פורומים

 - אופנועים טרקטורונים ו-SBS

כתבה חדשה - ביטוח החובה כדוגמא לחוסר מנהיגות במדינת ישראל

02 בנובמבר 2009 ב 07:07 14 תגובות 26095 צפיות profile imageאתר השטח 4X4
הוספת תגובה
  • 1. profile image אהרון ט. 02 בנובמבר 2009 ב 07:33

    כתבה טובה!

    נקווה ששר האוצר יקרא ויחכים...אולי גם יפעל...

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. אורח/ת 02 בנובמבר 2009 ב 07:55

    רואים הכול דרך החור של הגרוש

    א, כתבה מצויינת
    ב, ממשלת ישראל וזה נכון לכול ממשלות ישראל מאז ועד היום רואות הכול רק דרך החור שבגרוש רק איך קופת המדינה יכולה לתפוח, לא איכות הסביבה ולא איכות החיים ולא טובת האזרח זה לא מעניין ולא רלוונטי מה שמעניין זה הכסף !!!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. אורח/ת 02 בנובמבר 2009 ב 16:31

    כל הכבוד יש כאן גישה ומידע חשוב לבוחרים

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. אורח/ת 02 בנובמבר 2009 ב 21:29

    ההיו פקידי האוצר האטומים ירוקים...או

    שנירק בפניכם אנחנו הרוכבים!!! כי די לנו מטיפשים הרואים למרחקים קצרים. באריצי"ף כרמיאל

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. אורח/ת 02 בנובמבר 2009 ב 22:27

    כתבה מצויינת המסבירה את מהות המאבק

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. אורח/ת 02 בנובמבר 2009 ב 22:27

    אבל למה באתר השטח - מה זה מעניין אותנו?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 7. אורח/ת 02 בנובמבר 2009 ב 23:05

    הגיע הזמן שיחשבו רחוק...

    אבל בעצם אנחנו במדינת ישראל - ובפוליטיקה אין מי שיחשוב! חבל!!!
    כתבה מצוינת.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 8. profile image MT - 4X4 03 בנובמבר 2009 ב 14:19

    תשובה ל- 7: למה באתר השטח...

    1. אתר השטח פועל בכל תחום רכבי השטח הכולל אופנועים
    2. אתר השטח מוביל מסעות וטיולים מקצועים בארץ ובחול לרכבי שטח ובינהם אופנועי שטח
    3. למה לא? זה לטובת כולנו. קהל רכבי השטח רואים בהצלחת המאבק הצלחת הכלל.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 9. profile image Ogash Ofer 03 בנובמבר 2009 ב 15:52

    למה באתר השטח...

    הכתבה הזו נכתבה בראייה של ג'יפאים (למרות שאנו גם אופנוענים.. אבל בעיקר בשטח).
    לגישתי פחות מכוניות על הכביש (יותר קטנועים) ישאיר יותר מקום לנסוע עם הג'יפ בעיר או לקבל איכות חיים טובה יותר בעיר (כל אחד לבחירתו).
    חוץ מזה אני מקוה שעשית סדר על מה המאבק ולמה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 10. אורח/ת 07 בנובמבר 2009 ב 08:01

    ואני רק חושב מה יהיה עלנו הנהגים כאשר

    כל רוכבי הקטנועים והאופנועים יחזרו לנסוע בבקרים לעבודה אולי כדי שנשקים קום עוד שעה כי הפקקים שיוצרו ומקומות החניה בתל אביב לפחות לא יתנו מנוח לאף אחד

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 11. profile image MT - 4X4 12 בנובמבר 2009 ב 09:20

    כתבה חדשה - ביטוח החובה כדוגמא לחוסר מנהיגות במדינת ישראל

    אל תדאגו חברים - פקידים ושרים כאלה עוד ימצאו מקום נוסף להפגין את עריצותם. בטוחני כי כבר הם פוזלים אל רכבי השטח ובוחנים מאיפה לתת את הביס! עלינו לעמוד על המשמר והמאבק הזה יוביל אותנו כדוגמא לבאות!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 12. assag 21 בנובמבר 2009 ב 04:44

    בואו לא נתעלם מהעובדות

    לאופנוע אין קורות הגנה בצד, אין חגורת בטיחות, אין כריות אוויר אין abs ,esp וכו - דברים דברים שנידרשים בחוק מכל מכונית. לכן זה הגיוני לדרוש מבעלי האופנועים לפחות לכסות את הוצאות הביטוח הריאליות שלהם.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 13. profile image MT - 4X4 22 בנובמבר 2009 ב 09:22

    תגובה לאסף

    assag כתב/ה:
    "לאופנוע אין קורות הגנה בצד, אין חגורת בטיחות, אין כריות אוויר אין abs ,esp וכו - דברים דברים שנידרשים בחוק מכל מכונית. לכן זה הגיוני לדרוש מבעלי האופנועים לפחות לכסות את הוצאות הביטוח הריאליות שלהם."
    כשמשאית מתנגשת במכונית דבר אינו מגן על הנהג גם כריות האויר אינן עוזרות. כשרכב מתנגש ברוכב כנל. רוב התאונות נגרמות מתוצאה של נהגי רכב לא זהירים, עומסי תנועה, שילוט ולבסוף כל שאר הסיבות אשר אותן ציינת. כשהאחריות נופלת על כולנו כולנו צריים לשאת בה. אוגואיזם מהסוג שאתה בוחר להציג רק פוגע בחברת ישראל כולה ואולי אף מצייר את פניה העכשווים. שים לב אינני מנסה להשמע צורם אבל אני מקווה כי תגובתך להבא תירשם לאחר בדיקה דקדקנית של המצב.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 14. אורח/ת 18 בינואר 2010 ב 16:43

    כל הכבוד

    כתבה מעולה ...

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול