הדרכת סוזוקי ומזג אויר בהזמנה אישית. החבר'ה התחילו לזרום ולהגיע כבר ברבע לתשע, לגמו תה, נשנשו עוגות של בוקר עד שכולם הגיעו. ג'ימני וגראנד ויטרה, כולם חדשים ויפים, חלקם כבר עם מיגונים וחלקם ימגנו בעתיד...
התחלנו בלימוד התיאורטי וניסיון להשיל מהחבורה שרובה הייתה ללא ניסיון שטח ממשי קצת מיתוסים (כמו לא צריך חגורה בנהיגת שטח...).
ראשית, דיברנו על מאפייני הנהג ועברנו למאפייני הרכב ולאחר כשעה יצאנו בשיירה אחת לתרגל את הנלמד...
הקבוצה הייתה מורכבת מנשים וגברים וללא ספק ההבדל בנהיגה לא היה ניכר וכאשר הגענו למעלה טכני מיד זינקה פזית עם הגרנד ויטרה שלה וגמעה את המעלה בנהיגה מדויקת ובנחישות והכי חשוב בלי שום שריטה על הרכב.
אחריה עלו כמעט כולם והיו כאלה שבחרו לעלות ברגל רק בשביל לראות ולהבין את הטכניקה. מי שהפתיעה ללא ספק, זאת מרינה שלמרות הקשיים והנהיגה בפעם הראשונה לא ויתרה לעצמה ולאחר 2 ניסיונות עלתה כמו גדולה.
יצא לי לעבוד עם קבוצת אנשים נפלאה, ממושמעת ושלא פוחדת לומר שהגיעו כדי ללמוד.
פשוט יום של כיף עם אנשים נפלאים. לי נראה שהחיידק נכנס בהם ותוכלו לפגוש אותם בקרוב בשבילים...
הדריך: נמרוד וידר
אינציקלושטח:
דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, ABS, ESP
הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
מערכות הבטיחות ברכב:
הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות
טיפים לנהיגה בשטח :
1 תגובות
1
דורית נשר
10 בנובמבר 2015 ב 11:23
נמרוד, עשית לי את היום. ''הקבוצה הייתה מורכבת מנשים וגברים וללא ספק ההבדל בנהיגה לא היה ניכר...'' . אהבתי, אהבתי, אהבתי! אנחנו רק יכולות לקנא באשתך.
תגובות