מועדון סוזוקי

דף 1 מתוך 15
סיכום הדרכת נהיגה מועדון סוזוקי 05/01/2024 הר חורשן

קבוצת ג'מנאים חדשה הצטרפה למשפחה (ואחד עם ויטארה ותיקה). להדרכה בחסות היבואן והעונג שלנו

טיול מועדון סוזוקי דרך הבשמים קבוצת דרור ברלי 10/2/24

שבת חורפית שמשית ונעימה ממש מזמינה להרחיק דרומה, אל עומק המדבר - ואנו לקחנו את חבורת הג'ימנים הצבעונית לדרך הבשמים הנבטית בשתי קבוצות. זה כבר הפך למסורת נעימה – כי כרגיל בטיולי מועדון סוזוקי, גם הפעם היה משובח במיוחד.

סיכום מסע מועדון סוזוקי 10/2/24 מעין יהב למצפה רמון - קבוצה בהדרכת הוד פדר

שבת בבוקר, השכמנו מוקדם ואחרי נסיעה ארוכה הגענו לנקודת המפגש בעין יהב בערבה בשעה שאפילו בית הקפה המקומי עוד היה סגור..
"קפה וולקם" , תדריך והיכרות בין המשתתפים.
מהר גילינו משהו משותף לכולנו - הרכב המועדף הוא סוזוקי ג'ימני!

טיול מועדון סוזוקי מהמכתש הגדול לשדה בוקר 16/12/23

מועדון סוזוקי יצא לחצות את המכתש הגדול, התמודד מול מעברים טכניים ומדרגות סלע ויצא כשידו על העליונה עם חיוך גדול – היה מעולה באופן מיוחד!

סיכום טיול מועדון סוזוקי - מערד לנחל סדום - 13/1/24

יצאנו אל לב מדבר יהודה, אזור ריק לגמרי מאדם, תצפיות מרהיבות, נקודות עניין ואתגרי נהיגה.
מסתבר שאנחנו לא היחידים המשתוקקים לטייל באזור מדברי צחיח. פגשנו בדרכנו עוד מספר מטיילים.
כמה טוב לעשות מסלול זה בסוזוקי ג'ימני - עז ההרים שמאפשרת מעבר אתגרים בקלות והתמודדות מול מכשולים ללא בעיות.
המקומות בהן ביקרנו: ערד, ציר הגז, נחל חימר, הר קומות, נחל עזגד, מעלה עזגד, מישור עמיעז, ונחל סדום.

סיכום הדרכת נהיגת שטח מועדון סוזוקי ביער בן שמן - 22/12/2023

עדר של רכבי סוזוקי ג'ימני צבעוניים הוא מחזה מרנין, יש משהו ברכב הקטן והשובב הזה שמעלה חיוך על השפתיים.
עוד יום של הדרכת נהיגה בשטח לרוכשי הרכב הקטן והיפה הזה שרק מלהסתכל עליו עולה לך חיוך... והמראה כל כך מטעה, הקטן הזה מסוגל לעשות בשטח מה שגדולים וחזקים ממנו מתקשים לעשות

סיכום הדרכת נהיגת שטח מועדון סוזוקי בהר חורשן - 15/12/2023

עוד הדרכת נהיגה בשטח לרוכשי הרכב הקטן והיפה הזה שרק מלהסתכל עליו עולה לך חיוך... והמראה כל כך מטעה, הקטן הזה מסוגל לעשות בשטח מה שגדולים וחזקים ממנו מתקשים לעשות

סיכום טיול מועדון סוזוקי מבת שלמה לעין השופט - ספטמבר 2023

שבת נעימה ושמשית, התאספנו קבוצת מטיילים עם רכבי שטח סוזוקי לטיול מאתגר באזור רמות מנשה.
רישום וחלוקת מכשירי קשר, מדברים קצת על מסלול הטיול, על הוראות בטיחות והתנהגות בשטח ויוצאים לדרך.
סיכום בתמונות של יום טיול ג'יפים בשטח

סיכום הדרכת נהיגה של מועדון סוזוקי ביער בן שמן - 8/9/23

יום שישי ה-8/9/23 היה היום בו התכנסנו בשתי קבוצות של בעלי סוזוקי ג'ימני לקיום מצוות הדרכת נהיגת שטח כהלכתה בכת אוהבי ה-OFF ROAD...

סיכום טיול לילה של מועדון סוזוקי למדבר יהודה - 04/08/2023

חווית נהיגת השטח לאור הירח שעברנו יחד עם חברי מועדון סוזוקי הוסיפה פרק חדש בספר. התמונות הופכות לצללים והנהיגה מאתגרת מאוד, לא תמיד הנהג יודע אלו סכנות ומכשולים בדרכו עד לאחר שעבר אותם. והנוף? המצלמות המשוכללות רואות נהדר ויכולות להעביר מעוצמת החוויה

סוזוקי ג'ימני - הדרכת נהיגת שטח - 18/8/23

יום שישי ה-18/8/23 היה היום בו התכנסנו להדרכת נהיגת שטח נוספת של מועדון סוזוקי עם בעלי ג'ימני, ואת ההדרכה הזאת אי אפשר להפסיק (בלחן - המנגינה הזאת...)

הג'ימני'ס מגיעים להר חורשן, סיכום הדרכת נהיגה של מועדון סוזוקי - 21/7/23

הר חורשן היה היעד של הדרכת נהיגה המוקדשת כולה לסוזוקי גי'מני, אתם יכולים לנחש איך היה שהג'ימני יורד לשטח

סיכום טיול מועדון סוזוקי בדרום רמת הגולן - 15/7/23

בבוקר שבת לוהט הגיעו שתי קבוצות של סוזוקים צבעוניים להתמודד עם מסלול טיול שפעם היה משפחתי וחביב, אבל מסתבר שהוא הולך ומתכנס להגדרת "קצר אבל עבה", כזה שמתחילתו ועד סופו נוסעים במצב LOW..... באו, התמודדו ויכלו לו. היה חם, היה מאתגר, היה כיף.
הדריכו: אמיר נחומי ודרור ברלי

סיכום הדרכת נהיגה של מועדון סוזוקי ביער בשמן - 7/7/23

חברת מכשירי תנועה - היבואן של סוזוקי לישראל, הזמינה את לקוחותיה להדרכת נהיגה מקצועית בשטח, בה הלקוחות החדשים נחשפים ליכולות של רכבם החדש, לומדים על מערכות הרכב ומתנסים בנהיגת שטח

סיכום הדרכת נהיגה של מועדון סוזוקי ביער בן שמן, 16/6/23

בבוקר שישי נפגשנו להדרכת נהיגה בשטח לחברי מועדון סוזוקי - המועדון הרשמי מטעם היבואן. באנו כדי להכיר את יסודות נהיגת השטח, בדגש על עז ההרים הקטנה והחצופה - הג'ימני

ג'ימני יכול גם ברגוע - בדרך לירושלים

סוזוקי ג'ימני יכול לעבור כמעט בכל מקום, אלא שלעיתים מתאים לבעליו טיול רגוע יותר וזה היה התכנון לשבת ה-17/6/23, טיול רגוע מתל צפית לירושלים דרך גבעת הקרב של מחלקת הל"ה.
סיכום טיול מועדון סוזוקי - המועדון הרשמי מטעם היבואן

סיכום טיול מועדון סוזוקי מיער חרובית ליד קנדי - 17/6/23

יצאנו עם מועדון סוזוקי לטיול המותאם למשפחות, משפלת יהודה של שבילים זורמים ולאורך של 70 ק"מ בשטח. תצפיות נהדרות אל מישור החוף, שפלת יהודה, עמק האלה והשבילים של מבואות ירושלים, הרבה היסטוריה, אתרי מורשת ועד ליד קנדי שביער עמינדב

שלל שרב - הדרכת ג'ימני

בתאריך ה-2/6/23 התכנסו כמה בעלי ג'ימני Jimny אמיצים במיוחד להדרכת נהיגת שטח. למה אמיצים? כי הפחידו אותם מאוד, והם הגיעו
צילום: שי נחמני

סיכום טיול מועדון סוזוקי אל הגלבוע, עמק חרוד ונחל תבור - 20/5/23

מועדון סוזוקי יצא הפעם לטיול בנחל תבור וסביבתו. מהאזורים היפים ביותר בארץ בעונה זו של השנה. הכל ירוק, פריחה מהממת, נחלים זורמים, פרות הרועות בשטח, מעברי בוץ מעניינים ועוד אתגרי נהיגה ונופים מהממים.
יצאנו לטיול באזור הפורח והמיוחד ביום שמשי ונעים בו נהנינו מכל רגע!