לקסוס אירופה מודיעה השבוע על הישג שיא בשנת 2024, עם עליה של 20% במכירות וביסוס מעמדה כשחקנית יפניתבשוק רכבי היוקרה האירופאי.
במהלך השנה האחרונה מכרה לקסוס 88,184 כלי רכב ביבשת אירופה ובכך השיגה נתח שוק של 2.5% בסגמנט היוקרה - השיעור הגבוה ביותר בתולדותיו.
רכבים מחושמלים היוו 91% מכלל מכירות לקסוס באירופה; 99% בשווקי מערב אירופה.
בישראל, רשם המותג שנת שיא: אחרי 18 שנה בשוק המקומי, זינוק של 48% בהיקף המכירות בארץ כשההישג בולט במיוחד על רקע השנה המאתגרת שעבר המשק וכניסתם של מותגים חדשים לשוק הרכב.
אחת הסיבות לעליה הדרסטית היא השקת דגם LBX, שאפשרללקסוס להיכנס לראשונה לסגמנט חדש שבו לא פעלה עד כה ופתחה בפניה את ההזדמנות להגיע לקהלים חדשים. בשנת 2024 נמכרו בישראל 480 יחידות LBX.
המכירות העולמיות של לקסוס הגיעו לשיא חדש של 851,214 מכוניות ב-2024, עלייה של 3.3% לעומת השנה הקודמת