הסרן האחורי יושב על הסלע
סיפור שהיה כך היה...
נסענו לנחל דישון לצלם מסלול טיול עבור מגזין אוטו ועבור מדור הטיולים בארץ של אתר השטח (קישור למסלולי טיול באתר).
לעת ערב כמעט שכבר סיימנו נסענו לבדוק עוד מעין קטן אחד... ולאחר שביקרנו בו זה קרה!
הסתובבתי, או ניסיתי להסתובב על המקום ואז הסלע עליו עמד הדיפנדר התפרק לשניים והסרן האחורי התיישב עליו שהגלגלים באוויר.
טוב זה לא כזה נורא!
צריך לשלוף את ההיליפט, להרים קצת את הדיפנדר, לדחוף כמה אבנים תחת הגלגלים ולנסוע קדימה. אבל... ההיליפט ארוז מאחור, ועוד מעט כבר חושך ובאמת שאין לי סבלנות לחילוץ בסוף היום. אז נזכרתי... כי שתי כריות פילוטראק (שבמהלך היום שיחקתי איתן) נמצאות להם במושב האחורי בדיפנדר ואולי כדאי לנסות לעשות איתן משהו, רגע לפני שמתחילים להסתבך עם דלת תא המטען האחורי שהייתה בגובה שני מטר (בגלל הזווית) וכל הציוד שהיה קבור עמוק בפנים (וחוץ מזה שלא התחשק להתחיל להזיע בפריקות והעמסות).
הפילוטראק נדחף בקלות תחת הגלגל שבאוויר
קצת אחיזה וקצת הגבהה עושים את ההבדל...
הסוף טוב! הכול טוב!
פרסתי את הכרית תחת הגלגל והתחלתי לנפח. במשאבה המסופקת עם הכרית (ולא עם הקומפרסור שגם היה לא זמין).
לדיפנדר נראה שזה לא מזיז, אבל הכרית התנפחה יופי ומילאה את כל החלל שבין הגלגל לאדמה.
שילבתי הילוך כוח, שחרתתי קלאץ' והופה... הדיפנדר התגלגל קדימה והשתחרר מהסלע.
מסתבר שהתוספת של הקצת אחיזה בתוספת קצת הרמה מהסלע עשתה את זה ואנחנו היינו בחוץ... נשמנו לרווחה ונסענו חזרה לתל אביב.
והדיפנדר בחוץ
וכמה תמונות לסיום
תחרות סיפורי החילוץ 2010
סיפור זה הינו סיפור פותח לתחרות סיפורי החילוץ 2010.
(ואינו משתתף בתחרות).
לפרטים על תחרות החילוץ 2010 והפרסים לזוכים הקליקו כאן.