כשיצאתי מתל אביב, רכוב על גבו של הב.מ.וו לא ידעתי עד כמה ארחיק ברכיבה. מרגש במיוחד לצאת למסע מבלי לדעת בדיוק היכן הוא יעבור. כמה מהמסע יהיה בכביש, היכן הוא יעבור בשטח. כמו דף לבן ונקי, פשוט לזרום לאן שמושך הלב את האופנוע...
כשיצאתי מתל אביב, רכוב על גבו של הב.מ.וו לא ידעתי עד כמה ארחיק ברכיבה. מרגש במיוחד לצאת למסע מבלי לדעת בדיוק היכן הוא יעבור. כמה מהמסע יהיה בכביש, היכן הוא יעבור בשטח. כמו דף לבן ונקי, פשוט לזרום לאן שמושך הלב את האופנוע...
אחלה כתבה.
כרוכב על האח הגדול של ה 800, עשית לי חשק לא ללכת לעבודה היום ולבקר קצת בשטח!
תענוג של כתבה
היא לא קצרה, וכבר נגמרה לי מהר מדי.
חייב לעבור לדו שימושי
האופנוע המתאים ביותר לישראל.
בכל מקרה לא מומלץ לרדת לבד מהכביש לנסיעה בשטח ...
לא ידעתי שככה אפשר לרדת איתו לשטח
נראה טוב
כמה חשק שיכולה לעשות כתבה
כמה חשק שיכולה לעשות כתבה
אחת הכתבות המוצלחות והמפורטות
שקראתי בכלל ועל הכלי בפרט!
יישר כוח וכן ירבו מבחני הדרכים של צביקה
אני קורא ותיק ונאמן של אתרכם ומצא אותו מעניין, מקצועי מאוד ומועיל.
אני רוצה לשבח את רמתו המקצועית של צביקה כהן שמעבר ליכולת לבחון את הכלים עליהם הוא רוכב, ולעשות זאת באופן שהוא לא רק מקצועי ואובייקטיבי אלא ברור גם לקוראים כמוני שאינם רוכבים מקצועיים.
יתרה מכך, בסגנון הכתיבה מצליח צביקה להעביר היטב גם את חווית הרכיבה כך שלא אחת אני מסיים את הכתבה בתחושה שלא רק הוא רכב על האופנוע אלא גם אני.
יישר כוח וכן ירבו מבחני הדרכים שצביקה עורך.
בברכה ובהכרת תודה,
אייל גורביץ
אכן אופנוע החלומות שלי זה.. אבל המחיר...
הייתי שמח לראות השוואה בינו ובין הימהה טנרה 660