זאת רק בעמידה.

רבים לא היו חשים בנקישה זו - אך זו תחילה של בעית מסרק ההגה.

פניתי ליבואן- וזה מתנער מאחריותו -שהרי עברתי 3 שנות אחריות .

יש מן הצדק בדברין לכאורה - אך מנגד עומד

א. הרכב עבר רק 90000 קמ

ב. מסרק ההגה הינו מוצר שאמור להיות תקין לאורך שנים רבות ומאות אלפי קמ.

ג. ידוע שהלנדקורזר סובל מבעיות מסרק ההגה - והיבואן לא לוקח אחריות על פגם בחלק

גם מעבר לתקופת האחריות

המוסך יהיה לרוב לצידו של היבואן -היבואן הוא הבוס ישיר או עקיף ולכן המוסך לא יספר

לך את המציאות והתקלות של הרכבים -יסתירו מכם מידע ויתנו לכם לחשוב שזה קרה רק לרכב שלכם .

אשמח לתגובות -ולשמוע חוויות של אחרים לנושאים דומים ועל ההתנהלות מול היבואן

בהמשך- סיפור נוסף על התנהלות מול יוניון מוטורס לבריחה מאחריותו לבולמי זעזועים שעלתה לו בסופו

לא לשכוח- אחרי כל הרשום לעיל - ארכוש שוב לנדקרוזר אך יחד עם זאת לא צריך לתת ליבואן

לשלוט בנו ולברוח מאחריותו .

 

הוספת תגובה
נגישות