13 בספטמבר 2009 ב 16:59 11 תגובות 4537 צפיות ווילי פרץ
יוהו גם אם זה אפשר להתמודד, , ,

הוספת תגובה
  • 1. profile image MT - 4X4 15 בספטמבר 2009 ב 14:27

    קירקושים DRZ 400

    קירקושים גם אחרי החלפת שימסים וכיוון - יכולים להגרם מקלאץ' לא תקין? DRZ 400

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. ווילי פרץ 16 בספטמבר 2009 ב 05:56

    קירקושים DRZ 400"

    MT - 4X4 כתב/ה:
    "קירקושים גם אחרי החלפת שימסים וכיוון - יכולים להגרם מקלאץ' לא תקין? DRZ 400"
    יוהו קירקושים ל-D R יש לא מעט יכולות לייצר את המילה הזאת בהתחלה , בסלסלת הקלאץ יש קפיצים בהקף שמשכיחים  את המכות מגל הארכובה לציר ההניע הראשוני ,שעם השנים מייצר קצת חופש בתושבות וגורם לרעש ,כדי לדעת לבודד את  הרעש לוחצים את ידית הקלץ זה משנה את העומס בסלסלה ושומעים עם הרעש נחלש, ל-,,,,,, יכולים להיות גם רעשים משרשרת זימון , או מותחן זימון, זה בעל סמכה יוכל להגיד לכם,  (המנוע מייצר רעשים שלפעמים קשה לבודד כי המתכת מעבירה תנודות ורעשים אז קשה לבודד,)

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. profile image MT - 4X4 16 בספטמבר 2009 ב 08:25

    שיפורים: כיצד לחסוך שמן מנוע לDRZ

    המצב הוא שאני ממלא שמן כל חודש כמעט. האם תוסף שמן יוכל לתרום לחיסכון בשמן מנוע?
     
     

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. ווילי פרץ 16 בספטמבר 2009 ב 10:12

    תקלות טכניות

    יוהו כל מנוע אוכל שמן (גם אם זה מעט) ,זה פועל יוצא ככל שהמצערת פתוחה יותר כך  הכלי מתאמץ יותר,   כתוצאה מזאת  אכילת השמן גדלה כלומר, רכיבה מאומצת בדיונות שונה  מנסיעה בעיר לראות סוכיות בשנקין ,  ברור שיש פקטור של תחזוקה ,גיל ,קלומטר'ז בלאי טבעי או לא טבעי, של הצעצוע  ובקשר לתכונות תוספי שמן ,שבהם  אני אישית לא  משתמש ,רק בפלאש שמן שמנקה את פנים המנוע , וזה חומר שמוסיפים לפני טיפול ל-15 ד'  בלבד ,      אני אישית נמנע מלהוסיפ תוספי שמן וזאת בכדי למנוע ספרציה (הפרדה של מולקולות תוספי השמן שמוספים עי היצרן השמנים ) אני מעדיף להחליף שמן מנוע בתדירות גבוה יותר גם ככה מדובר בכמות קטנה יחסית של שמן , 

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. DZDZ620 17 בספטמבר 2009 ב 04:58

    גנט בעייתי

    הגנט הקידמי ניסדק ורותך.עכשיו נהיה סדק לכל רוחב הגנט איפה שהריתוך(הריתוך ניסדק) יש אפשרות לרתך שוב או שמצב כזה מחייב החלפת גנט???

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. ווילי פרץ 17 בספטמבר 2009 ב 05:25

    גאנט נסדק

    DZDZ620 כתב/ה:
    "הגנט הקידמי ניסדק ורותך.עכשיו נהיה סדק לכל רוחב הגנט איפה שהריתוך(הריתוך ניסדק) יש אפשרות לרתך שוב או שמצב כזה מחייב החלפת גנט???"
    יוהו יוהו יוהו ברמת העיקרון אסור לרתך גאנט קדמי , אבל ידוע שבגלל בעיות תקצביות מה לעשות מרתכים , אני לא היית מרתך שוב כי אזור החיבור הוא החוליה החלשה וריתוך נוסף מחליש עוד יותר את החומר, אז בטיחות קודמת לבעיות תקציב , חשבת למלא לוטו יש איזה 40 מליון

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 7. profile image MT - 4X4 05 באוקטובר 2009 ב 04:36

    בועות בשמן

    ברוב הפעמים אני רואה במדיד השמן בועות אויר זעירות. האם תקין ?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 8. ווילי פרץ 06 באוקטובר 2009 ב 15:17

    תקלות טכניות

    יוהו
     בועות אויר הם תופעה של ניוד של שמן או נוזל ממקום למקום ,תופעה זאת ידועה בבולמי זעזועים מונעים אותה עי גז , במנוע זאת מערכת שמאווררת עי נשם יהיה קשה למנוע זאת
    בקיצור זה בסדר תרגיע 

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 9. profile image אתר השטח 4X4 14 באוקטובר 2009 ב 18:19

    תקלות טכניות

    מהו אופן הטיפול בבולמי הזעזועים הקדמיים ל- DRZ 400 ?
    ואיך מתחזקים בולם אאולינס אחורי ?
    האם זה חלק מהטיפול 10,000 ?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 10. ווילי פרץ 15 באוקטובר 2009 ב 13:50

    תקלות טכניות

    יוהו
    תחזוק אואלינס אחורי : ברמת העקרון חוץ מלשטוף ולנקות אחרי רכיבה אבק בוץ או מזיקים אחרים אין כל כך מה לעשות , כדי לבדוק כיוון סאג, כמו כן פעם בחמש שנים בערך כדי לפתוח להחליף נוזל ,מחזרי שמן,  זה בטח לא חלק מטיפול 10,000
    טיפול בבולמים קדמים : כדי כל 10,000 קמ לפתוח להחילף נוזל מדי פעם כדי להרים את הגרמושקות ולנקות את מוטות הטלסקופ באזור מחזיר האבק  

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 11. profile image MT - 4X4 22 באוקטובר 2009 ב 16:23

    תקלות טכניות

    אוחח כמה ליכלוך יצא מהקרבורטור אחי אני בשוק

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול