פורומים

 - שטח 4x4

אתר CARCOST "חווית קנייה"

29 בנובמבר 2016 ב 22:03 13 תגובות 2085 צפיות anatrotfel
גולשים יקרים, חשוב לי לשתף אתכם בחווית הקנייה הלא טובה שהייתה לי עם אתר CARCOSR, לפניי מספר ימים קפצה לנו מודעת פרסום של האתר על הנחה משמעותית לרכב שרצינו, השתכנענו באמינות האתר וקנינו שובר הנחה בסך 350 ש''ח למיצובישי אאוטלנדר 2017 ב 151,000 שח על פי התנאים באתר.
למחרת יצר עמי קשר איציק מהאתר והודיע לי כי לא ניתן לקיים את העסקה במחיר שהופיעה באתר אלה במחיר גבוהה בהרבה 157,550 ש''ח וגם זה לא המחיר הסופי (כפוף לשינויים).
פניתי לאתר גם במייל ודרשתי לממש את השובר על פי התנאים שהופיעו בעסקה אך שוב נעניתי בשלילה, לסיכום - אני מאוד מאוכזבת מחוסר הרצינות והמקצועיות של החברה שאינה עומדת מאחרי הפרסום באתר שלה .
 
בברכה,
ענת רוטפלד  

תמונה ללא תיאורתמונה ללא תיאור

הוספת תגובה
  • 1. דורית נשר 30 בנובמבר 2016 ב 06:35

    אתר CARCOST "חווית קנייה"

    היי ענת, אני מבינה את הרגשתך, את רותחת מזעם. זה לא ה-350 שח אלא התחושה. אם אני הייתי בנעליך, ענת, הייתי פונה למחלקת פניות הציבור או קשרי הלקוחות של החברה בכתב. פרסום חווית קניה שלילית ברשתות חברתיות ובאתרים השונים, חושף אותך לתביעות משפטיות ובונסף, מעמיד את האתר שבו פרסמת את החוויה השלילית בסיטואציה לא נעימה. למה שלא תעלי על כתב את פרטי האירוע, תצייני בפני החברה אם את רוצה פיצוי, דורשת לממש את השובר, או כל דבר אחר שיניח את דעתך. תשלחי את המכתב בדואר רשום ותמתיני לתגובתם. אולי יתברר לך שהייתה אי הבנה, אולי תופתעי לטובה. ואם בכל זאת, תשובתם לא תמצא חן בעינייך, כעת, כשאת מצויידת במכתב ששלחת, בהעתק אישור הדואר הרשום ובמכתב תגובתם, תוכלי לפנות לבית משפט לתביעות קטנות. כידוע לך, בבית משפט לתביעות קטנות את מייצגת את עצמך, כך שאין לך עלות שכ''ט עו''ד. כמו כן, תוכלי לשקלל בפיצוי שתבקשי מבית המשפט עוגמת נפש, יום עבודה שהפסדת ואף את עלות דמי משלוח הדואר הרשום. (אם אני זוכרת נכון, ניתן לתבוע עד לסכום של 33,500 ש). אל תשכחי, revenge is a dish best served cold.  

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. anatrotfel 30 בנובמבר 2016 ב 06:47

    אתר CARCOST "חווית קנייה"


    שלום רב, מאחר וכל דברי אמת אינני חוששת מתביעת לשון הרע וחשוב לי ללידע את ההגולשים לגבי התנהלותה של חברה זו, במקביל אני מתכוונת לפנות לפניות הציבור. תודה

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. profile image micha_k 30 בנובמבר 2016 ב 16:01

    אתר CARCOST "חווית קנייה"

    דורית נשר כתב/ה:
    " היי ענת, אני מבינה את הרגשתך, את רותחת מזעם. זה לא ה-350 שח אלא התחושה. אם אני הייתי בנעליך, ענת, הייתי פונה למחלקת פניות הציבור או קשרי הלקוחות של החברה בכתב. פרסום חווית קניה שלילית ברשתות חברתיות ובאתרים השונים, חושף אותך לתביעות משפטיות ובונסף, מעמיד את האתר שבו פרסמת את החוויה השלילית בסיטואציה לא נעימה. למה שלא תעלי על כתב את פרטי האירוע, תצייני בפני החברה אם את רוצה פיצוי, דורשת לממש את השובר, או כל דבר אחר שיניח את דעתך. תשלחי את המכתב בדואר רשום ותמתיני לתגובתם. אולי יתברר לך שהייתה אי הבנה, אולי תופתעי לטובה. ואם בכל זאת, תשובתם לא תמצא חן בעינייך, כעת, כשאת מצויידת במכתב ששלחת, בהעתק אישור הדואר הרשום ובמכתב תגובתם, תוכלי לפנות לבית משפט לתביעות קטנות. כידוע לך, בבית משפט לתביעות קטנות את מייצגת את עצמך, כך שאין לך עלות שכ''ט עו''ד. כמו כן, תוכלי לשקלל בפיצוי שתבקשי מבית המשפט עוגמת נפש, יום עבודה שהפסדת ואף את עלות דמי משלוח הדואר הרשום. (אם אני זוכרת נכון, ניתן לתבוע עד לסכום של 33,500 ש). אל תשכחי, revenge is a dish best served cold.   "
    הכל נכון אבל לא צריך להיסחף. ראתה פרסומת היום. פנתה. התברר שהפרסום שגוי/מטעה. לא תקין בעליל. פרסום פוסט כאן, בפייסבוק ובכל מדיה שמתאימה לפרסום - נראה לי משהו הגיוני.   תביעה ? על מה ? איזה נזק נגרם ?  

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. דורית נשר 30 בנובמבר 2016 ב 18:13

    אתר CARCOST "חווית קנייה"

    היי מיכאל, תנסה להתכוונן רגשית. (זה מאוד פשוט, בדיוק כמו שאתה מכוונן את גלגל ההגה ברכבך, רק הפעם תחליף בדמיונך את גלגל ההגה ברגש). לטענתה, רכשה ענת שובר הנחה בסך של 350 שח, אך בעת מימוש השובר נאמר לה שהשובר אינו מקנה את גובה ההנחה שהובטחה במודעה. ענת נשארה עם תחושה קשה. תחושה קשה, לדוגמא: התחושה שאתה מרגיש כאשר דופקים לך את רכבך בחנייה. עכשיו, במצבים כאלו, כאשר אנחנו טעונים רגשית, לא מומלץ לפנות למדיה החברתית, גם אם הצדק עמנו.  ברשותך, נמשיך עם הדוגמא של רכבך בחנייה, כאמור, הוא במצב של נזק רציני. במקרה כזה, בשלב ראשון פונים לפוגע בדרכי נועם, אם דרכי הנועם לא צולחים, ממשיכים לשלב הבא, ניחשת נכון, לערכאות משפטיות. מקווה שהפעם הבהרתי את עצמי.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. profile image micha_k 30 בנובמבר 2016 ב 18:52

    אתר CARCOST "חווית קנייה"

    דורית נשר כתב/ה:
    " היי מיכאל, תנסה להתכוונן רגשית. (זה מאוד פשוט, בדיוק כמו שאתה מכוונן את גלגל ההגה ברכבך, רק הפעם תחליף בדמיונך את גלגל ההגה ברגש). לטענתה, רכשה ענת שובר הנחה בסך של 350 שח, אך בעת מימוש השובר נאמר לה שהשובר אינו מקנה את גובה ההנחה שהובטחה במודעה. ענת נשארה עם תחושה קשה. תחושה קשה, לדוגמא: התחושה שאתה מרגיש כאשר דופקים לך את רכבך בחנייה. עכשיו, במצבים כאלו, כאשר אנחנו טעונים רגשית, לא מומלץ לפנות למדיה החברתית, גם אם הצדק עמנו.  ברשותך, נמשיך עם הדוגמא של רכבך בחנייה, כאמור, הוא במצב של נזק רציני. במקרה כזה, בשלב ראשון פונים לפוגע בדרכי נועם, אם דרכי הנועם לא צולחים, ממשיכים לשלב הבא, ניחשת נכון, לערכאות משפטיות. מקווה שהפעם הבהרתי את עצמי. "
    הבהרת את עצמך כבר בתשובה הראשונה ועל כך הערתי את שהערתי. אגב, הדוגמה שהבאת, ממש אינה תגובה טובה מאחר שבמרכזה, נזק רציני. במקרה הזה, הם קנו שובר. אחרי מספר ימים התקשרו אליהם ואמרו שאין אפשרות לממשו. מכאן ועד לשלוח אותם לתביעה, אובדן יום עבודה (!!!)והזכרת הגבול של עשרות אלפי שקלים לתביעה - ארוכה הדרך. תכל'ס - לא נגרם שום נזק. לא קל ולא כבד. זה לא נעים. שידרשו את כסף השובר בחזרה. שיפרסמו עד כמה האתר מטעה. אפילו שידרשו פיצוי סביר . כזה שהולם את הארוע. תרבות התביעות (האמריקאית) מביאה לזה שמתייחסים לתובעים מראש כאל נצלנים, סחטנים ומגזימים. פוגע רק באלה שבאמת צריכים את המוסד הזה של תביעות קטנות (הרי בבית משפט שלום עם כללים ברורים, הצורך בהוכחת ביצוע העבירה והוכחת הנזק- זה לא היה מחזיק דקה). אלו שני הסנט שלי... כל טאחד שיבחר בדרכו.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. profile image Ogash Ofer 01 בדצמבר 2016 ב 03:48

    אתר CARCOST "חווית קנייה"

    דורית - קשה לי לכתוב זאת, אבל אני מסכים עם מיכה (למרות שאת תמיד צודקת!). ענת, שנרשמה לפורום ביום בו כתבה את הפוסט, התאכזבה מאתר למכירת רכב עם 0 ק''מ וזאת בגלל שובר הנחה של 350 ש''ח. אני די בטוח שאפשר ''לסגור'' את העניין עם הנהלת האתר ולקבל בחזרה את עלות השובר, אולי גם פיצוי ובטח התנצלות אם הייתה כאן טעות ותקלה. ועבור האתר CARCOST - היא עשתה שירות פרסומי לא רע. עד עכשיו לא הכרתי ולא ידעתי כי קיים. נכנסתי לאינטרנט וראיתי עסק שבראשו עומד דורון רובין ומפרסם תגובות טובות של לקוחות.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 7. דורית נשר 01 בדצמבר 2016 ב 07:44

    אתר CARCOST "חווית קנייה"

    היי מיכה, הדוגמה שהבאתי, במרכזה, התחושה הקשה. יכולתי לציין רק נזק, אבל בחרתי להסחף ולהוסיף רציני. לא מדובר בשני הסנטים שלי או בשני הסנטים שלך. לידיעתך, חוק הגנת הצרכן תשמ''א -1981, אוסר על הטעיית הצרכן. החוק מאפשר להגיש תביעה אזרחית ואף פלילית. (עבירת ההטעייה דינה עד שנת מאסר). תרבות חוסר ההגינות בעסקים (הישראלית) מביאה לזה שהצרכנים מתייחסים לבעלי העסקים מראש כאל שקרנים ורמאים.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 8. דורית נשר 01 בדצמבר 2016 ב 07:46

    אתר CARCOST "חווית קנייה"

    היי עופר, זה בסדר. אנחנו לא חייבים לראות כל דבר עין בעין. עופר חביבי, שכחת לציין את העובדה שדורון נשר הוא אלוף במילואים. אם כבר - אז כבר.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 9. profile image micha_k 01 בדצמבר 2016 ב 07:51

    אתר CARCOST "חווית קנייה"

    דורית נשר כתב/ה:
    " היי מיכה, הדוגמה שהבאתי, במרכזה, התחושה הקשה. יכולתי לציין רק נזק, אבל בחרתי להסחף ולהוסיף רציני. לא מדובר בשני הסנטים שלי או בשני הסנטים שלך. לידיעתך, חוק הגנת הצרכן תשמ''א -1981, אוסר על הטעיית הצרכן. החוק מאפשר להגיש תביעה אזרחית ואף פלילית. (עבירת ההטעייה דינה עד שנת מאסר). תרבות חוסר ההגינות בעסקים (הישראלית) מביאה לזה שהצרכנים מתייחסים לבעלי העסקים מראש כאל שקרנים ורמאים. "
    היי דורית.  לא חשוב אם ציינת נזק רציני או רק נזק. בדוגמה שלך היה נזק ואילו בתלונה, לא ממש. בכל מקרה, אין לנו חילוקי דעות על כך שהטעיית לקוח היא דבר מכוער ותופעה שחייבים להוקיע. אני רק חושב שהאמצעים צריכים להתאים לארוע. סוף שבוע נעים.   

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 10. דורית נשר 01 בדצמבר 2016 ב 09:12

    אתר CARCOST "חווית קנייה"

    היי מיכה, בדוגמא שלי היו נזק ממוני (פח מעוך) ועוגמת נפש. כמו בדוגמא שלי, בתלונה היו נזק ממוני (השובר בסך 350 ש''ח) ועוגמת נפש. כידוע, בבתי המשפט ניתן לקבל פיצוי על נזק ממוני ונזק שאינו ממוני (עוגמת נפש). לגבי האמצעים, פירטתי את האמצעים מן הקל אל הכבד. בדיוק כפי שהחוק מעמיד לבחירתנו. אני רוצה לתקן, בתגובה שלי לעופר כתבתי בטעות דורון נשר במקום דורון רובין. דורון נשר היה ויישאר השחקן הכי אהוב עליי. סוף שבוע נעים

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 11. asitas1 13 בפברואר 2017 ב 14:28

    אתר CARCOST "חווית קנייה"

    ב - 15/1/2017 יצרתי קשר בעניין רכישת רכב דרך אתר CarCost ותוך זמן קצר יצר איתי  קשר נציג מכירות שלהם שדיבר בנחמדות ומסרתי מספר כרטיס אשראי בתנאי שאחרי שאני עובר על המפרט של היבואן וובמידה והוא יותר טוב אני מבטל את העסקה ללא שום בעיה (חויבתי ב- 350.90 שח).

    לאחר חצי שעה חזרתי לנציג והודעתי שאני לא מעוניין בעסקה היבואן נותנים לי יותר והנציג ענה אין בעיה תכנס לאתר שלנו תשלח מייל ויבטלו לך את העיסקה.
    שלחתי מייל ולאחר מכן בתגובה ענתה לי נציגה בשם מישל בחוצפה שהם לא מחזירים כסף בניגוד לכתוב בתקנון האתר ולחוק הגנת הצרכן ) ועד היום הם לא השיבו לי את כספי .

    תמונה ללא תיאורתמונה ללא תיאור

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 12. Sgill 14 בפברואר 2017 ב 11:08

    אתר CARCOST "חווית קנייה"

    Ogash Ofer כתב/ה:
    " דורית - קשה לי לכתוב זאת, אבל אני מסכים עם מיכה (למרות שאת תמיד צודקת!). ענת, שנרשמה לפורום ביום בו כתבה את הפוסט, התאכזבה מאתר למכירת רכב עם 0 ק''מ וזאת בגלל שובר הנחה של 350 ש''ח. אני די בטוח שאפשר ''לסגור'' את העניין עם הנהלת האתר ולקבל בחזרה את עלות השובר, אולי גם פיצוי ובטח התנצלות אם הייתה כאן טעות ותקלה. ועבור האתר CARCOST - היא עשתה שירות פרסומי לא רע. עד עכשיו לא הכרתי ולא ידעתי כי קיים. נכנסתי לאינטרנט וראיתי עסק שבראשו עומד דורון רובין ומפרסם תגובות טובות של לקוחות. "
    עם כל הכבוד לדורון רובין (ויש כבוד) שהיה מחט צנחנים ופעל להקמת יחידות כמו מגלן. קרירה צבאית אינה ערובה להצלחה בעסקים. הנה מספר דוגמאות: גבי אשכנזי - כיהן כמנכל קבוצת שמן וגרם לירידה של 90% במניית החברה דן חלוץ - עשה נזקים כלכליים בקמור פנחס בוכריס (מפקד 8200 לשעבר) בתפקידו כמנכל בזן הפסיד כ-2 מיליארד שקל. קפלינסקי שהיה מנכל בבטר פלייס של אגסי - ראו מה קרה.... ויש עו כמו גיורא איילנד, דורון אלמוג, גיורא ענבר ואחרים. בקיצור, אני מקווה שאצל דורון רובין זה יהיה שונה, אבל בטחונות אין.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 13. amiroos 20 בפברואר 2017 ב 21:25

    אתר CARCOST "חווית קנייה"


    דורון רובין פשט רגל .

    אז מי עומד מאחורי אתר קארקוסט ?
    1. איציק מן מנכ''ל פושט רגל . כתבה הארץ 16.08.2006  : http://www.haaretz.co.il/misc/1.1129027  
    2. דורון רובין יו''ר פושט רגל .
    כתבה בגלובס 12/11/2009  : http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000... כתבה בהארץ :  http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/538/141.html

    הוספת תגובה צטט והגב
נגישות