לקסוס LBX הקרוסאובר האורבני החדש יגיע עם חבילה דיגיטלית מלאה למידע, בידור וקישוריות.
ועד שיגיע לקסוס מציעה חוויה ויזואלית אמנותית המבוססת על העדפות המשתמש במדיה החברתית באמצעות בינה מלאכותית (AI) ממשק אינטואיטיבי וידידותי המאפשר למשתמשים לשקף את הסגנון והאישיות הייחודיים להם.
כחלק ממהלך טרום ההשקה של הקרוסאובר האורבני ההיברידי-חשמלי החדש של לקסוס - LBX, לקסוס משיקה חווית AI (בינה מלאכותית) בלעדית, המזמינה את כולם לקיים אינטראקציה עם ה-LBX בצורה חדשנית ויצירתית, ולתקשר עם קהילת לקסוס.
חווית הבינה מלאכותית היא חלק מהאב החוויות של ה- LBX הכולל חבילה של חוויות דיגיטליות ותוכן מותאם אישית.
חוויית ה-LBX AI מציגה את ההתקדמות של לקסוס בחוויות דיגיטליות חדשניות ממוקדות לקוחות. זוהי חוויה דיגיטלית ראשונית המשלבת AI והתאמה אישית של מדיה חברתית כדי ליצור יצירות אמנות חזותיות בהתאמה להעדפות האישיות של המשתמש/ת.
לגישה לחוויית ה-LBX AI
בקישור הזה