מדוע מורידים אוויר בצמיגים במעבר מנסיעת כביש לנסיעת שטח? מתי לעשות כן? לכמה לחץ אוויר לרדת? ומה הסכנות והייתרונות שבעניין?

מדוע מורידים אוויר בצמיגים במעבר מנסיעת כביש לנסיעת שטח? מתי לעשות כן? לכמה לחץ אוויר לרדת? ומה הסכנות והייתרונות שבעניין?
כתבה חדשה - הורדת אוויר בצמיגים בירידה לשטח
איזה רכב יש לך? לא בכל פעם מורידים אוויר ולא בכל שטח
לחץ אוויר
האם במעבר מצמיגי H/T לצמיגי A/T יש להמשיך ולנפח במצב קר עפ"י המלצת היצרן / לערך גבוה יותר / נמוך יותר..?
לחץ אוויר
סובארו XV
האם נכון להוריד אוויר בשטח ובחול בסובארו XV ?
לחץ אוויר - סובארו XV
פרגון
כתבה מקצועית ויכולה לתת סקירה מלאה על עולם הצמיגים והתפעול הנכון
הורדת אוויר בצמיגים - סובארו XV
להבנתי וממה שקראתי סובארו XV בעלי צמיג חתך נמוך לא מומלץ להוריד אוויר כלל. מה נכון לגבי נסיעה בחולות כמה להוריד לחץ ב XV ?
הורדת אוויר בצמיגים - סובארו XV
מעניין מאוד.
מה ההתייחסות לקוטר הג׳נט?
מעניין מאוד.
מה ההתייחסות לקוטר הג׳נט?
אכן בכניסה לחול מאד מאד מומלץ להוריד אויר ולדאוג ביציאה אמצעי ניפוח
תודה על ההפניה. שמתי לב שהכתבה מ 2016 ונראה לי שכדאי לרענן אותה מעט בהתאם לטרנד הגדלת הג׳אנטים והקטנת חתך הצמיג. בצמיג עם חתך נמוך לא תוציא אויר כמו צמיג עם חתך גבוה. לעיתים אפילו כדאי להעלות לחץ אויר כדי להגן את הדופן מצביטות
בנוסף, לדעתי צריך גם לפרט הבדלים בהורדת אויר בין צמיגי HT/AT/MT