ורק שלא נשכח שאלפא זה חרא של רכב
נראה אותך מוכר אותו ביד 2
פעם אלפא היה רכב לגברים שאוהבים לנהוג
היום זה כבר שייך לפיאט, לקרייזלר לסטאלנטיס, השד יודע למי
אין נשמה ואין רכב, סתם עוד מכונה שלזכותה יאמר שנראית טוב
נחמד, אבל זה לא מספיק.
הייתי מצפה ליותר
תגובה למגיב 2
"פעם אלפא היה רכב לגברים שאוהבים לנהוג
היום זה כבר שייך לפיאט, לקרייזלר לסטאלנטיס, השד יודע למי
אין נשמה ואין רכב, סתם עוד מכונה שלזכותה יאמר שנראית טוב"
מה הקשר בין זה שאוהב לנהוג ליצרן סטנלטיס, שמייצר כפי שאמרת גם מותגים אחרים?
האם סטלנטיס משמר את רוח אלפא בדגם הג'וליה וולוצ'ה או בתלתן הירקו? זאת השאלה.
קשישים כמוני זוכרים את אלפא סוד שסיפרו עליה נפלאות כל עוד היא לא התפרקה מחלודה ברמה בלתי הגיונית, אז אם תהליכי היצור ואיכות החומרים השתבחו ונוצרה מכונית כיפית באמת לנהוג בה (ולא רק לגברים אגב,) האם זה משנה היכן היא מיוצרת ועל ידי מי?
מותגי על אחרים נרכשו ונמכרו ונרכשו שוב בידי כל מיני קונצרנים שרכשו את המוניטין ורובם משתדלים לא להרוס את מה שכבר ידוע ומוכר.
האלפא הזאת ממכרת, אבל במחיר שלה זאת התמכרות של מי שישי לו, יכול ורוצה.
תגובה למגיב 3, הנחמד
"נחמד, אבל זה לא מספיק.
הייתי מצפה ליותר."
תודה על המחמאות, אבל מה זה ליותר? אם כבר תגובה תפרט למה אתה מתכוון.
יותר נופים. יותר צבע. יותר פרטים על הרכב?
אני משתדל לרקוח מעדין שקודם כל מתאים לי, ליכולותי ולאפשרויותיי. ברגע שנמסר לי רכב ל-48 שעות פלוס מינוס אני צריך להכניס מספיק תוכן שלא יהיה משעמם, יהיה מגוון ויהיה קצת אחר מכל מה שתקרא במבחני דרכים של מבינים גדולים ממני במכניקה ובברגים.
הצעות לשיפור?
תציע ונשקול אם מתאים.
או
שתנסה להכנס לנעליי, תכתוב גם.
בטוח שתמצא אכסניה טובה כמו האתר הזה.
בהצלחה
ירון