ה-RR החדש מצויד במנוע 4 צילינדרים טורי, המבוסס על יחידת הכוח המותקנת ב‑S 1000 RR הנוכחי. ההספק המקסימלי הוא 207 כ"ס ב-13,750 סל"ד, 3 כ"ס יותר מהדגם הקודם והמומנט המרבי מגיע ל-113 ניוטון מטר ב-11,000 סל"ד.יחס העברה משני קצר יותר לשיפור האחיזה בגלגל האחורי.
שלדת Flex Frame מתקדמת עם רמת גמישות גבוהה יותר.גאומטריית שלדה עם ערכים חדשים לזווית ראש הכידון, לסטייה, לזווית קדם אופן (קסטר) ולבסיס הגלגלים.ערכת M Chassis כסטנדרט עם אפשרות לכוונון נקודת הציר של הזרוע האחורית וחלק אחורי מוגבה.חלק קדמי חדש המתאפיין באווירודינמיקה משופרת, כנפונים, מגן רוח גבוה והפרדת גשר הכידון התחתון.
בקרת האחיזה הדינמית DTC עם בקרת החלקה חדשה הכוללת חיישן זווית כידון המאפשרת החלקה בהאצה (דריפט).מערכת ABS Pro עם מערכת עזר חדשה להחלקה בבלימה העושה שימוש בחיישן זווית כידון כדי לאפשר החלקה בבלימה בכניסה לפניות.מערכת ABS Pro עם מצב Slick.
במחיר של החל מ-164,311 ₪לדגם Pure ועד ל- 210,211₪לדגם M Sport