פורומים

 - כביש ספורט

נשיא טויוטה, אקיו טויודה, הוכתר כאיש השנה לשנת 2021 של World Car Awards

12 באפריל 2021 ב 22:18 0 תגובות 1722 צפיות profile imageOgash Ofer

אקיו טויודה, נשיא ומנכ"ל טויוטה מוטור - TMC - Toyota Motor Corporation, הוא איש השנה לשנת 2021 של World Car Awards! הכבוד הוענק לו על ידי חבר השופטים של World Car Awards, פאנל המונה יותר מ – 90 עיתונאים בינלאומיים נכבדים.

בהודעתה של World Car Awards נאמר: "אקיו טויודה הוא הנשיא והמנכ"ל הכריזמטי של טויוטה, חברה שהקדיש לה שנים רבות ומוצלחות לשינוי פניה. בשנת 2020, תחת הנהגתו, טויוטה נשארה רווחית, למרות מגפת הקורונה, והגנה על מקומות עבודה בעולם כולו. הוא שמר על קצב התפתחות יציב של טויוטה בעידן של כלי רכב מחוברים, אוטונומיים, שיתופיים וחשמליים (CASE) ויזם את בנייתה של העיר הארוגה (Woven City), אב טיפוס מלהיב ואמיתי של עיר העתיד, כל זאת תוך השתתפות פעילה בספורט מוטורי, כנהג".

בתגובה ל-World Car Awards אמר נשיא טויוטה: "בשם כל 360,000 אנשי הצוות של טויוטה מכל העולם, תודה לכם על כבוד אדיר זה. עם זאת, אם לא אכפת לכם, ברצוני לשנות את שם הפרס מ"איש" השנה, ל"אנשי" הרכב של השנה, מפני שזהו מאמץ קולקטיבי של כל העובדים, המשווקים והספקים הגלובליים שלנו שהפכו את טויוטה למה שהיא כיום. אין מנכ"ל בר מזל או אסיר תודה יותר ממני".

לאחר שהודה והכיר בתרומתה של כלל תעשיית הרכב, המשיך טויודה ואמר: "התמזל מזלנו בטויוטה על שיכולנו להגן על העסקתם של חברי הצוות שלנו בתקופת מגפת הקורונה ולהמשיך לעבוד כדי לענות על אתגרי העתיד של התעשייה שלנו. כחברה אנו מחויבים ליצור דרכים חדשות כדי לתמוך בשלום כדור הארץ ושלומם של אנשים בכל מקום. זו הייתה תקופה קשה בתולדות העולם, אבל היא הזכירה לנו שאנשים הם מה שחשוב ביותר. ואם אנו בטויוטה יכולים לתרום ולו מעט שמחה לחייהם, זו תהיה מטרתי האינסופית לעשות בדיוק את זה".

אקיו טויודה הצטרף ל-TMC בשנת 1984, לאחר שסיים את לימודי המשפטים באוניברסיטת קייו ותואר שני במנהל עסקים בבוסטון קולג' בארה"ב. לאחר שעבד בתחומים רבים של הארגון ביפן ומחוצה לה, הוא הצטרף לדירקטוריון TMC בשנת 2000. לאחר מכן כיהן במספר תפקידים בכירים כסמנכ"ל לפני שהפך לנשיא החברה בשנת 2009.

פרס World Car Person of the Year הוענק לראשונה בשנת 2018 כדי להוקיר ולציין לשבח אדם שתרם תרומה משמעותית לתעשיית הרכב העולמית בשנה הקודמת. זהו אחד מבין שישה פרסים המוענקים מדי שנה על ידי תכנית World Car Awards שהוקמה בשנת 2003.

הוספת תגובה
ביטול