KTM משיקים את אופנוע ה-1390 סופר דיוק GT החדש שעבר שיפורים ושדרוגים רבים בטכנולוגיה, במנוע, ובעיצוב.
מתגאה בנפח של 1350 סמ"ק וחולק את אותו מנוע LC8 V-twin העדכני ביותר של KTM 1390 SUPER DUKE R EVO 2024, השדרוגים מייעלים עוד יותר את הביצועים ולוקחים את הדור החדש לגבהים חדשים.
הדגם החדש מקבל את השלדה מהדור האחרון מבית THE BEAST, KTM 1390 SUPER DUKE R EVO 2024. שלדה זו מספקת קשיחות פיתול מוגברת ומרכז כובד נמוך יותר. כמו כן שופר תנוחת הישיבה שופרה הודות לאוכף המעודכן שהיה מוקד עיקרי בשלב הפיתוח, כדי שהרוכבים ירגישו את ההבדל הגדול ביותר מדגם הדור הקודם.
בדגם החדש קיימת מערכות Brembo המוכרת. מלפנים, כולל סט של קליפרים מונובלוק Stylema בעלי ארבע בוכנות האוחזים בדיסקים צפים של 320 מ"מ, בעוד שהחלק האחורי מצויד בקליפר צף עם שתי בוכנות של Brembo ודיסק 240 מ"מ לבלימה מדויקת ומבוקרת. ידית בלם קדמית חדשה של MCS (מערכת מרובת קליקים) מאפשרת התאמה מוגברת, בעוד ABS בסיבובים, Supermoto ABS, כמו גם מצבי Supermoto+ ו-Sport ABS החדשים מספקים לרוכבים אפשרויות שליטה ב- THE LONG DISTANCE BEAST.
בנוסף ה-GT החדש מצויד בצמיגי Michelin Power 6 ובמערכת חדשה לניטור לחץ אוויר TPMS)) עם פונקציונליות משופרת מאפשרת לרוכבים להגדיר לחץ מותאם אישית לרכיבה על מסלול. חבילת האלקטרוניקה שודרגה ובה מסך מגע בגודל 8.8 אינץ', חיבור לסמארטפון, ניווט מפה במצב לא מקוון.
מצבי הנסיעה, אשר מעובדים מחדש לחלוטין ומורכבים מגשם, רחוב, ספורט וכן מצב Custom חדש כסטנדרט, בנוסף ל-2 תצורות Custom אופציונליות ומצב Track אופציונלי שמוסיף ליכולות ההתאמה האישית שלו.