פורומים

 - שטח 4x4

טיפ שטח - שילוב הילוך כוח ברכב עם גיר אוטומטי

26 בספטמבר 2016 ב 11:03 5 תגובות 52854 צפיות profile imageאתר השטח 4X4

אבל למה לעצור ולשלב להילוך כוח? הרכב מטפס מצוין גם ב-HIGH? שאלה/תמיהה קבועה אותה אנו שומעים בהדרכות הנהיגה ובטיולים והמסעות אותם אנו מדריכים. הסבר על תיבות הילוכים ותיבת העברה וכמה סיבות שאולי ישכנעו אתכם לשלב ל-LOW בטרם תסתערו על העלייה הבאה...

לכתבה

הוספת תגובה
  • 1. momo_momo 26 בספטמבר 2016 ב 15:39

    רמת הגולן ..

    לפני שבוע עשיתי את המסלול בני יהודה הישנה לכנף ..
    את רוב המסלול עשיתי ב 4x4 low D , לפעמים גם ירדתי ל 2 ו-1
    הרכב(פאג'רו q 99 ..) עשה את המסלול (גם כשהיו דרכי עפר רגילות )
    בניחותא , עקב הנסיעה האיטית יותר ובקצב וסלד קבועים הבולמים טיפלו יפה במהמורות הדרך בבולדרים ובאבני הבזלת הקשות ..לדעתי הרכב אפילו היה יותר חסכוני בסולר בסוף היום ..
    פעם ראשונה שהרכב מתנהג ככה , בדרך כלל הייתי נוסע 4x4 hige ..
    מעכשיו בשטח שמחייב קצב איטי לאורך קילומטרים ולא רק בעליות אשתדל תמיד להיות בlow ..

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. profile image Ogash Ofer 28 בספטמבר 2016 ב 07:06

    נשאלתי: ואיך נוהגים בחולות?

    התשובה: רצוף ומהר (ולרוב בהילוך מהיר HIGH) כל התשובות והטכניקה בטיפים לנהיגה בשטח חולי

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. Yoni79 29 באוקטובר 2016 ב 16:04

    בטריפטרוניק כל מה שכתבת לגיר ידני תקף?

    למשל להתחיל עליה בהילוך 3 נמוך ואם זה קשה להוריד?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. profile image Ogash Ofer 29 באוקטובר 2016 ב 17:45

    בטריפטרוניק כל מה שכתבת לגיר ידני תקף?

    Yoni79 כתב/ה:
    "למשל להתחיל עליה בהילוך 3 נמוך ואם זה קשה להוריד?"
    אם מתפעלים את הטיפטרוניק כגיר אוטומטי אז היחס כמו לגיר אוטומטי. ואם ''מתפעלים'' אותו באופן ידני אז כמו לגיר ידני. ואכן אפשר בהילוך כוח / LOW להתחיל בהילוך שני או שלישי ובהתאם לקושי לעלות או להוריד הילוך בשליטת הנהג.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. profile image Ogash Ofer 05 באוקטובר 2023 ב 06:07

    טיפ שטח מספטמבר 2016 שעודכן באוקטובר 2023

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול