הרבה ג'ימנים היו שם, וגם קצת גרנד ויטארות, וכולם הוכיחו יכולות שטח לא מבוטלות
הדריכו: עדי צפתי ועופר אדר
מאת: עופר אדר
15/03/16
מקצת מהחומרים שנלמדו ותורגלו בהדרכה
אינציקלושטח: דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, סובארו, ABS, ESP
מערכות ההנעה:
הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
שימוש בנעילת דיפרנציאל
מערכות הבטיחות ברכב:
הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות
טיפ נהיגה: לנתק או לא לנתק
טיפים לנהיגה בשטח :
טיפוס עלייה
ירידה תלולה
שבילים מהירים
2 תגובות
1
אורח/ת
29 במרץ 2016 ב 17:12
משוב להדרכת נהיגה ללקוחות סוזוקי
נהניתי מההדרכה המקצועית ומכיסוי הנושאים החשובים שהוצגו ותורגלו במהלך היום
2
אורח/ת
24 במאי 2016 ב 13:58
משוב להדרכת נהיגה מועדון סוזוקי
ההדרכה תרמה לי רבות. אם כי אינני חושב שאני רשאי לקרוא לעצמי "ג'יפאי". אבל קיבלנו מושג מסוים ליכולות של הג'ימיני שלנו. הבנתי שאני מסוגל לנהוג בשטח. כרגע עם מדריך מלווה שיבטיח לי נסיעה בטוחה ומעבר מכשולים בדרך. בוודאי שאני פחות חושש לנסות לעבור מכשולים ברמה מסוימת כמו תעלות, שיפועים, סלעים בולטים וכדומה. אני חושב שניסיון בשטח יגביר עוד יותר את הביטחון האישי, לשם כך אשמח להצטרף לטיולים המוצעים על ידכם.
תגובות