
יונדאי טוסון 2009
טוסון נוסע עם הנעה קדמית ומשלב באופן אוטומטי את הגלגלים האחוריים. זה ההסבר מתוך מבחן דרכים שבאתר: המנוע מסובב את הגלגלים הקדמיים והכוח יעבור לאחוריים באמצעות מנגנון נעילה המשולב בדיפרנציאל האחורי. אין לטוסון דיפרנציאל שלישי, מרכזי, אלא מערכת המשלבת ומשחררת את ההנעה האחורית בהתאם לנתוני הסחרור המתקבלים מהגלגלים הקדמיים. הנהג יכול ''לנעול'' את המנגנון על ידי מתג הממוקם משמאל להגה. בנוסף למנגנון ההנעה קיימת גם מערכת בקרת משיכה (TCS) הפועלת על-ידי הפעלת בלם בגלגל מסתחרר ובמקביל הפחתת מצערת.
יונדאי טוסון 2009
תודה :-)
למי יש ספר רכב של יונדאי טוסון 2009
מעוניין במידע על נעילות דיפרנציאלים
הטוסון 2.7 הוא כל הזמן הנעה קדמית והוא משלב הנעה אחורית באמצעות מנגנון דמוי דיפרנציאל. יוצר מדויק לומר מנגנון צימוד / קלאץ׳ שמשלב גם הנעה אחורית במקרה של החלקה מקדימה.
יש כפתור המאפשר נעילה של מנגנון הצימוד ושימוש ב 4x4 קבוע, כשנוסעים בשטח.
יש לא מעט כתבות ומבחני דרכים לטוסון
ראה - חיפוש טוסון
זה ההסבר באנגלית על המערכת:
the system automatically diverts up to 50% of the power to the rear wheels. This on-demand system operates quickly and unobtrusively by monitoring the throttle position, wheel angle, wheel slippage and routes power to the axle offering the best traction. The 4X4 system can be manually locked into 4X4 drive for a continuous 50/50 power split between the front and rear wheels for off-road and very slippery road situations.
תודה על המידע, אך לא מצאתי כתבות עבר, רק על הטוסון החדשות, אני מתעניין ב2009
קניתי כזאת עכשיו !
תתחדש!
בקישור שצרפתי מעל יש המון הפניות לכתבות.
הנה שתיים שרלוונטיות למודל 2009:
https://www.4x4.co.il/article/3587
https://www.4x4.co.il/article/6424