טיול ג'יפים

דף 1 מתוך 47
יומן מסע יומיים בין המכתשים 17-18/9/2021

חודש תשרי מזמן לנו בכל שנה הזדמנויות רבות לצאת ולתור את ארצנו בטיולים המשלבים לינת שטח.
מיד אחרי כיפור קיבלנו גשר מושלם לסופ"ש ארוך שאיפשר לעשות טיול יומיים מיד אחריו, ואנחנו רק מחכים להזדמוניות כאלה, אז יצאנו עם קבוצה מקסימה ומגוונת לטיול המתחיל במכתש רמון ומסתיים במכתש הגדול

מועדון סילברדו ישראל בהר חורשן ורמות מנשה

מעל 30 בעלי שברולט סילברדו החברים במועדון - סילברדו ישראל, התאספו בבוקר של חול המועד סוכות ויצאו לטייל יחד בשבילים של הר חורשן ורמות מנשה. בין לבין היו אתגרי נהיגה - טיפוסים, חריצים, ירידות חדות, מעברי מים שסיפקו "שפריצים" נהדרים, מעיינות זכים לטבילה, סוכה ניידת (על נגרר) על מנת לשמור על מצוות החג ובעיקר חברותא מיוחדת עם המון עזרה הדדית של חברי המועדון

מסע יומיים מלב הנגב לים המלח סוכות 2021

הנוסחה: מדבר, אתגר, נוף, יומיים, 4X4. אי אפשר לנצח את זה

סיכום טיול בדרך בורמה - 25/9/21

בין עבר להווה ובין ירוק לשחור

מסע ג'יפים לארץ האש והקרחונים - אוגוסט 2021

טיול ג'יפים באיסלנד הינו חוויה בלתי נשכחת שתקצר היריעה מלתאר.
11 יום מהם 9 בשטח, 2,569 ק"מ נסיעה, 40 ק"מ של הליכות רגליות, שלושה טיפוסי הרים לגובה של מעל 400 מטר, 6 רכבים, ארבעה מעלות קשים ומספר תקלות בלתי נמנעות

סיכום טיול מועדון סוזוקי במדבר יהודה 18/9/21

איכשהו ברכב חמוד נוהגים אנשים חמודים (מאוד) ואולי בגלל זה המדבר האיר לנו פנים באופן מושלם

טיול לרכבי 4X4 ליומיים ממכתש רמון לבורות לוץ 25-26/8/21

טיול לרכבי 4X4 במסלול יפהפה, די קליל ובכל זאת מפתיע מידי פעם במעבר טכני כזה או אחר הדורש עבודות מע"ץ, הכוונה קרקעית טובה ומיצוי יכולות הרכבים והנהגים. הנוף מרהיב כמעט מכל נקודה ואת הלילה עשינו בחניון הכי שווה בארץ עם ירח כמעט מלא וים של כוכבים

מועדון סוזוקי במסע ממדרשת בן גוריון למכתש רמון בשיירה קשוחה ועליזה - 21/8/21

הפעם, מאחר וידעתי שהשיירה שלי - רכבים, נהגות ונהגים, הם מהשורה הראשונה מבחינת משמעת ויכולת עבירות, עשינו את המסלול הארוך והמעט מאתגר יותר, כולו בשמורת מצוק הצינים.
הסיפוק וההנאה חזרו אלינו בערימות גדולות ואל נקודת הסיום הגענו בשעת שקיעה מאוחרת.
תענוג אמיתי!

סיכום טיול אל הנחש הצמא, ציר הנפט ומכתש רמון - 3/9/21

את סוף הקיץ חגגנו בטיול נהדר למאגורות הנחש הצמא שמעל בקעת צין והמשכנו לאורך ציר הנפט עד המכתש המיוחד בארצנו - מכתש רמון

סיכום טיול מועדון רקסטון - 4/9/21

יצאנו לטיול מועדון רקסטון, המועדון הרשמי מטעם יבואן סאנגיונג לישראל. טיול ראשון בו השתתף גם רקסטון מהדור החדש, עם כל השכלולים והשיפורים שהפכו רכב שטח מפנק ביותר עם ביצועי ג'יפ 4X4 בעל יכולת התמודדות בתנאי שטח קשים.
הפעם ירדנו דרומה לביקור בעין עקב, נחל צין ואתרים לאורכו, ועלינו לתצפית הר אבנון הצופה על המכתש הגדול

מעלה זיק

על ציר הנפט מעט דרומית לשדה בוקר ולמעלה צין (המתון) ולמרגלות מצוק הצינים ניצב לו, מלא בפודרה "נוזלית" עמוקה ו"איכותית", אחד המעלות הארוכים והמאתגרים שבארץ הקודש

מסע בין מקורות מים בארץ המרדפים - 21/8/21

אוגוסט שנת 2021 עוד ישבור שיאים. לא, לא בגלל הקורונה, בגלל שיאי הטמפרטורה - יש היגידו "התחממות גלובלית" ובכל מקרה לאנשים כמונו שאוהבים את המדבר - המפלט היחידי הוא מעט ממקורות המים שבו
הדריך: וייזל עדי

סיכום טיול מערד לים המלח בשילוב מסלול רגלי לריענון - 28/8/21

שבת אחרונה של אוגוסט, יצאנו 7 רכבים על מטייליהם האמיצים, להתמודדות עם החום המדברי הכבד ואתגרי הנהיגה המתוכננים לנו

סיכום טיול מועדון סוזוקי משדה בוקר למכתש רמון - 21/8/21

מועדון סוזוקי יצא למדבר באמצע אוגוסט, זאת אומרת שהיה חם. חם?... חם מאוד!!! לוהט!!! אבל עצרנו להצטנן בעין עקב ולכל היתר דאגו המזגנים של הג'ימנים. ובכל זאת דברים זזו לאט, סיימנו בלילה והייתה לנו חתיכת הרפתקה

סיכום טיול מעיינות ברמת הגולן - 28/8/21

עומסי החום של אוגוסט ממשיכים להכות בנו, ואין דרך טובה יותר להתקרר מאשר לקפוץ למעיין קריר ברמת הגולן

סיכום טיול אמצע-שבוע: רמת הגולן, מצומת בשן לברכת רם 19/8/21

אמצע שבוע ברמת הגולן זה פחות מטיילים, שקט, צירים ומעיינות פנויים. חיברנו את התזמון למסלול רגוע שלא מאתגר בעבירות, אבל עתיר בתצפיות נוף פנורמיות מגובה רב, מורשות קרב והיסטוריה, וקיבלנו טיול משובח

תודה לנילי אצלן על הצילומים

סיכום טיול מים בארץ המרדפים - 7/8/21

תחילת אוגוסט, אוהבים את המדבר אבל חייבים מים - אז צפון מדבר יהודה מספק את הצרכים בצורה מכובדת של 3 מקורות מים
הדרכה: עדי וייזל

המסע לרחבי קירגיזסטן 2021

שנת 2021, השנה השנייה של תקופת מגיפת הקורונה, אחרי שלמעלה משנה נמנענו מלצאת לחו"ל - החלטנו שהפעם דיי - ככל שקירגיזסטן פתוחה לקבל תיירים ובישראל מותר לטוס למרכז אסיה - אנחנו נבקר!
אז קירגיזסטן, יולי 2021 HERE WE COME... סיפורו של מסע ובליבו הרפתקה מיוחדת עם מפולת בוץ אימתנית.
הדריך : וייזל עדי

סיכום טיול לגלבוע ועמק המעיינות - 21/8/21

בבוקר שבת חמה יצאנו לטיול בנופי הגלבוע ואל המים הצוננים של עמק המעיינות

נקודה בשטח: בריכת גדעונה

עמק חרוד שופע מעיינות מוכרים ואהובים הזורמים לתוך בריכות, כמו עין יזרעאל ועין מודע, שבהם תמצאו מים בכל השנה. הפעם ניקח אתכם לבריכה נוספת באזור, פחות מוכרת אך לא פחות מהנה