פורומים

 - אופנועים טרקטורונים ו-SBS

סבב 3 באליפות ישראל בסופר אינדורו יתקיים ביום שבת הקרוב בגלבוע מוטוקרוס פארק

21 במרץ 2023 ב 21:52 נערך 23 במרץ 2023 ב 17:59 1 תגובות 651 צפיות profile imageOgash Ofer

ביום שישי 7.4.23ייערך סבב 3 באליפות ישראל בסופר אינדורו במסלול Gilboa mx park. חלק מהמסלול כולל מכשולי עבירות בדרגת קושי גבוהה כמו צמיגים, צינורות בטון, גזעים וסלעים.

באליפות יש 5 קטגוריות כשכל קטגוריה מוגבלת ל-14 משתתפים. המשתתפים רשומים מראש כרוכבי ספורט תחרותי בהתאחדות הספורט המוטורי. בכל קטגוריה יוצאים 3 מקצים של 6 דקות + הקפה אחת של המסלול. הקטגוריה הראשונה היא 65 סמ"ק המיועדת לילדים בגילאי 8 עד 11. הקטגוריה השנייה היא קטגוריית 85 סמ"ק המיועדת לגילאי 11 עד 14.

שלוש הקטגוריות האחרונות הן קטגוריות בוגרים המחולקות ל-הובי, אקספרט ופרו, על פי רמת הרוכבים בקטגוריה. בין רוכבי הפרו, ניתן יהיה לראות את יפתח פרנקו ובועז סאסי, רוכבים מהשורה הראשונה בעולם, רוכבים שהשתתפו בעבר במרוץ הרומניאקס המפרך.

תמונה ללא תיאור

כרם אסולין מפעיל במשותף של Gilboa MX PARK עם ארד דוד, הסביר כי "במסלולים לקטגוריות הראשונות של הצעירים, יושמו קיקרים – עזרים שיסייעו לרוכבים לצלוח אלמנטים קשים שיש במהלך המסלול, כגון צינורות בטון, גינות סלעים, גזעים וצמיגים.

המסלול אצלנו ב-PARK MX הוא מסלול סופר אנדורו תקני העומד בסטנדרטים בינלאומיים כולל תקן של ארגון ה-FIM הקובע את הסטנדרט לכלל מסלולי הסופר אנדורו בעולם. ב-MX PARK מתקיימות באופן שוטף הדרכות מקצועיות והדרכות התנסות לחובבנים החל מגיל 6. חוויה מומלצת לכל משפחה אתגרית. בהמשך, יתקיימו במהלך סופי השבוע מרוצי מוטוקרוס נוספים במתחם".

תמונה ללא תיאור

במקביל למרוץ, יתקיים באירוע הפנינג משפחות כולל הפעלות לילדים, מתנפחים, דוכני אוכל ופינות ישיבה מוצלות. בנוסף, יבוצעו במקום הדרכות לילדים החל מגיל 6, במחיר מוזל של 200 שקלים להדרכה ורכיבה של חצי שעה על אופנוע שטח. המחיר כולל מיגון מותאם אישית והדרכה צמודה.

ניתן לרכוש כרטיסים ישירות דרך דף הפייסבוק או האינסטגרם של PARK GILBOA MX

תמונה ללא תיאור

הוספת תגובה
  • 1. profile image Ogash Ofer 23 במרץ 2023 ב 17:58 נערך 23 במרץ 2023 ב 17:58

    בשל מזג האוויר האירוע ידחה בשבוע לשישי 7.4.23

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול