22 בינואר 2009 ב 10:40 20 תגובות 108136 צפיות אורח/ת

הדבר הכי חשוב לאחר הקניה זה ההוצאות טיפול
היבואן לא מפרסם הוצאות של טיפולים כל 5 שעות שהעלות היא מעל 600 שח
וטיפולים של 50 או 100 שעות מגיעים לאלפי שקלים.
אז למען גילויי נאות תפרסמו גם את זה

לכתבה

הוספת תגובה
  • 1. profile image Ogash Ofer 22 בינואר 2009 ב 13:09

    הנה פרסמת - תודה

    אורח/ת כתב/ה:
    "הדבר הכי חשוב לאחר הקניה זה ההוצאות טיפול
    היובאן לא מפרסם הוצאות של טיפולים כל 5 שעות שהעלות היא מעל 600 שח
    וטיפולים של 50 או 100 שעות מגיעים לאלפי שקלים.
    אז למען גילויי נאות תפרסמו גם את זה"

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. oferzk 22 בינואר 2009 ב 13:42

    עופר אל תכעס

    לפי התשובה שלך אתה כועס

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. profile image Ogash Ofer 22 בינואר 2009 ב 15:13

    ממש לא כועס

    כמו שכתבתי תודה למגיב - אלו אכן פרטים חשובים (ולכן גם הגבתי)

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. אורח/ת 22 בינואר 2009 ב 17:24

    באמת ??

    שמועות כאלה שמעתי גם על ה CAN AM 450 , יש צורך לבדוק עם היבואן וזהו לא שמועות ולא מגיבים אנונימיים , מלבד זאת עושה רושם של כלי רצחני - לא בשבילי .
    אגב פורומולה 1 מחליפים מנוע כל מרוץ , מה זה אומר , לא להתחרות .

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. profile image Ogash Ofer 23 בינואר 2009 ב 03:03

    סוגייה לכתבה משל עצמה

    מנועים שעובדים חזק, מפיקים הספק גבוה נשחקים מהר יותר מאשר אותו מנוע שעובד באופן מתון יותר - זו עובדה!
    לא נראה לי ולא שמעתי על כך במיוחד לאור ניסיוני עם אופנועי 525 של KTM שעשו איתי אי אלו מסעות ארוכים בארץ ובעולם ורובם עשו זאת היטב פעם אחר פעם.
    אבל כמו שכתבתי על KTM הם משתפרים כל שנה שכן הם מייצרים כלים שאפשר לכנותם ''קיצוניים'' - כלים שנותנים הרבה מאוד הספק ולכן הם גם רגישים יותר. זאת בנוסף על היותם חדשניים ועל כך גם משלמים מחיר באמינות.
    לגבי הטרקטורון - מי שירכב עליו במתינות וישמור עליו לאורך זמן - ייהנה מאמינות סבירה. מי שימצה את יכולותיו בכל רכיבה יצטרך להשקיע יותר כסף בטיפולים והחלפת חלקים. כמו שכתב המגיב (האנונימי - ועדיף להגיב עם שם) מרווח הטיפולים בכלים הללו קטן (ויקר בהתאם).

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. אורח/ת 23 בינואר 2009 ב 09:13

    שמי הוא:גם עופר

    לעופר עכשיו אני כותב בשמי המלא ואתה מכיר אותי.
    הבעיה היא שהיבואן "ניסה" קצת להסתיר את העניין באחד האתרים של הטרקטורונים ניסו לעשות כתבה על עלות הטיפולים לאחר הקניה חשבנו כל היבואנים נתנו עליות רק יבואן אחד סירב לשתף פעולה. וזה היה היבואן של הכלי המדובר.
    כל מה שכתבת הוא נכון ומיקצועי אבל אין צורך להסתיר עליות טיפול.
    הכלי שאני רוכב עליו היבואן מפרסם במוסכים עליות טיפול לפי שעות ולכן אפשר בקלות לדעת עליות למי שבודק כמובן.
    ולכן כתבתי את מה שנאמר כאן.
    כמובן שמבחינה מקצועית הכלי הזה הוא הכי מקצועי שייש ומי שקונה אותו צריך לדעת למה הוא נכנס.
    ולנסוע בעדינות על כלי כזה זה פשע אפשר לקנות קימקו בברכת שבת שלום עופר ז

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 7. profile image Ogash Ofer 23 בינואר 2009 ב 09:32

    אין כמו קימקו

    מי שמחפש אמינות לאורך זמן ימצא אותה בקימקו. מי שמחפש ביצועים ישלם גם בטיפולים.
    אני לא מכיר משהו טוב שהוא גם זול.
    לגבי מחירי הטיפולים - זה נושא חשוב מאוד וטוב שהעלת אותו לדיון.
    בכל מקרה מבחני הדרכים אינם המלצת קנייה כזו או אחרת ויש לבדוק את העלויות הנוספות והשוטפות לפני קנייה (ביטוח, אחסנה והובלה של הכלי, צריכת דלק, טיפולים וכדומה)

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 8. אורח/ת 24 בינואר 2009 ב 18:38

    מגניב - סוף הדרך - המשיכו כך

    אהבתי את דליה מזור!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 9. אורח/ת 30 בינואר 2009 ב 18:14

    אין כמוכם - אין כמו הומור עצמי

    מקצועי ומהנה גם יחד

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 10. אורח/ת 14 בפברואר 2009 ב 20:40

    לא רק לktm ופולאריס יש...

    גם ל dvx יש הילוך רוורס למרות שהוא לא הכי הכי...

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 11. אורח/ת 22 בפברואר 2009 ב 19:17

    Great Artical. Matan is cool and

    a true professional in a very difficult environment (Israel) . Good luck to him! Racing is an expansive hobby on KTM or on any other Logo.
    Matan sponsors invest a lot of money and efforts in the sport and in their riders in a professional mater though helping to raze the racing professional bar in Israel. They deserve the media attention.
    Keep on the good work.
    Sam

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 12. אורח/ת 27 במרץ 2009 ב 17:45

    שגעון - מבחן דרכים מגניב

    נהניתי מכל רגע

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 13. אורח/ת 05 במאי 2009 ב 16:14

    דניאל חדד

    מאיפה אני מביא אגזוז כזה...יש לי גם אווטלו 2009<<

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 14. אורח/ת 16 ביוני 2009 ב 16:53

    טיפולים כל 15 שעות ולא כל 5

    מה גם שיש שנתיים אחריות עכשיו ובדיעבד לאחר שנה שהכלי בשוק אמינות יוצאת דופן (בודאי בהשוואה למתחרים) אין לKTM תחרות אמיתית. הכלי הכי טוב והכי משתלם למי שבאמת רוכב ולא משחק בנדמה לי!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 15. אורח/ת 14 ביולי 2009 ב 15:44

    הוא חוקי בארץ ?

    הוא חוקי בארץ??בכלל

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 16. profile image Ogash Ofer 15 ביולי 2009 ב 18:14

    הכלי חוקי למהדרין

    טרקטורון KTM חוקי לשימוש בישראל, עם מגבלות של כל הקטגוריה.
    יש לו רשיון ישראלי, מבחן שנתי ויש לבצע לו ביטוח חובה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 17. אורח/ת 30 ביולי 2009 ב 13:06

    דודי מטובא

    אה יפה מאוד גם צוחק

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 18. profile image Ogash Ofer 30 במרץ 2010 ב 12:25

    חו''ד על טרקטורון KTM 450 במדבר המערבי

    הוספתי בדף 2 של מבחן הדרכים - פסקת התרשמות מהטרקטורון KTM 450 מהמדבר המערבי (מצרים) - קישור ליומן המסע במצרים.
    ובנוסף גלרייה קטנה של תמונות של הטרקטורון במדבר המערבי.
    תודה לנועם שנתן לי להתנסות וליהנות מהכלי הנהדר שלו.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 19. נועם5 30 במרץ 2010 ב 19:19

    מדבר מערבי

    תודה ענקית שוב על הטיול המדהים!!!!!
    וגם על החוויה המיוחדת!
    ודבר אחרון על היחס לי ולטרקטורון בכתבה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 20. אורח/ת - אמיר 03 בינואר 2020 ב 21:10

    Ameer

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול