למעט כלוב ההתהפכות ומושבי המרוצים הנדרשים למדידה על המסלול, הייתה זו פורשה חשמלית סטנדרטית לחלוטין במשקל זהה למכונית מייצור סדרתי.
באירוע נכח נוטריון אשר תיעד את השיא החדש במסלול וכן נציג מכון התקנים הגרמני - TÜVשבחבל הריין אשר אישר את העובדה שהמכונית היא למעשה דגם סטנדרטי מייצור סדרתי.
מסלול הנורבורגרינג נורדשלייפהאורכו 20.8 ק"מ והוא ממוקם במחוז אייפל שבגרמניה. קיט השיפורים כולל חישוקי 21 אינץ' בעיצוב RS-Spyder וצמיגים ספורטיביים Pirelli P Zero Corsa המאושרים לנסיעה גם בכביש. התרכובת המשמשת לייצור צמיגים אלה זהה לזו המשמשת לייצור צמיגי מרוצים.
אלמנט נוסף בקיט השיפורים הוא עדכון תוכנה לבקרת השלדה Porsche 4D הפועלת בשילוב עם הצמיגים הספורטיביים. המערכת מנתחת ומסנכרנת בין כל מערכות השלדה של ה- Taycan בזמן אמת. Taycan Turbo S - נתונים
לפורשה קאיין טורבו S הספק המגיע ל- 625 כ"ס, ובהפעלתה- Launch Control , ההספק הגיע ל- 761 כ"ס ביציאה מהמקום.
NEDC : תצרוכת הספק משולבת: 26.0 קוט"ש/ 100 ק"מ; פליטת 2CO משולבת: 0 ג'/ק"מ.
WLTP : תצרוכת הספק משולבת: 23.4 - 21.9 קוט"ש/ 100 ק"מ; פליטת 2CO משולבת: 0 ג'/ק" מ.
טווח נסיעה במצב חשמלי: 440 - 468 ק"מ;
טווח נסיעה בעיר במצב חשמלי: 524 - 573 ק"מ.