קיה מפרסמת פרטים חדשים על מטרת המותג החדשה שלה ושאיפותיה העתידיות במהלך אירוע חשיפה דיגיטלי. תחת סיסמת מותג חדשה, Movement that inspires (תנועה המעניקה השראה), קיה חושפת פרטים חדשים על האסטרטגיה שבמסגרתה תעבור החברה מייצור כלי רכב בלבד ליצירת פתרונות ניידות ברי קיימא ללקוחותיה.
כסימן לכך שהמותג מתנתק מהמודל העסקי המסורתי המונע על ידי ייצור, הכריזה קיה על שם חברה חדש. החברה מסירה את המילה Motors משם החברה הקודם (Kia Motors Corporation) ומתכוונת להתרחב לתחומי עיסוק חדשים ומתפתחים על ידי יצירת מוצרי ושירותי ניידות חדשניים לשיפור חיי היום יום של הלקוחות.
הו סונג סונג (Hu Sung Song), נשיא ומנכ"ל Kia Corporation : "אנו בקיה מאמינים שתחבורה, ניידות ותנועה מהוות זכויות אנושיות. החזון שלנו הוא ליצור פתרונות ניידות ברי קיימא עבור צרכנים, קהילות וחברות ברחבי העולם. היום אנו מתחילים ליישם את החזון הזה באמצעות השקת מטרת המותג החדשה והאסטרטגיה שלנו לעתיד".