פורומים

 - כביש ספורט

טכנולוגיה מתקדמת של רייבין אי איי תסרוק כלי רכב חדשים הנפרקים בנמל חיפה

06 באפריל 2023 ב 12:39 0 תגובות 384 צפיות profile imageOgash Ofer

הטכנולוגיה המתקדמת של Ravin AI תסרוק את כלל כלי הרכב הנפרקים והנכנסים לישראל דרך נמל חיפה. הטכנולוגיה של רייבין תספק דו"ח מקיף על מצבם החיצוני של כלי הרכב, שיצביע על כל נזק שנגרם לכלי הרכב המיובאים במהלך ההובלה, הפריקה והאחסון בשטח הנמל.

שווי שוק ההובלה הימית של כלי רכב חדשים מוערך במילארדי דולרים בשנה, כאשר הנזקים הנגרמים לרכבים במהלך ההובלה נאמדים במיליוני דולרים מדי שנה. גורמים המעורבים בתהליך הובלת הרכבים, ביניהם - יצרני הרכבים, חברות הביטוח והנמלים, מחפשים פתרונות לאיתור וזיהוי נזקים בזמן אמת, על-מנת להימנע מעימותים משפטיים ממושכים ויקרים.

הטכנולוגיה של Ravin AI ניתנת לשימוש בעזרת מצלמות טלפונים ניידים ומצלמות במעגל סגור, היוצרות סריקה מקיפה של הרכבים ב-360 מעלות, תוך שימוש באלגוריתם למידה ובשילוב מידע על דגמי הרכבים כדי להעריך את מצבם.
טכנולוגיה זו תאפשר לעובדי נמל חיפה לבצע מעקב שוטף אחר מצב הרכבים החדשים, מרגע פריקתם מהאוניה במל ועד להעמסתם על רכב הובלה ייעודי המיועד להגיע למרכזי ההפצה בארץ. הטכנולוגיה של רייבין, המבוססת בינה מלאכותית, תתריע על כל נזק ובזמן אמת, ובכך תמזער סיכונים ותצמצם עלויות לנמל חיפה.

נמל חיפה (מאתר הנמל)

כלי רכב לפני העמסה או לאחר פריקה מאונייה מיוחדת להובלה של כלי רכב
הוספת תגובה
ביטול