פורומים

 - כביש ספורט

משפחת יאריס מתחדשת ומתעדכנת

14 ביוני ב 10:41 0 תגובות 146 צפיות אתר השטח 4X4
יבואנית TOYOTA בישראל מרעננת את משפחת היאריס עם השקתו בישראל של TOYOTA YARIS CROSS, רכב ה-SUV הקומפקטי הפופולרי.
השקה זו מצטרפת לתחילת המכירות של הגרסה המעודכנת של רכב המיני טויוטה יאריס, שמציג שדרוגים משמעותיים בביצועים ובפונקציונליות של מערכות הבטיחות ומערכות העזר לנהג Toyota T-Mate

ביצועי היאריס קרוס נתמכים על ידי היכולת של פלטפורמת GA-B, ובה יתרונות של מרכז כובד נמוך ומרכב קשיח. היצע הדגמים ימשיך לכלול את המערכת ההיברידית בעלת מנוע 1.5 ליטור והספק של 116 כוח סוס/85 קילווט
היאריס קרוס החדש מעניק נהיגה בטוחה וקלה יותר עם מערכות הבטיחות ומערכות העזר לנהג של Toyota T-Mate. השקתו משלימה את השינוי שבוצע בהיצע כלי הרכב הקטנים של טויוטה שהחל עם האייגו X החדשה והיאריס האצ'בק.
סטנדרט חדש של בטיחות
ביאריס קרוס חבילה מקיפה של Toyota T-Mate, מערכות Toyota Safety Sense מהדור העדכני המותקנות כסטנדרט בשני הדגמים של משפחת היאריס כוללות תכונות רבות.
בין המערכות ישנה מערכת דיכוי האצה הוא תוספת חדשה לתכונות ה-Toyota Safety Sense. בתכונה חדשה זו המערכת תתערב כדי להאט האצה פתאומית של הרכב כאשר קיים סיכון להתנגשות עם רכב מלפנים. סיוע פרואקטיבי בנהיגה (PDA) הוא תכונה חדשה נוספת שנועדה לעזור למנוע סיכונים מוכרים לתאונה במהלך נסיעה במהירות נמוכה. מערכת עצירת הרכב בחירום (EDSS) יכולה לסייע לנהג במקרה שאינו חש בטוב או שאינו מסוגל לתפקד. אם היא מבחינה שהנהג אינו מגיב - בהיגוי, בלימה, האצה - במשך זמן מסוים, היא משמיעה התרעה. אם עדיין אין תגובה מהנהג, היא תביא את הרכב בעדינות למצב עצירה, תפעיל את אורות החירום ותפתח את הדלתות. מערכת תזכורת למניעת שיככת ילדים במושב האחורי (RSRS) תתריע בפני הנהג בעזרת התרעות קוליות וויזואליות על שכחת ילד או חיית מחמד במושב האחורי. בנוסף לפונקציות אלה, היאריס קרוס החדש נהנה משדרוג תכונות Toyota Safety Sense הוותיקות. כך למשל, בקרת שיוט אדפטיבית (ACC) שופרה.
לבקרת שיוט אדפטיבית נוספו מערכות חדשות לעקיפה בטוחה יותר: סיוע למניעת עקיפה לא מתוכננת מימין מונע עקיפה לא מכוונת בצד הלא נכון של הרכב ("לחתוך מימין") והאטה מוקדמת/קישור של בקרת השיוט לאיתות עוזרת לנהג להשתלב מחדש בבטחה בנתיב הנסיעה במהירות ובמרחק הנכונים מכלי רכב אחרים.
מערכת התרעה על סטייה מנתיב (LDA) כעת מזהה כאשר הנהג סוטה מהנתיב בניסיון להימנע ממכשול (הולך רגל או משתמש דרך אחר) ומבטלת זמנית את פונקציית ההתרעה. מערכת שמירת מרכז נתיב (LTA) שופרה גם היא כדי להעניק תחושה טבעית יותר לביצועים. מערכת קדם התנגשות (PCS) יכולה כעת לזהות מראש גם פוטנציאל להתנגשות ומגוון רחב יותר של סכנות בנתיב הנסיעה של הרכב, כולל הולכי רגל, רוכבי אופניים ולראשונה גם אופנועים.
בנוסף היאריס קרוס החדש מגיע עם חבילה משופרת להפחתת רעש ורטט.

טויוטה יאריס 2024
הדור העדכני של הסופר מיני האהוב של טויוטה זכה להצלחה רבה מאז הושק בשנת 2020 וכעת משתפר אף יותר. אל התכונות הקיימות נוספו תכונות חדשות ומשודרגות של בטיחות וסיוע לנהג. ביאריס ניתן למצוא את הדור המעודכן של TOYOTA T-MATE כולל מערכות Toyota Safety Sense עם תכונות בטיחות אקטיבית ופסיבית, כולל מערכת מצלמה ורדאר חדשה וכן תכונות חדשות בהן: דיכוי האצה להתערבות כדי להאט האצה פתאומית של הרכב כאשר קיים סיכון להתנגשות עם רכב מלפנים, סיוע פרואקטיבי בנהיגה (PDA) שנועד לעזור למנוע סיכונים מוכרים לתאונה במהלך נסיעה במהירות נמוכה, מערכת עצירת הרכב בחירום (EDSS) שיכולה לסייע לנהג במקרה שאינו חש בטוב או שאינו מסוגל לתפקד, מערכת תזכורת למניעת שיככת ילדים במושב האחורי (RSRS) שתתריע בפני הנהג בעזרת התרעות קוליות וויזואליות על שכחת ילד או חיית מחמד במושב האחורי ועוזרת למנוע אסונות כתוצאה מהתחממות הרכב.
בנוסף גם ביאריס שודרגו תכונות וותיקות של Toyota Safety Sense ביניהן, בקרת שיוט אדפטיבית (ACC) שופרה, מערכות חדשות לעקיפה בטוחה יותר והאטה מוקדמת/קישור של בקרת השיוט לאיתות, מערכת התרעה על סטייה מנתיב (LDA), מערכת שמירת מרכז נתיב (LTA) וכן מערכת קדם התנגשות (PCS).
בנוסף, לוח מכשירים ומערכת מולטימדיה חדשיםכולל קישוריות ושדרוגים של מערכת מולטימדיה דוברת עברית הכוללת ממשקי Apple CarPlay ואפשרות ל - Android CarPlay כאשר זו תהיה זמינה בישראל.

רמות גימור ומחירים – יאריס קרוס
HYBRID ECO- החל מ- 153,990 ₪
HYBRID URBAN – החל מ-154,990 ₪

רמות גימור ומחירים - יאריס
HYBRID ECO- החל מ- 135,990 ₪
HYBRID STYLE – החל מ-136,990 ₪

*כל המחירים כוללים מע"מ ואינם כוללים אגרת רישוי

הוספת תגובה
ביטול