פורומים

 - כביש ספורט

יונדאי אלנטרה היברידית בגרסה חדשה ומוזלת ב-169,990 ש"ח

היום ב 18:10 נערך היום ב 18:11 0 תגובות 24 צפיות profile imageOgash Ofer

יבואן יונדאיבישראל משיק רמת אבזור חדשה של האלנטרה ההיברידית - רכב המנהלים המשפחתי של יונדאי אשר עבר מתיחת פניםלאחרונה.
גרסת ה- Prime החדשה תימכר במחיר של 169,990 ₪.
האלנטרה ההיברידית היא הרכב הנמכר ביותר בקטגוריה בישראל עם 8,369 מסירות עד כה והרכב הנמכר ביותר של יונדאי השנה בישראל.

רשימת האבזור ברמת גימור Prime כוללת:

מערכת מולטימדיה מקורית בגודל 8 אינטש עם תאימות לממשקי Android Auto ו-Apple CarPlay, כפתור VIEW להפעלת מצלמה אחורית, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, בורר מצבי נהיגה Drive Mode, חיישן אורות - חיישן להדלקה וכיבוי אורות דרך באופן אוטומטי, מערכת להנעת חירום במקרה של פריקת מצבר 12V, תאורת LED מלאה וחישוקים קלים בקוטר 16 אינטש עם צמיגי 205/55.

תמונה ללא תיאור

חבילת מערכות הבטיחות המתקדמות באלנטרה ההיברידית ברמת הגימור Prime כוללות:

8 כריות אוויר

FCA-JT - התרעת התנגשות בשילוב בלימה אוטונומית במצבי חירום המזהה גם הולכי רגל ורכב דו-גלגלי. המערכת מאפשרת סיוע בחציית צמתים כשהיא מסוגלת לזהות תנועה חוצה המתקרבת באופן מסוכן ולהפעיל את הבלמים בהתאם בכדי למנוע התנגשות.

LKA - מערכת אקטיבית למניעת סטיה מנתיב המשולבת עם מערכת LFA, השומרת את הרכב במרכז נתיב הנסיעה, תוך מעקב אחרי קווי הסימון והרכב הנוסע לפנים.

SCC - בקרת שיוט אדפטיבית חכמה עם מנגנון זחילה בפקקים לשמירה על מהירות ומרחק באופן אקטיבי מהרכב שלפנים.

LVDA - להתרעה על תחילת תנועה של הרכב מלפנים.

DAW - מערכת התרעה על ערנות נהג.

ROA - מערכת התרעה למניעת שכחת ילדים במושב האחורי. המערכת מספקת חיווי על גבי לוח השעונים אשר מזכיר לבדוק את המושב האחורי בטרם עזיבת הרכב.

HBA – תאורת אור גבוה אדפטיבית המזהה רכבים המגיעים ממול, ומשנה את אלומת האור הגבוה אוטומטית כדי למנוע סנוור.

מנועים:

מנוע הבנזין GDI בנפח 1.6 ליטר מסדרת גמא מספק 105 כ"ס ו-15 קג"מ לצידו נמצא מנוע חשמלי חזק בהספק של 43.5 כ"ס ובעל מומנט של 17.3 קג"מ המתקבלים באופן מיידי. השילוב של שני המנועים יוצר תפוקה מרבית של 139 כ"ס ומומנט משולב של 27 קג"מ, כאשר מחשב ניהול חכם ממקסם את פעולת המנוע החשמלי במהירויות נמוכות ומשלב אותו לסיוע בתאוצה כדי להוריד עומס ממנוע הבנזין. מהירות מקסימלית של 178 קמ"ש.

לרשות הנהג עומדת מערכת לבחירת מצבי נהיגה Drive Mode המאפשרת בחירה בין מצב נהיגה חסכוני לאפקטיביות מלאה או מצב נהיגה ספורטיבית לביצועים מרביים. בנוסף ישנו מצב Smart הלומד את אופי הנהיגה של הנהג ומתאים עצמאית את מצב הנהיגה האופטימלי בכל רגע נתון. כל אלו מאפשרים לאלנטרה להציג צריכת דלק יוצאת דופן של 22.7 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת ולהשתייך לקבוצת זיהום 3, מה שהופך אותה למכונית חסכונית וידידותית לסביבה.

המנוע החשמלי של האלנטרה ההיברידית מוזן מסוללת ליתיום-יון פולימר בעלת קיבולת של 1.32 קילוואט שעה. טכנולוגיית ליתיום-יון פולימר מעניקה יכולת אגירה גבוהה במיוחד של אנרגיה לאורך יותר מחזורי טעינה. המשמעות היא שניתן להסתפק בסוללה קומפקטית וקלה שלא גוזלת מקום רב, ועדין לקבל ביצועי טעינה ופריקה מרביים ומהירים עבור המנוע החשמלי.

הסוללה נטענת על ידי מערכת בלימה רגנרטיבית, הממירה את אנרגיית הבלימה הקינטית לחשמל נוסף לסיוע בבלימת מנוע בירידות ממושכות כדי לשמור על אורך חיי הבלמים.

יונדאי מעניקה אחריות מורחבת על הסוללה ל-7 שנים או עד 150 אלף ק"מ.

הוספת תגובה
ביטול