פורומים

 - טיפוס הרים

כתבה חדשה: קילימנג'ארו מאי 2019 - אחים לחיים 5

28 במאי 2019 ב 08:47 7 תגובות 8848 צפיות profile imageOgash Ofer
שיא המסע בהתייצבות של כל הקבוצה המיוחדת על פסגת הקילימנג'ארו בצהרי היום! לאחר כשמונה שעות של טיפוס פיסי מפרך וקשה ותמיכה אדירה אחד בשני - זה הייחוד שאין שני לו במשלחות של "אחים לחיים"!!
זה נשמע כאילו נכנסנו לשגרה ופעם בשנה יוצאת משלחת של "אחים לחיים" לטיפוס על ההר הגבוה ביבשת אפריקה - הקילימנג'ארו - 5895 מטרים. אבל באופן "מפתיע" וכמו תמיד במשלחות של "אחים לחיים" מדובר בהרפתקה מיוחדת עם קבוצה ששוברת שיאים בכול תחום ובראש - בתחום הרגש. היה מדהים! עד דמעות (של כולם!)
לכתבה - כתבה חדשה: קילימנג'ארו מאי 2019 - אחים לחיים 5
הוספת תגובה
  • 1. אורח/ת - רועי גרילק 29 במאי 2019 ב 12:54

    עשינו את זה!! כבשנו את הקילימנג'רו, ההר הכי גבוה באפריקה.
    זאת היתה אחת החוויות הכי עוצמתיות ומרגשות שחוויתי!! תודה לאחים לחיים- עמותה לקידום לוחמים פצועים (Brothers for life), אחים לחיים - Brothers For Life שעזרה לי להגשים את החלום הזה ותודה ל-14 אריות שהפכו את המסע הזה לבלתי נשכח!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. אורח/ת - רזיאל אמיר 29 במאי 2019 ב 12:54

    אמל'ק - "הכל אפשר רק אם נרצה" (י. ריבו),
    מי שקצת מכיר אותי, יודע עד כמה משפט זה מתאים למה שתמונה זו מייצגת, ואם יורשה לי, אאלץ לחרוג מהנורמה של תמונה ששווה 1000 מילים.
    מבחינתי, זה הרבה יותר.
    אתחיל מהסוף - ניצחתי.
    ויסלחו לי הסרקיסטים (ובינהם אני),
    כי במידה ולפני 4 וחצי שנים, בעודי שוכב מבולבל, חבוש ומפוצץ מורפיום, היו אומרים לי שיום יגיע ואעמוד על פסגת הקילימנג'רו, עם דגל ישראל ביד ו3 אחוז סוללה, הייתי שולח אותם לאשפוז כפוי בפסיכיאטרית בבניין הסמוך.
    אבל לפעמים, המציאות עולה על כל דמיון. ועוד איזה דמיון.
    אז הנה, הגיע לסיומו מסע ארוך, מפרך, מאתגר ובעיקר מרגש. והוא הגיע בצורה הטובה ביותר שיכלתי לבקש.
    תודה לכל מי שגרם לזה לקרות, שהצליח להביא אותי ליעד שחלמתי עליו מרבית משנותיי הבוגרות, שהפך את החלום למציאות בר קיימא.
    תודה לעמותת "אחים לחיים", אחים לחיים - Brothers For Life , שנתנה לי את הזכות להגשים את החלום ולהפוך את עצמי לגרסא טובה יותר ממה שאי פעם חשבתי שאהיה.
    תודה לחבריי למסע זה, 14 האחים הגיבורים שלי, ולגדול מכולם Ofer Ogash, שנתנו לי את הכח להביט קדימה, לא לוותר ולזכור תמיד למה אני כאן ומאיפה באתי.
    אז הנה אני, על גג העולם, מניף את הדגל שלנו בגאווה ובהתרגשות גדולה,
    אני את שלי - עשיתי.
    ניצחתי,
    ליטרלי ניצחתי.
    עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. אורח/ת - יוסי רווה 29 במאי 2019 ב 12:55

    כל החיים זה רצף של חוויות, ריגושים ואנשים שאתה פוגש בדרך! למרות הקושי, הכאב והאתגר הפיזי הייתי עטוף באהבה מחממת ומחזקת של אנשים מיוחדים. הצלחתי לנצח את הגוף בעזרת הרוח.
    והיום - אחריי שכבשתי את פסגת הקלימנג'רו באפריקה בגובה 18,000 רגל יחד עם חבורה מנצחת מאחים לחיים אני מאושר שהם חלק מאבן דרך משמעותי בחיי במסע האישי שלימד אותי על עצמי! על האחר! על החיים של מדינת עולם שלישית שנמצאת במקום אחר מאיתנו ולא לקחת הכל כמובן מאליו. למדתי שוב שהכוח האמיתי הוא באנשים שמסביבך ועל כך תודה! וכמובן מורה דרך ייחודי - הקינג עופר שהיה זרוע מבצעת והכוח המיוחד של העמותה - אוהד הנסיך ורזיאל המלאך.
    אחים לחיים - Brothers For Life אחים לחיים- עמותה לקידום לוחמים פצועים

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. אורח/ת - איציק מרציאנו 29 במאי 2019 ב 13:38

    אז עכשיו שזה מאחורינו, עיכלנו, התאוששנו, אפשר כבר לומר שעברתי את אחת החוויות המטלטלות של חיי, טיפוס על הקילימנג׳רו ההר הגבוהה באפריקה.
    האתגר הפיזי והמנטלי כמעט והכריעו, אך הסתכלתי ימינה ושמאלה וראיתי מי נמצא מאחורי, מצדדי ומלפני, ראיתי חבורה של לוחמים, מטובי בני ארץ ישראל ומחוצה לה עם רעל בעיניים, תשוקה על הפנים ונחישות שקשה להסביר במילים, אלה הם אחיי ״מאחים לחיים״, שהאמינו בי, דחפו אותי ולא נתנו לי את האופציה בכלל לוותר.
    מי שהאמין בי יותר ממני, זה מורה הדרך שלנו והמורה לחיים בשבילי עופר אוגש, שלחש באוזני לאורך כל המסע שאזכר בעברי ואבין שהכל אפשרי וזה באמת רק בראש והוביל אותי אל הפסגה.
    הנגיעה בפסגה הוציאה ממני פרץ רגשות עצום ונהר של דמעות, בנקודה זו הבנתי הרבה דברים על חיי, למדתי בעיקר על עצמי מי אני ולמה אני מסוגל, למדתי על חוזק משפחתי שנשארה מאחור אך הייתה איתי כל שנייה במסע הזה והובילה אותי אל הפסגה, למדתי על האחר, השונה, ראיתי את המקומיים שביום יום אין להם כביכול דבר, אבל על ההר יש להם עולם ומלואו, נכנסתי לפרופורציות החיים.
    לא יודע אם הייתי עושה זאת שוב, אבל ללא ספק אני המאושר באדם שזה נפל בחלקי.

    תודה ענקית ל - אחים לחיים- עמותה לקידום לוחמים פצועים (Brothers for life)
    Ofer Ogash Ohad Poraz Raziel Amir ולכל האריות שהיו איתי במסע המטורף הזה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. אורח/ת - יוני דמרי 30 במאי 2019 ב 16:59

    אמצע ינואר ראיון קבלה למשלחת. כולם עומדים בפתח הכניסה לחדר. כל אחד רוצה להפגיז ולצאת למסע לכבוש יעד להגשים
    כמו תמיד אני מתרגש נורא לקראת הראיון. לא מדובר על חלום כבר מזמן אין לי חלומות . אני מוצא אתגרים לפעמים גדולים לפעמים קטנים לפעמים רחוקים לפעמים גבוהים מאוד. 5895 מטר למען האמת.
    באופן מפתיע התקבלתי והצטרפתי למשלחת לקילימנגארו.
    משלחת עם 15 אריות. כל אחד רוצה לבלוע ולאכול את ההר בדרכו שלו.
    עברנו קושי רב. בדיחות. דמעות. קור. סופת שלגים. שמש קופחת. מדרגות סלעים שלא נגמרות. התרגשות. הצלחה. ומעל לכול אלה גיליתי משהו שהתמוסס מחיי אחרי הפציעה. גיליתי את החוזק של ה קבוצה את האחדות.
    עלינו 15 אריות כיחידים. וירדנו כלהקה תומכת ודוחפת של אריות אלפא שנגעו בגג העולם. צעד צעד הוביל אותנו אדם יקר ומקסים- עופר. עם סבלנות וחיוך שלא נגמרים פשוט אלוף על.
    זכיתי להכניס לחיי אחים חדשים. ולהם שמורה פינה בליבי
    פינה בגובה 5895

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. profile image Ogash Ofer 20 ביולי 2019 ב 18:34

    טקס חלוקת תעודות בבית אחים לחיים
    תם מסע - משלחת 5 לטיפוס לפסגת הקילימנג'ארו

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 7. profile image Ogash Ofer 20 ביולי 2019 ב 18:35

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול