שטח 4X4 > כתבות > למען הקהילה

קריאה לג'יפאים שבצפון - התנדבו למען "גיבורים קטנים"

בימים אלו מתחילה פעילות של גיוס ג'יפאים וג'יפאיות מטבריה והגליל ורמת הגולן להצטרף לאנשי הג'יפים המתנדבים בתנועת גיבורים קטנים במטרה לשלב את ילדי החינוך המיוחד מצפון הארץ בפעילות התנועה - תושבי הצפון מתנדבים למען ילדי הצפון של גיבורים קטנים!
צילום: נעם ארון - מתנדב גיבורים קטנים

היי, הג'יפאי - אתה נקרא להתנדב למען "גיבורים קטנים"

התבגרתם? הסתדרתם? יש כאלה שלא יזכו לכך!!
קוראים להם ''גיבורים קטנים'' והם שוהים בבתי הספר של החינוך המיוחד בגילאי 6-21.
רבים מחברינו הג'יפאים נהנים מההזדמנות לבוא ולתרום לרווחתם ועידודם של הילדים המקסימים בעזרת טיולי שטח 4*4 לאורך שנת הלימודים. 
מתברר שרכב שטח בישראל של שנות האלפיים יכול להיות לא רק סמל סטטוס עירוני - מתנדבים מכל רחבי הארץ עושים שימוש ברכב השטח הפרטי שלהם להסעת ילדי החינוך המיוחד אותם מאמצת התנועה, אנחנו קוראים להם ''גיבורים קטנים''.
 

140 ה"מתגייסים" הטריים של "גיבורים קטנים" נהנים מטיול השטח

140 ה"מתגייסים" הטריים של "גיבורים קטנים" נהנים מטיול השטח140 ה

צו 8 אזרחי

אז כידוע - אני ג'יפאי, פנסיונר צעיר בן 60 לאחר עבודה בחזית ההי-טק במשך 34 שנה ובתהליך שינוי בחיים לטובת עולם ה4X4,בוגר קורס מדריכי שטח בווינגייט, אב ל-3 בנים בוגרים וסב ל-2 נכדים מקסימים. בשלוש שנים האחרונות הצטרפתי לקבוצות ג'יפאים וג'יפאיות מכל רחבי הארץ המסיעים בהתנדבות ילדים ונוער ניצרכים, אני קורא לזה צו 8 אזרחי – למען הגיבורים הקטנים

השנה נקראתי לדגל כמו 50 מחברינו הגיפאים והג'יפאיות (כן – מיספרן הולך וגודל – ברוכות יהיו) והצטרפתי לקבוצת המתנדבים שבאו להסיע את 140 המתגייסים הטריים של גיבורים קטנים וגם את חבריהם הצעירים לסיבוב כייף בטבע מדהים.

צו 8 אזרחי

קבלת פנים למגוייסים הטריים - "הגיבורים הקטנים"

בשיתוף פעולה של צה''ל – חיל הלוגיסטיקה, משרד החינוך ועוד גורמים ממשלתיים והתנדבותיים, מתגייסים הגיבורים הקטנים (הבוגרים שביניהם), מקבלים מדים שמוסיפים להם גאווה, ומתייצבים פעם בשבוע לעזרה בעבודות מתאימות כמו עבודה באפסנאות היחידה, טיפול בציוד אישי ועוד עבודות המותאמות ליכולתם.

תנועת גבורים קטנים לקחה על עצמה את ארגון יום הגיוס ושלל הפעילויות הכיפיות וההטבות לנערים במתחם.

התנועה ארגנה עשרות אוטובוסים להסעת הילדים לאתר חיל הלוגיסטיקה - מתקני כייף מתנפחים ושיירת אופנוענים שיקבלו בכבוד והצדעה את פניהם מלבד המשחקיות והמתנפחים וכמובן, הקצפת – טיולים קצרים על רכבי שטח (ג'יפים ו-RZR) במסלול אתגרי מעגלי.

אז נקראנו לדגל והתגייסנו כ-50 ג'יפאים.

קמנו מוקדם בבוקר כדי להגיע ב07:30  לתל-חדיד ביום שמש מקסים וכמו שעון שוויצרי התייצבנו בשורה ארוכה ליד השער האחורי. עוד לפני שהמים לקפה הספיקו להתחמם כבר נפרסו ערכות הקפה והמאפה, אוהל הרישום היה מוכן עם המתנדבות והרשימות, צוות התנועה חילק חולצות לבנות ומשופרות המכבדות את מתנדבי התנועה הפעילים - תודה, זה מוסיף לגאוות היחידה!

סרטון מהאירוע:

מסלול ההרפתקאות - 4X4 אמיתי

לאחר הרישום וקבלת הדגלונים, בוצעו תדריכים על בטיחות, נהלים, דגשים ויצאנו למסע הכרת השטח - שכן הנסיעה במסלול המעגלי הייתה עצמאית ולא בנוהל שיירה.

הפעם המסלול היה קצר אבל מעגלי ומאתגר ולמספר רכבים אולי קצת יותר קשה מעבר למה שהם רגילים. לאורך כל הדרך היו חיצים וסימונים תלויים על העצים (תודה ליאיר ודידי המובילים המקדימים) כך שהג'יפאים הרגישו באמת שבאו למסלול 4 4X ולא למסלול ליסינג...

היה ממש מחמם לב ליראות את החיוכים הגדולים והשמחה של הילדים והילדות שממש נהנו לשתף פעולה, לספר לנו מה נעים להם ומה לא, איך להגביר או להנמיך את רעש המוזיקה. במספר מיקרים בהם ראינו שהילדים יחסית בוגרים, ירדנו איתם ועם המדריכה בראש הגבעה לראות, להסביר ולהצטלם בנופים המדהימים - כמובן שאנו מקפידים לא לפרסם את תמונותיהם... אבל כן את האביזרים הליצניים שמוסיפים על פניהם חיוכים. תישאלו את דליה הליצנית  כמה הם אוהבים ליראות אותה מאופרת... והפעם גם היא הגיעה עם המכונית הנוחה והמשופרת.

תודה מהילדים - מילים חמות המחממות את הלב ונותנות כוח להתמיד

תודה מהילדים - מילים חמות המחממות את הלב ונותנות כוח להתמידתודה מהילדים - מילים חמות המחממות את הלב ונותנות כוח להתמיד

אין להשוות את העלות לעומת הרגשת הנתינה והסיפוק שבהתנדבות

אז נכון שההוצאות עלינו - כולל זמן הנהגים, עלויות הדלק ועלויות התיקונים. אבל מה זה לעומת הרטט בלב על יכולת הנתינה, הכל בהתנדבות ומהנשמה! המתנדבים בשלבים שונים של הקיירה המקצועית, אנשי היי-טק, או פורשי היי-טק, עצמאים, שכירים, או בעלי עסקים לשעבר שמקדישים זמנם וממונם לפעילויות תומכות לקהילה. לצערנו אין על הערבות ההדדית הזו! כאשר כל פרסומת חיובית, בכל ערוץ תקשורת, מחממת את הלב בימים קשים אלו.

תגמול מיידי

הילדים  בתמורה, מעניקים לנו את התחושה המתגמלת שעשינו משהו טוב, של רעות וערבות הדדית לאלו שחיים במצוקה בריאותית, נפשית או חומרית. עזרנו להם לקבל יום אחד שונה, יום אחד בטבע שכולו כייף ואושר גדול. אנחנו מרגישים שכולם יוצאים ברווח גדול מהחוויה המשותפת – הילדים שזוכים לצאת אל הטבע ואנחנו, נהגים שמגיעים מאזורים שונים של הארץ,  

בדרך כלל הג'יפאים שלא זוכים לאהדה חברתית אלא מושמצים כפוגעים בטבע ומזהמים את הסביבה, נהנים מעצם הנתינה והכרת התודה של הילדים. בכל המקרים אנחנו מקפידים גם על הערכים החינוכיים של אהבת הארץ והטבע. בהתאם למוגבלויות של המשתתפים אנו עושים להם חידונים על העצים וממש מופתעים מבקיאותם וכמובן גם מקפידים על השארת אזורי החנייה והארוחה נקיים ומוכנים לשיירה הבאה.

ג'יפאים בהתנדבות למען ה"גבורים הקטנים"

אז יש את הדיון (לא הויכוח - שכן אין ויכוח ) מי הם הגיבורים הקטנים? הג'יפאים המתנדבים או הילדים אותם אנו מאמצים על מוגבלותם כדי לעשות כמידת יכולתם...

אנחנו לא המתנדבים היחידים – יש מספר קבוצות ג'יפאים מתנדבים, כל אחת והייחוד שלה, כל אחת וקהל היעד שלה, ג'יפאי תנועת גיבורים קטנים שמקיימת פעילויות 4X4  ועוד פעילויות רבות כגון: טקס בר מצוה בכותל, שיט ביאכטות במרינה בהרצליה, ועוד פעילויות רבות למען הילדים והילדות המקסימים שגורלם לא שפר עליהם. 

בארץ למעלה מ-300 ג'יפאים וג'יפאיות מתנדבים - ממש כמונו! חברה שנענים לכל קריאה, בהתאם לזמינותם ותקציבם האישי, ומגיעים להתנדב למען הקהילה.

תוכניות לעתיד והתחלת פעילות של גיבורים קטנים בצפון הארץ

בקרוב יתווספו בתי ספר בצפון, מחיפה ועד קרית שמונה שיהנו מפעילותה של תנועת גיבורים קטנים.

בהתארגנות לעתיד אנו מחפשים את ג'יפאי הצפון מעפולה ועד מטולה כולנו ב- צו 8 ג'יפאים שיקדימו וירשמו אצל ראש תחום גיוס הג'יפאים של תנועת גיבורים קטנים אבי זוהר 

במייל  avizo1963@gmail.com

 או בדף הפייסבוק של גיבורים קטנים

בקרוב יתקיים טיול גיבוש של הג'יפאים המתנדבים בצפון כמו שעשינו בפרוזדור ירושלים, נחל שורק ובנגב הצפוני.

גם אם אתאתה ג'יפאי מתחיל - אין מה לדאוג, החברים מיומנים בעזרה והדרכה במסלולי השטח ויעבירו אותכם בבטיחות את כל המסלולים !

גולש יקר - גם אם אין לך עדיין ג'יפ אבל אתה בעל יכולות ניהול פעילות, משא ומתן וגר באזור טבריה או קריית שמונה והסביבה ויכול להיות נציג התנועה  גיבורים קטנים - אנא צור קשר עם נשיא העמותה עו''ד ד''ר יריב וינצר והתאמתך תיבדק.

 תודה!

דבר מוביל התנועה :עו"ד יריב וינצר:

חברים נכבדים

תנועת גיבורים קטנים יצאה לדרך לפעילות השנה ה 14 .

את  תנועת גיבורים קטנים הקמנו וכך אנו שומרים כבר שנים  מתוך אני מאמין של קירוב עולמו של האדם הרגיל לאדם המוגבל בשכלו.

אנו משרתים שירתנו ונמשיך לשרת  אלפי ילדים ובוגרים מקרית שמונה ועד באר שבע.

גיבורים קטנים הינה תנועה של רק מתנדבים אך אנו עובדים בה כל יום כל היום.

אנו מאמינים כי כל אדם שיכול לוותר קצת על אגו יכול לעסוק ולתת למען אוכלוסיה אחרת-

האוכלוסיה שאנו בחרנו להיות איתה לשרת אותה והיא מאפשרת לנו זאת היא  אנשים המוגבלים בשכלם.

לגיבורים קטנים מאות מתנדבים אך תמיד חייבים לגייס למאגר עוד חברים חדשים ( פה אנו פונים לג'יפאים אבל כל אחד יכול לעזור)

אנו רוצים לפתח  את הפעילות שלנו באזורים הצפוניים, אשקלון באר שבע ואילת ולכן אנו זקוקים למתנדבים באזורים אלה.

אנו שמחים לראות את המתנדבים שאתנו ופעילים שלנו מגיעים לפעילות של עמותות אחרות (הם בגאווה עם הדגל) , וגם נשמח לראות מתנדבים חדשים מצטרפים אלינו.

אנו מאמינים כי לנתינה אין גבולות גזרה.

אז כל מי שרוצה לתפוס פיקוד באזורים אלה מוזמן לדבר איתי אישית ואשמח להיפגש.

דר יריב וינצר

נשיא תנועת גיבורים קטנים

 0523232223

Yariv_v@netvision.net.il

דבר מוביל התנועה :עו

איך להצטרף לגיבורים קטנים?

להצטרפות לקבוצות  הג'יפאים המתנדבים בצפון, וגם במרכז או לפרטים נוספים פנו אל:

 אבי זוהר ראש תחום גיוס ג'יפאים של תנועת גיבורים קטנים

avizo1963@gmail.com

או אלי : לאור נבומנהל פורום אק''מ וקהילה באתר השטח

בטלפון:  054-7885039

או בדוא''ל leornevo11@gmail.com

 

 

יום התנדבות בטבריה - יום כייף טיפוסי = צילום ותעוד נועם ארון, מסלול 4X4 אמיתי, המוסיקה של אבי

יום התנדבות בטבריה - יום כייף טיפוסי = צילום ותעוד נועם ארון, מסלול 4X4 אמיתי, המוסיקה של אבי יום התנדבות בטבריה - יום כייף טיפוסי = צילום ותעוד נועם ארון, מסלול 4X4 אמיתי, המוסיקה של אבי יום התנדבות בטבריה - יום כייף טיפוסי = צילום ותעוד נועם ארון, מסלול 4X4 אמיתי, המוסיקה של אבי יום התנדבות בטבריה - יום כייף טיפוסי = צילום ותעוד נועם ארון, מסלול 4X4 אמיתי, המוסיקה של אבי יום התנדבות בטבריה - יום כייף טיפוסי = צילום ותעוד נועם ארון, מסלול 4X4 אמיתי, המוסיקה של אבי יום התנדבות בטבריה - יום כייף טיפוסי = צילום ותעוד נועם ארון, מסלול 4X4 אמיתי, המוסיקה של אבי יום התנדבות בטבריה - יום כייף טיפוסי = צילום ותעוד נועם ארון, מסלול 4X4 אמיתי, המוסיקה של אבי יום התנדבות בטבריה - יום כייף טיפוסי = צילום ותעוד נועם ארון, מסלול 4X4 אמיתי, המוסיקה של אבי יום התנדבות בטבריה - יום כייף טיפוסי = צילום ותעוד נועם ארון, מסלול 4X4 אמיתי, המוסיקה של אבי יום התנדבות בטבריה - יום כייף טיפוסי = צילום ותעוד נועם ארון, מסלול 4X4 אמיתי, המוסיקה של אבי יום התנדבות בטבריה - יום כייף טיפוסי = צילום ותעוד נועם ארון, מסלול 4X4 אמיתי, המוסיקה של אבי יום התנדבות בטבריה - יום כייף טיפוסי = צילום ותעוד נועם ארון, מסלול 4X4 אמיתי, המוסיקה של אבי יום התנדבות בטבריה - יום כייף טיפוסי = צילום ותעוד נועם ארון, מסלול 4X4 אמיתי, המוסיקה של אבי יום התנדבות בטבריה - יום כייף טיפוסי = צילום ותעוד נועם ארון, מסלול 4X4 אמיתי, המוסיקה של אבי יום התנדבות בטבריה - יום כייף טיפוסי = צילום ותעוד נועם ארון, מסלול 4X4 אמיתי, המוסיקה של אבי יום התנדבות בטבריה - יום כייף טיפוסי = צילום ותעוד נועם ארון, מסלול 4X4 אמיתי, המוסיקה של אבי

תגובות

14 תגובות

1

Ogash Ofer

24 בנובמבר 2014 ב 05:53

יפה מאוד - יישר כוח!

2

buza1

01 בדצמבר 2014 ב 23:23

מעוניין להתנדב

שלום רב,
יש לי ג'יפ וטרקטורון ואני מעוניין להתנדב.
צרו איתי קשר : בועז נייד: 054-5421353
בברכה,

3

leornevo

02 בדצמבר 2014 ב 23:41

מעוניין להתנדב

buza1 כתב/ה:
"שלום רב,
יש לי ג'יפ וטרקטורון ואני מעוניין להתנדב.
צרו איתי קשר : בועז נייד: 054-5421353
בברכה,"
בועז תודה, , אתקשר אליך בבקר , עכשיו מאוחר ,עדיף אם יש לך אימייל , מייל קצר לאבי זוהר ואתה איתנו   avizo1963@gmail.com מאיפה אתה בארץ? לאור  leornevo11@gmail.com

4

מישו

03 בינואר 2015 ב 17:39

מעוניין להתנדב לגיבורים קטנים

שמי מישו אמסילי ואני גר בכפר ורדים . ברשותי טויוטה פרדו קצר. אשמח להצטרף ״לגיבורים קטנים״. כמו כן אברר אצל הג'יפאים המתגוררים בכפר ורדים והסביבה.

5

leornevo

04 בינואר 2015 ב 08:57

מעוניין להתנדב לגיבורים קטנים

מישו כתב/ה:
" שמי מישו אמסילי ואני גר בכפר ורדים . ברשותי טויוטה פרדו קצר. אשמח להצטרף ״לגיבורים קטנים״. כמו כן אברר אצל הג'יפאים המתגוררים בכפר ורדים והסביבה. "
מישו רוב תודות על ההיצטרפות והנכונות להפיץ את הבקשה לגיפאי כפר וורדים כמו שכתבתי לך בפרטי - כרגע אוספים את כל שמות המתנדבים הפוטנציאלים מאזור הגליל המערבי ובקרוב נפנה אליכם להשלמת הפרטים ,, כולל פקס עם רשיון הנהיגה בתוקף, רשיון רכב וביטוח מתאים כדי שנוכל לאשרר את כל המתנדבים ולהחתים על טופס רלוונטי כנידרש בחוקי משרד החינוך כאשר מתנדבים בנושא ילדים בחינוך המיוחד אז תמשיך בהפצה ואנחנו מתארגנים ליקראת המשימה החשובה של הבאת ההנאה והטיולים גם לילדי הצפון תודה לאור נבו - מנהל הפורום לקהילה באתר השטח ומגייס הגיפאים המתנדבים לאזור הצפון  0547885039    leornevo11@gmail.com 

6

leornevo

19 בינואר 2015 ב 22:22

מעוניין להתנדב לגיבורים קטנים מחר 18:00

leornevo כתב/ה:
"[b]מישו כתב/ה: [/b] שמי מישו אמסילי ואני גר בכפר ורדים . ברשותי טויוטה פרדו קצר. אשמח להצטרף ״לגיבורים קטנים״. כמו כן אברר אצל הג'יפאים המתגוררים בכפר ורדים והסביבה. מישו רוב תודות על ההיצטרפות והנכונות להפיץ את הבקשה לגיפאי כפר וורדים כמו שכתבתי לך בפרטי - כרגע אוספים את כל שמות המתנדבים הפוטנציאלים מאזור הגליל המערבי ובקרוב נפנה אליכם להשלמת הפרטים ,, כולל פקס עם רשיון הנהיגה בתוקף, רשיון רכב וביטוח מתאים כדי שנוכל לאשרר את כל המתנדבים ולהחתים על טופס רלוונטי כנידרש בחוקי משרד החינוך כאשר מתנדבים בנושא ילדים בחינוך המיוחד אז תמשיך בהפצה ואנחנו מתארגנים ליקראת המשימה החשובה של הבאת ההנאה והטיולים גם לילדי הצפון תודה לאור נבו - מנהל הפורום לקהילה באתר השטח ומגייס הגיפאים המתנדבים לאזור הצפון  0547885039    leornevo11@gmail.com  "
חברה - להפיץ את הידיעה - מחר נפגשים כל גיפאי הצפון עם תנועת גיבורים קטנים  בביצ הספר ניצנים 18:00  בעכו לשמוע על הפעילות, להירשם ולהרים את פעילות הגיפאים למען ילדי הצפון https://www.facebook.com/events/642230622555859/?pnref=story

7

leornevo

21 בינואר 2015 ב 19:52

קריאה לג'יפאים שבצפון - התנדבו למען "גיבורים קטנים"

אתר השטח 4x4 כתב/ה:
" בימים אלו מתחילה פעילות של גיוס ג'יפאים וג'יפאיות מטבריה והגליל ורמת הגולן להצטרף לאנשי הג'יפים המתנדבים בתנועת גיבורים קטנים במטרה לשלב את ילדי החינוך המיוחד מצפון הארץ בפעילות התנועה - תושבי הצפון מתנדבים למען ילדי הצפון של גיבורים קטנים! "
חברים, אלפים קראו את המודעה אבל הגיוס רק בחיתוליו, קיבלנו עידוד מחברים שנמצאים בנסיעו, עסקים או חופשה שיחזרו בקרוב וירשמו וגם מחברים שמשרתים באמונה בצבt הקבע, אבל לשם התחלת הפעילות בצפון אנחנו ממש צריכים את הגיפאים מעכו ( עבור 2 בתי הספר המיוחדים אייל וניצנים ומנהרייה והצפון לבית הספר אילנות בואו היתקשרו אלי לפרטים  הפעילויות הם סה 4 שעות מידי פעם ביום שישי    leornevo11@gmail.com  0547885039 איול הגיבוש של הג'יפאים המיצטרפים מתוכנן בינתיים ל 6 לפברואר יום שישי יחד עם חברי המרכז שיעלו צפונה    https://www.facebook.com/leor.nevo/media_set?set=a.10203916599088645&type=1&pnref=story

8

leornevo

21 בינואר 2015 ב 19:52

קריאה לג'יפאים שבצפון - התנדבו למען "גיב

אתר השטח 4x4 כתב/ה:
" בימים אלו מתחילה פעילות של גיוס ג'יפאים וג'יפאיות מטבריה והגליל ורמת הגולן להצטרף לאנשי הג'יפים המתנדבים בתנועת גיבורים קטנים במטרה לשלב את ילדי החינוך המיוחד מצפון הארץ בפעילות התנועה - תושבי הצפון מתנדבים למען ילדי הצפון של גיבורים קטנים! "
חברים, אלפים קראו את המודעה אבל הגיוס רק בחיתוליו, קיבלנו עידוד מחברים שנמצאים בנסיעו, עסקים או חופשה שיחזרו בקרוב וירשמו וגם מחברים שמשרתים באמונה בצבt הקבע, אבל לשם התחלת הפעילות בצפון אנחנו ממש צריכים את הגיפאים מעכו ( עבור 2 בתי הספר המיוחדים אייל וניצנים ומנהרייה והצפון לבית הספר אילנות בואו היתקשרו אלי לפרטים  הפעילויות הם סה 4 שעות מידי פעם ביום שישי    leornevo11@gmail.com  0547885039 איול הגיבוש של הג'יפאים המיצטרפים מתוכנן בינתיים ל 6 לפברואר יום שישי יחד עם חברי המרכז שיעלו צפונה    https://www.facebook.com/leor.nevo/media_set?set=a.10203916599088645&type=1&pnref=story

9

leornevo

12 במרץ 2015 ב 11:22

ליום שישי ב20 לחודש חסרים ג'יפאים לעכו

ליום שישי הבא , לאירוע הפתיחה בעכו, חסרים עדיין הרבה ג'יפאים וג'יפאיות - אז לצפוניים שביניכם - הזדמנות להצטרף ולתרום לקהילה - ממש ממש בהנאה
להרשמה avizo1963@gmail.com
לפרטים לאור נבו 0547885039 leornevo11@gmail.com

10

yarivv

18 ביולי 2015 ב 10:57

חברים
אני בפתחה של שנת פעילות ה 15 , כן 15 שנים של נתינה, של אנשים שבאו לתת מנשמתם ולקבל חיבוק ואהבה , גיבורים קטנים היא הוכחה שמי שבא לתת הוא שותף למסע מעניין של נתינה ושל מחקר, ובכלל גיבורים קטנים היא משפחה ובית ספר לחיים.
לנו 35 בתי ספר מנהריה ועד טבריה באר שבע אשקלון , אנו משרתים כ 3500 ילדים ובוגרים . בגיבורים קטנים מערך מתנדבים של למעלה מאלף חברים שכל אחד בדרכו ובזמנו שותף לעשייה, אנו פועלים ומוכרים בשיתוף עם משרד החינוך חייל הלוגיסטיקה, משמר הגבול משטרת ישראל , חייל הים , חייל התובלה, השלישיות קבוצות ספורט ועוד אלפים טובים ומכובדים, אנו הגוף הגדול בארץ שאין אף לא שקל שכר אחד כולנו מתנדבים .
אז חברים השנה גדלנו וצרפנו כ 11 בתי ספר בצפון הארץ , אנו זקוקים לג'יפאים אשר מוכנים פעם בשנה פעמיים בשנה ובכלל כמה שיבוא להם להסיע את ילדי גיבורים קטנים ביום שישי משעה 07.30 ועד שעה 12 . בביטחון אנו מבטחים שמחה ואושר בהצטרפות למשפ מש גיבורים קטנים.
ניתן לפנות במיל לאבי זוהר qwerty12@013.net או באמצעות האתר שלנו https://www.giborimktanim.co.il/%D7%94%D7%A6%D7%98%D7%A8%D
7%A4%D7%95-%D7%9C%D7%AA%D7%A0%D7%95%D7%A2%D7%94/
אנו מבטיחים לא להעביר פרטים לא לפנות בנושאים שאינם קשורים אך אנו מבטיחים שנקבל אתכם עם ילדי התנועה בחום ואהבה שלכם באהבה מתנדבי תנועת גיבורים קטנים נא שתפו חברים בכל הארץ בכלל ובצפון בפרט

11

leornevo

26 באוקטובר 2017 ב 23:24

 דיווח על תקלה = יש תקר בגלגל ואי אפשר להוסיף תגובות או תקלה  Ogash Ofer כתב/ה:
"

 

יפה מאוד - יישר כוח!

 

 

"

12

leornevo

29 בנובמבר 2017 ב 17:28

leornevo כתב/ה:
"https://www.giborimktanim.co.il/jeep-drivers/

 

פרטי איש הקשר להרשמה לגיבורים קטנים

יואל מיזן  -  איש הקשר החדש הוא מנהל תחום הגיפאים יואל מיזן =- 

ראש תחום פרויקט גיוס ג'יפאים

->למידע אפשר אפשר דרכי לאור נבו  0547885039 
  "

13

leornevo

29 בנובמבר 2017 ב 17:53

חברים ,,מאז הכתבה עלינו בצפון לתמיכה ב15 בתי ספר ובמרכז ובדרום לעוד 24-25 יחד 40, בצפון הפעילות מתגברת מתגבשת ומחכה לכם להצטרף מתחת ל "אלונקת התרומה והנתינה" = ביום שישי הבא 8.12 מצא ב"ה לבית שאן הרחוקה ונוציא 55 ילדי "גולני" בית שאו לשדות העמק ולמעלה הגלבוע = יש עדיין מספר מקומות לג'יפאיות (חח גם ג'יפאים מתקבלים באהבה) - יש הזדמנויות להשפיע, אפשר לעבור השתלמויות למנהלי הטיולים ולמובילי  ומאספי המסעות, אפשר להצטרף כ רפרנטים  שהם נציגי התנועה ואנשי הקשר לבתי הספר (לא חייבים להיות בעלי גיפים) ובקרוב מבצע הלפיד בחג החנוכה בהובלת מנהל הצפון זאב רותם, לפרטים - לאור נבו - ממובילי הטיולים בצפון 054-7885039    https://www.giborimktanim.co.il/jeep-drivers/leornevo11@gmail.com

14

leornevo

03 ביולי 2018 ב 07:32

חברים = רבים ראו ומעט כבר הצטרפו, אנחנו מתארגנים לשנה הבאה ונישמח אם תיכנסו מתחת לאלונקה החברתית ולעשות טוב לילדי החיוך המיוחד, אצלינו בצפון זה נותן המון ועכשיו בדרום יש פעילות עניפה גם בעוטף עזה ותמיד יש חוסר באזור באר-שבע שם יוצאים שני בתי ספר יחדיו עם כ60 גיפים שנו0דדים לעזרת תושבי באר שבע והסביבה, ןהדנה גיבורים רטנים הרחיקו גם לדימונה ,, אז אם יש פה דרומיים אמיתיים בין הקוראים , אין מצב שלא תיצטרפו למען ילדי עירכם,,פרטים אצלי 0547885039 לאור נבו =- מנהל הפורוםלקהילה באתר השטח ומתנדב באהבה כי אין כמו נתינה באהבה = ראו בתיעוד המסע האחרון את עוצמת החוויהhttps://www.facebook.com/leor.nevo.3/media_set?set=a.819563451571097&type=3
עוצמת החוויה של התנדבות בהנאה והנעה כפולה 4*4