והכל תוצאה עקיפה של חוק ה450 שהומצא בשביל הונדה.
כל עוד היו אופנועים גדולים שתאמו את ליין האדוונצ'רים של ימהה, היתה להם סיבה מצוינת להיות שם, אבל היום?
יבוטל חוק ה450 לאלתר, הקטגוריה הבכירה צריכה להיות פתוחה לכל סוג וללא הגבלה וזהו.
אבל יש להם 450 שאוהבים דווקא, בעיקר אוסטרליה אבל קיים ובועט כבר הרבה שנים..
לימהה? יש, בטח שיש.
רק שההשקעה העצומה בדאקר לא מקדמת כמעט בכלום את הדגם הזה. עדיף לשים את אותו הסכום של דאקר בודד בעשרות מירוצים אחרים אחרים שיקדמו הרבה יותר