טיול ג'יפים

דף 1 מתוך 32
סובארו DRIVE מטיילים בגלבוע - פוסט קורונה

הקורונה לקחה לנו את האפשרות לראות את פריחת האירוסים המפורסמת אבל גם בלי זה היה טיול מושלם, פריחות יפות והנופים - סוףףףף

שישי אתגרי מסכיני השומרוני לסכיני שמוט - תחילת מאי 2020

ההחלטה לשחרר את הציבור מסגר הקורונה הוציא אותנו מהר ככל שניתן למסלול אתגרי בהרים הסמוכים להרי יהודה.
סכיני השומרוני הטוב, מעלה מכוך וציר סכיני שמוט נבחרו ליעדי הכיבוש, אבל תוכניות מחד וביצוע אחר...

מסע בין נחלים ומעיינות ברמת הגולן - 23/5/20

אחרי שבוע של שרב כבד בכל רחבי הארץ ומד טמפרטורות שהגיע עד ל-48 מעלות בערבה ובבקעה, זכינו לסוף שבוע עם טמפרטורות סבירות לעונה.
זמן מעולה לעלות לצפון הארץ וליהנות מהנחלים והמעיינות

שישי אתגרי בלב הבקעה - 15/5/20

אחד השבועות היותר חמים ובכל זאת החלטנו לא לוותר.
קבוצה של ג'יפאים אוהבי נהיגה אתגרית ירדו לבקעת הירדן וטיפסו מספר לא מבוטל של עליות אתגריות וטכניות
הדריך: וייזל עדי | צילומים : אביחי גרינברג

סיכום טיול קליל לגלבוע ועמק המעיינות - 16/5/20

נפגשנו בבוקר שבת קבוצת מטיילים לטיול בגלבוע ולעמק המעיינות. רישום המטיילים וחלוקת מכשירי קשר, מדברים על המסלול, נוהל שיירה, הוראות בטיחות, קצת הסברים על הרכבים ויוצאים לדרך

טיולי סוף השבוע וחג השבועות 2020

כבר שבועיים לאחר שחזרנו לפעילות מלאה ועמוסה בארץ ואלו טיולי הג'יפים המיוחדים - ברמות עבירות שונות, והדרכות נהיגה לסופ"ש הקרוב ולחג השבועות בסופ"ש הבא.
וגם קצת ערכות חילוץ והצטרפות למועדון החברים של אתר השטח.
סיכום הדיוור השבועי - אתם מוזמנים להצטרף להרפתקה מיוחדת ומלמדת:

מועדון סוזוקי בטיול לאצבע הגליל 16/5/20

זו השבת הראשונה מזה למעלה מחודשיים, ששיחררו לנו את השטח ואת הזכות להתקהל בקטנה והתאם לנהלים. אנחנו באתר השטח רק חיכינו לתפוס הזדמנות והנה מועדון סוזוקי הרים את היד ויש טיול. החום הכבד אולי הצליח לשנות לנו מעט את המסלול אבל לא הצליח לערער ולו לרגע, את חדוות הנהיגה בשטח שנראה בתולי מאי פעם

טיול אל הנופים והאתגרים במדבר יהודה

בשבת ה-16/5/20 יצאנו לטיול מיוחד, מאתגר וחם בנופים המרהיבים של מדבר יהודה הלוהט

טיול מועדון רקסטון לשמורת מצלעות המכתש הגדול ומצוק הצינים 9/5/20

הסגרים והאיסורים מאחורינו – אז חזרנו לטייל! מועדון רקסטון יצא לחגוג את סיום הבידוד, כמובן עם שמירה על המגבלות שעדיין קיימות, בדרום הלוהט ובגבי המים המלאים – היה טוב ורטוב

מסע אל לב הבקעה - מאי 2020

סוף סוף אחרי חודשיים שהיינו סגורים בבית, יצאנו לבקר בבקעת הירדן.
תא שטח מיוחד במינו עם נופים וצירים מיוחדים ולסיום גם זכינו לביקור בכרמים

סיכום טיול תחילת סוף הקורונה ליערות מנשה 9/5/2020

בשעה טובה וברוכה הקורונה נסוגה אט אט ואפשר כבר לצאת לטייל (עם מגבלות קלות). ניצלנו את המצב החדש ויצאנו לטיול בנופים הטוסקניים של יערות מנשה, אחרי חורף מאוד רטוב ושבוע די רטוב של תחילת מאי - היה כיף גדול!
תמונות: המטיילים גלעד, אבידע ורמי ושלמה המדריך.

סיכום טיול ירוק וזורם ברמות מנשה 9/5/20

בין יערות ירוקים ונחלים זורמים, קיימים להם אינסוף שבילים בצפון הקרוב - רמות מנשה, יער השופט, יער הזורע, שבשילוב עם מזג אוויר סגרירי גרמו לנו להרגיש לרגע כאילו אנחנו באירופה!

שבת יפה - צאו לטייל

מסלולי טיול מפורטים, נקודות מקסימות בשטח, טיפים לנהיגה, כתבות ציוד וטיולים מודרכים של אתר השטח.
כמה הצעות ורעיונות לטיולי השבת בסיומה (בשאיפה) של מגיפת הקורונה (אינעל - אחותה)

חוזרים לטייל בשטח

בהמשך להחלטת הממשלה מיום 4.5.20 אפשר לחזור לטיולי ג'יפים, אופנועים, טרקטורונים וטיולים ברגל בשטח בכלל ובשמורות טבע בפרט.
בהתאם לכך אתר השטח מחזיר את כל הטיולים וההדרכות שלו בארץ החל מהיום ועם דגש לסופי שבוע וחג השבועות הקרב ובא.

חוזרים לטייל - הטיולים של אתר השטח לחודש הקרוב

בזכות האישור לצאת לשטח אנו שמחים להזמין אתכם לטיולי הג'יפים בארץ בשבת הקרובה ובחג השבועות.
כל הטיולים - מתוך הדיוור השבועי של אתר השטח:

חג אביב שמח והרבה בריאות

צוות המדריכים של אתר השטח מאחלים לכל לקוחותינו וחברינו ברחבי העולם - חג שמח והרבה בריאות!
אנו באתר השטח אופטימיים ומקווים שמדינת ישראל והעולם יתגברו על משבר הקורונה ונחזור מהר לשגרה, להדרכות ולטיולים בכביש ובשטח

ציד שטפונות - מרץ 2020

כשהחזאים בתקשורת מודיעים כי עומדת להיות סופה בדרום או לפחות כמויות משקעים גדולות, זה הזמן לתכנן מסלול בתקווה לתפוס זרימות.
יצאנו שיירה ארוכה למדבר הדרומי לחוויית שטח, רגע לפני הסגר הגדול של הקורונה...
מדבר זורם, גשם, החלקות וגם חילוץ אחד "בקטנה" - קראו את יומן המסע עד סופו!
הדריך : וייזל עדי
צילומים יגאל אדרי ו - וייזל עדי

בשולי הקורונה: דרישה לאיסור על נסיעה בשטח - 1 באפריל!

הדרישה הועלתה במסגרת המו"מ הקואליציוני להקמת ממשלת נתניהו-גנץ, והשפעת הקורונה מורגשת גם כאן.
חברים יקרים - אנשי השטח: שימו לב לתאריך!
ולא פחות חשוב להערות בסוף הכתבה.
שיהיו לנו רק דברים טובים, המון בריאות ותקציב חדש והוגן למדינת ישראל.

מסע אתגרי בשטפונות - מרץ 2020

נחל כמריר וסכיני דימונה - זו לפחות הייתה התוכנית המקורית. אבל ההוא שם למעלה, יש לו תוכניות משלו. מזג האוויר הסוער בסוף השבוע, אותו מזג אוויר שהוביל לשטפונות מהגדולים והמרהיבים שידעה ישראל ביום שישי, שאריות הגשם מילאו את מרבית הנחלים בנגב וציפתה לנו הפתעה
הדריך : וייזל עדי

קורונה, מסעות, חנות ועדכונים מאתר השטח

הדיוור השבועי של אתר השטח עם עדכון קורונה, יומני מסעות והדרכות, כתבות מעניינות והפנייה לפורום - לכל שאלה ותשובה בנושא שטח.
הגולשים שלא רשומים לדיוור - מוזמנים להירשם, ובכלל זה הזמן לעדכן את כרטיס הגולש שלכם ואף להירשם לחברות באתר המקנה הטבות והנחות.