
אתר CARCOST "חווית קנייה"
היי ענת, אני מבינה את הרגשתך, את רותחת מזעם. זה לא ה-350 שח אלא התחושה. אם אני הייתי בנעליך, ענת, הייתי פונה למחלקת פניות הציבור או קשרי הלקוחות של החברה בכתב. פרסום חווית קניה שלילית ברשתות חברתיות ובאתרים השונים, חושף אותך לתביעות משפטיות ובונסף, מעמיד את האתר שבו פרסמת את החוויה השלילית בסיטואציה לא נעימה. למה שלא תעלי על כתב את פרטי האירוע, תצייני בפני החברה אם את רוצה פיצוי, דורשת לממש את השובר, או כל דבר אחר שיניח את דעתך. תשלחי את המכתב בדואר רשום ותמתיני לתגובתם. אולי יתברר לך שהייתה אי הבנה, אולי תופתעי לטובה. ואם בכל זאת, תשובתם לא תמצא חן בעינייך, כעת, כשאת מצויידת במכתב ששלחת, בהעתק אישור הדואר הרשום ובמכתב תגובתם, תוכלי לפנות לבית משפט לתביעות קטנות. כידוע לך, בבית משפט לתביעות קטנות את מייצגת את עצמך, כך שאין לך עלות שכ''ט עו''ד. כמו כן, תוכלי לשקלל בפיצוי שתבקשי מבית המשפט עוגמת נפש, יום עבודה שהפסדת ואף את עלות דמי משלוח הדואר הרשום. (אם אני זוכרת נכון, ניתן לתבוע עד לסכום של 33,500 ש). אל תשכחי, revenge is a dish best served cold.
אתר CARCOST "חווית קנייה"
שלום רב, מאחר וכל דברי אמת אינני חוששת מתביעת לשון הרע וחשוב לי ללידע את ההגולשים לגבי התנהלותה של חברה זו, במקביל אני מתכוונת לפנות לפניות הציבור. תודה
אתר CARCOST "חווית קנייה"
אתר CARCOST "חווית קנייה"
היי מיכאל, תנסה להתכוונן רגשית. (זה מאוד פשוט, בדיוק כמו שאתה מכוונן את גלגל ההגה ברכבך, רק הפעם תחליף בדמיונך את גלגל ההגה ברגש). לטענתה, רכשה ענת שובר הנחה בסך של 350 שח, אך בעת מימוש השובר נאמר לה שהשובר אינו מקנה את גובה ההנחה שהובטחה במודעה. ענת נשארה עם תחושה קשה. תחושה קשה, לדוגמא: התחושה שאתה מרגיש כאשר דופקים לך את רכבך בחנייה. עכשיו, במצבים כאלו, כאשר אנחנו טעונים רגשית, לא מומלץ לפנות למדיה החברתית, גם אם הצדק עמנו. ברשותך, נמשיך עם הדוגמא של רכבך בחנייה, כאמור, הוא במצב של נזק רציני. במקרה כזה, בשלב ראשון פונים לפוגע בדרכי נועם, אם דרכי הנועם לא צולחים, ממשיכים לשלב הבא, ניחשת נכון, לערכאות משפטיות. מקווה שהפעם הבהרתי את עצמי.
אתר CARCOST "חווית קנייה"
אתר CARCOST "חווית קנייה"
דורית - קשה לי לכתוב זאת, אבל אני מסכים עם מיכה (למרות שאת תמיד צודקת!). ענת, שנרשמה לפורום ביום בו כתבה את הפוסט, התאכזבה מאתר למכירת רכב עם 0 ק''מ וזאת בגלל שובר הנחה של 350 ש''ח. אני די בטוח שאפשר ''לסגור'' את העניין עם הנהלת האתר ולקבל בחזרה את עלות השובר, אולי גם פיצוי ובטח התנצלות אם הייתה כאן טעות ותקלה. ועבור האתר CARCOST - היא עשתה שירות פרסומי לא רע. עד עכשיו לא הכרתי ולא ידעתי כי קיים. נכנסתי לאינטרנט וראיתי עסק שבראשו עומד דורון רובין ומפרסם תגובות טובות של לקוחות.
אתר CARCOST "חווית קנייה"
היי מיכה, הדוגמה שהבאתי, במרכזה, התחושה הקשה. יכולתי לציין רק נזק, אבל בחרתי להסחף ולהוסיף רציני. לא מדובר בשני הסנטים שלי או בשני הסנטים שלך. לידיעתך, חוק הגנת הצרכן תשמ''א -1981, אוסר על הטעיית הצרכן. החוק מאפשר להגיש תביעה אזרחית ואף פלילית. (עבירת ההטעייה דינה עד שנת מאסר). תרבות חוסר ההגינות בעסקים (הישראלית) מביאה לזה שהצרכנים מתייחסים לבעלי העסקים מראש כאל שקרנים ורמאים.
אתר CARCOST "חווית קנייה"
היי עופר, זה בסדר. אנחנו לא חייבים לראות כל דבר עין בעין. עופר חביבי, שכחת לציין את העובדה שדורון נשר הוא אלוף במילואים. אם כבר - אז כבר.
אתר CARCOST "חווית קנייה"
אתר CARCOST "חווית קנייה"
היי מיכה, בדוגמא שלי היו נזק ממוני (פח מעוך) ועוגמת נפש. כמו בדוגמא שלי, בתלונה היו נזק ממוני (השובר בסך 350 ש''ח) ועוגמת נפש. כידוע, בבתי המשפט ניתן לקבל פיצוי על נזק ממוני ונזק שאינו ממוני (עוגמת נפש). לגבי האמצעים, פירטתי את האמצעים מן הקל אל הכבד. בדיוק כפי שהחוק מעמיד לבחירתנו. אני רוצה לתקן, בתגובה שלי לעופר כתבתי בטעות דורון נשר במקום דורון רובין. דורון נשר היה ויישאר השחקן הכי אהוב עליי. סוף שבוע נעים
אתר CARCOST "חווית קנייה"
ב - 15/1/2017 יצרתי קשר בעניין רכישת רכב דרך אתר CarCost ותוך זמן קצר יצר איתי קשר נציג מכירות שלהם שדיבר בנחמדות ומסרתי מספר כרטיס אשראי בתנאי שאחרי שאני עובר על המפרט של היבואן וובמידה והוא יותר טוב אני מבטל את העסקה ללא שום בעיה (חויבתי ב- 350.90 שח).
לאחר חצי שעה חזרתי לנציג והודעתי שאני לא מעוניין בעסקה היבואן נותנים לי יותר והנציג ענה אין בעיה תכנס לאתר שלנו תשלח מייל ויבטלו לך את העיסקה.
שלחתי מייל ולאחר מכן בתגובה ענתה לי נציגה בשם מישל בחוצפה שהם לא מחזירים כסף ( בניגוד לכתוב בתקנון האתר ולחוק הגנת הצרכן ) ועד היום הם לא השיבו לי את כספי .
אתר CARCOST "חווית קנייה"
אתר CARCOST "חווית קנייה"
דורון רובין פשט רגל .