שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיולים ומסעות בארץ

מהר לבן להר חמרן - אוקטובר 2014

אחת למספר חודשים יוצא טיול בהדרכתי לנגב לאזורים היותר אתגריים אך עדיין מתאימים לנהגים שאינם מעוניינים עבירות קשה ביותר - טיפוס להר לבן, 'מעלה מאיר' ועוד..
מדריך : וייזל עדי

מעלה מאיר

מעלה מאירמעלה מאיר

09:00 בבוקר תחנת הדלק בשדה בוקר, תדרוך קצר ונוסעים לכיוון הר לבן דרך רמת ציפורים ורמת מטרד. טיפוס אתגרי לראש ההר לתצפית וירידה מהצד השני.לעופר עם הפאג'רו לא שיחק המזל, כבר בתחילת הטיפוס פנצ'ר בגלגל האחורי - תיקון באמצע המעלה, דבר לא פשוט בכלל אבל התגברנו...עופר גילה לנו שחיכה להזדמנות וסיבה טובה להחליף את הצמיגים והנה...זו ההזדמנות....בראש הר לבן, גם יואל נאלץ להחליף גלגל....הנוף מראש ההר מדהים..רמת מטרד כאילו מונחת על כף היד.יורדים וממשיכים לכיוון ''מעלה מאיר'' ומשם, בתקווה שנספיק ( פנצ'רים זוכרים??...) להגיע להר חמרן..

מעלה מאיר, ''מעלה עצבני'' משהו - בפי כמה מהחבר'ה.. מדרגה באמצע סיבוב, דורשת הרבה בנייה של אבנים וגם זה לא תמיד עוזר..העלייה אורכת כשעה וחצי לכל הקבוצה ובראש המעלה- ארוחת צהרים..הנוף מדהים.. פנצ'ר נוסף לעופר...מה שמחזק את התירוץ - מחליפים צמיגים!!

בסוף ארוחת הצהרים כבר הבנתי שאת החמרן לא נספיק לעלות, ביקור מהיר בבאר חפיר, נסיעה לאורך נחל ניצנה עד עזוז ומשם...הביתה - האמת נהננו...

סרטון + תמונות מלווה במוזיקה

תגובות

1 תגובות

1

ofer schwa

18 בנובמבר 2014 ב 14:16

טיול מדהים - מהר לבן להר חמרן

על אף שני צמיגים חתוכים נהננו מאוד גם מהנוף ומהמסלול וגם מהמדריך המצוין!!
מומלץ בחום.