אבל למה לעצור ולשלב להילוך כוח? הרכב מטפס מצוין גם ב-HIGH? שאלה/תמיהה קבועה אותה אנו שומעים בהדרכות הנהיגה ובטיולים והמסעות אותם אנו מדריכים. הסבר על תיבות הילוכים ותיבת העברה וכמה סיבות שאולי ישכנעו אתכם לשלב ל-LOW בטרם תסתערו על העלייה הבאה...
אבל למה לעצור ולשלב להילוך כוח? הרכב מטפס מצוין גם ב-HIGH? שאלה/תמיהה קבועה אותה אנו שומעים בהדרכות הנהיגה ובטיולים והמסעות אותם אנו מדריכים. הסבר על תיבות הילוכים ותיבת העברה וכמה סיבות שאולי ישכנעו אתכם לשלב ל-LOW בטרם תסתערו על העלייה הבאה...
רמת הגולן ..
לפני שבוע עשיתי את המסלול בני יהודה הישנה לכנף ..
את רוב המסלול עשיתי ב 4x4 low D , לפעמים גם ירדתי ל 2 ו-1
הרכב(פאג'רו q 99 ..) עשה את המסלול (גם כשהיו דרכי עפר רגילות )
בניחותא , עקב הנסיעה האיטית יותר ובקצב וסלד קבועים הבולמים טיפלו יפה במהמורות הדרך בבולדרים ובאבני הבזלת הקשות ..לדעתי הרכב אפילו היה יותר חסכוני בסולר בסוף היום ..
פעם ראשונה שהרכב מתנהג ככה , בדרך כלל הייתי נוסע 4x4 hige ..
מעכשיו בשטח שמחייב קצב איטי לאורך קילומטרים ולא רק בעליות אשתדל תמיד להיות בlow ..
נשאלתי: ואיך נוהגים בחולות?
התשובה: רצוף ומהר (ולרוב בהילוך מהיר HIGH) כל התשובות והטכניקה בטיפים לנהיגה בשטח חולי
בטריפטרוניק כל מה שכתבת לגיר ידני תקף?
למשל להתחיל עליה בהילוך 3 נמוך ואם זה קשה להוריד?
בטריפטרוניק כל מה שכתבת לגיר ידני תקף?
טיפ שטח מספטמבר 2016 שעודכן באוקטובר 2023