פורומים

 - כביש ספורט

חברת פורד ומובילאיי מרחיבות את שיתוף הפעולה ביניהן עם יכולות מתקדמות מבוססות-מצלמה למניעת התנגשויות

21 ביולי 2020 ב 05:49 נערך 21 ביולי 2020 ב 05:51 0 תגובות 1087 צפיות profile imageOgash Ofer
פורד ומובילאיי (בבעלות אינטל) מרחיבות את שתוף הפעולה בניהן ומציעות עבור מערכות הסיוע לנהג יכולות איתור משופרות מבוססות-מצלמה, ובכללן התרעת התנגשות חזיתית, זיהוי כלי רכב, הולכי רגל ורוכבי אופניים, ויכולת שמירה על נתיב הנסיעה.

טכנולוגיית החיישנים EyeQ® של מובילאיי תתמוך במערכת Ford Co-Pilot360™ Technology

עם יכולות כגון מערכת שמירת נתיבים, מערכת אוטומטית לפנסי הרכב, בלימת חירום אוטומטית טרום-התנגשות, ובקרת שיוט סתגלנית הכוללת יכולת עצירה-נסיעה ונסיעה תוך שמירת מרכז הנתיב.

השם והלוגו של מובילאיי ישולבו על גבי התצוגות במערכת הסיוע לנהג SYNC® בכלי הרכב של פורד, והחברה תיידע את הלקוחות כי חלק מהתכונות הטכנולוגיות של מערכת ה- Ford Co-Pilot360 Technology מסופקות על-ידי יכולות של מובילאיי.

תמונה ללא תיאור

הטכנולוגיה תסייע לזהות במדויק את מה שמצלמת השמשה הקדמית ברכב יכולה לראות - סימוני נתיב, תמרורים, הולכי רגל וכלי רכב אחרים. הטכנולוגיה של מובילאיי תתמוך בתכונות כמו מערכת שמירת נתיב, מערכת אוטומטית לפנסי הרכב, סיוע במניעת תאונות טרם-התנגשות עם בלימת חירום אוטומטית ובקרת שיוט מסתגלת חכמה, כולל גם מערכת הסיוע החדשה לנהיגה ״ללא ידים״, המגיעה במכוניות החדשות של פורד - מוסטנג Mach-E וה-,F-150 ומכוניות חדשות אחרות הצפויות להכליל יכולת זו בעתיד.

בעוד שפורד ומובילאיי עובדים יחד במשך שנים, זו הפעם הראשונה שחברת פורד מתחייבת לטכנולוגיה של החברה לכל מחזור החיים של רכבי הדור הבא שלה. שני הצדדים יעבדו בשיתוף עם ספקי Tier 1 של פורד שיעסקו באינטגרציית הטכנולוגיה ברכב.

בנוסף בוחנת פורד את השימוש ב- Roadbook האוספת מידע/דאטה באמצעות חוכמת המונים אנונימית המגיעה ממצלמות כלי הרכב, על מנת לבנות מפה באיכות גבוהה, שתהיה נגישה לרכב ותוכל לשמש את טכנולוגיית הסיוע לנהג, ובכלל זה נהיגה ללא ידיים או הפעלת מערכת Active Drive Assist.

המכוניות החדשות של פורד ישענו על מעבדי EyeQ3 ו- EyeQ4של מובילאיי, בפלטפורמות המתקדמות של טכנולוגית הסיוע לנהג ברמה 1 ו-2 (Level 1 and Level 2). משפחת ה- EyeQ נבדלת מהמתחרים ביכולותיה לתמוך במערכת עיבוד ראייה ממוחשבת מורכבת ואינטנסיבית, בעלת צריכת כח נמוכה, גם כשהיא ממוקמת על שימשת הרכב. EyeQ4 המבוססת על יכולות קודמותיה, יכולה כבר לעבד חיישנים רבים יותר עם מידע נוסף הנדרש למערכת הסיוע לנהג.

הוספת תגובה
ביטול