פורומים

 - אופנועים טרקטורונים ו-SBS

מקומות מפגש למחאה נגד הביטוח

22 בספטמבר 2009 ב 14:54 1 תגובות 1385 צפיות ווילי פרץ
המאבק מודיע: מעבירין את רוע הגזרה

ציבור הרוכבים נקרא אל רוכבים לעבודה 2.

לרגל הימים הנוראים - שבעקבות גזרותיו של המפקח על הביטוח, ימשכו עד קץ הימים - ציבור הרוכבים יוצא לזעוק מרה.

ביום רביעי הקרוב, 23.9.09, נתכנס לרכיבה משותפת בשעה 07:00 בדיוק.

שימו לב!!! פעילות זו מתקיימת במקום הפעילות שתוכננה ליום שלישי, עקב אילוצים שאינם בשליטת מטה המאבק.


נקודות הכינוס לרכיבה יהיו במקומות הבאים:

הנקודה הצפונית: מגרש החניה הצמוד לתחנת הדלק פז על כביש החוף מדרום למחלף הסירה (צמוד לאחמד את סלים, הרצליה). ראו מפה מצורפת.

הנקודה הדרומית: הירידה לנתיבי איילון צפון דרך מחלף משה דיין (ראשון לציון). ראו מפה מצורפת.

רוכבים המתגוררים דרומית למחלף השלום בתל אביב מתבקשים להגיע לנקודת הכינוס הדרומית בראשון לציון.
רוכבים המתגוררים צפונית למחלף השלום בתל אביב מתבקשים להגיע לנקודת הכינוס הצפונית בהרצליה.

מטה המאבק מצפה לראות את המוני הרוכבים מתייצבים לפעילות חשובה זו.

פיצול הפעילות עי יוזמות פרטיות אינו מסייע למאבק ואף מזיק. אני קורא  בזאת לכולם להצטרף לפעילות המפורסמת עי מטה המאבק.

תכלה שנה וגזרותיה, תחל שנה וברכותיה

בברכת חג שמח, מטה המאבק.
אליקו אלג'ם
מטה המאבק למען ביטוח חובה הוגן לרכב הדו גלגלי,
הוספת תגובה
  • 1. ווילי פרץ 22 בספטמבר 2009 ב 11:49

    רכיבת מחאה

    נהלים ברכיבת מחאה:

    1. רכיבה בקו ישר.

    מהירות הרכיבה: לפי מהירות של המובילים בין 20-40 קמש ,
    יש לשמור על הגוש אחיד ולא לפתוח מרחקים שמאפשרים למכוניות להיכנס בין רוכבים.

    צורת הרכיבה: רוכב אחד על נתיב, שמירת מרחק בין רוכבים ורכיבה מדורגת.
    לפחות 5 מטרים. רכיבה על כל הנתיבים, חוץ מנתיב של תחבורה ציבורית.

    2. מעבר צמתים מרומזרים.

    2.1. רמזור ירוק:
    מובילים מאיטים את המהירות עד שהרמזור יתחלף לצהוב, בשביל לתת אפשרות לכל הרוכבים להגיע לרמזור ולצאת ביחד

    2.2.רמזור אדום:
    מובילים צריכים לבדוק שכל הרוכבים הגיעו לאזור הרמזור ולא לצאת בהחלפת הרמזור לירוק אם חלק מהקבוצה עדיין לא נמצאת.

    2.3. צורת עמידה ברמזור:
    רצוי להיצמד אחד לשני ולעמוד בכמה שורות, כדי שבהחלפת הרמזור, נוכל לצאת כגוש אחד.
    רוכבים שנשארו אחורה ויש לפניהם מכוניות, צריכים להתקדם לכיוון הקבוצה ולא להישאר בחוץ.

    2.4.תחילת הרכיבה ברמזור:
    בהחלפת רמזור לירוק כל הרוכבים צריכים לעבור אותו במהירות כדי להספיק. אחרי זה חוזרים לרכיבה איטית.

    3. צורת ההמתנה ועצירה בצד.

    3.1.עצירה לצורך איחוד:
    אם קבוצה התחלקה לשתיים, מרשלים צריכים לסמן לקבוצה המובילה לעצור בצד.
    כשתגיע קבוצה השנייה, מרשלים צריכים לסמן לקבוצה הראשונה להמשיך ברכיבה כרגיל ללא עצירה ועל קבוצה

    3.2.עצירה מתואמת:
    אם יהיה צורך בעצירה של כל הקבוצה, מרשלים צריכים לסמן לכל הרוכבים, גם לאלה שמגיעים באיחור, לעצור.

    4. סיועים.

    4.1. מובילים ראשיים
    יש לבחור 2 מובילים ראשיים קבועים שבאחריותם להוביל קבוצה, לקבוע מהירות נסיעה ולתכנן מעבר רמזורים לפי הנוהל.
    אם מובילים ראשיים מתרחקים מהקבוצה, הם צריכים להוריד מהירות עד לעצירה, עד שיחזרו להיות חלק מהקבוצה.

    4.2. מאספים.
    יש לבחור 2 מאספים בנוסף לגרר (במידה ויש אחד כזה).

    4.3. סיוע ביניים -מרשלים
    יש לבחור 4 רוכבים שישמשו כמרשלים ניידים בטור הרוכבים וישמרו על נהלים תוך כדי רכיבה.

    הערה:
    לא מתעמתים עם אזרחים ונהגים ובמקרה של ספק – אין ספק. מפנים להם מעבר.
    אותו כנל לגבי משטרת ישראל


    זה הנוהל של מטה המאבק לכל הפעילות של רכיבת המחאה בכל האזורים.

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול