שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > הדרכות נהיגה

סיכום הדרכת נהיגה ללקוחות סוזוקי, הר חורשן, מרץ 2016

הרבה ג'ימנים היו שם, וגם קצת גרנד ויטארות, וכולם הוכיחו יכולות שטח לא מבוטלות
הדריכו: עדי צפתי ועופר אדר

בכל פעם שאני פוגש את הג'ימני של סוזוקי בשטח, אני מתפעל מחדש. הרכב הקטנטן, שנראה כאילו עבר בטעות טיפול של המכונה מהסרט ''מותק, הילדים התכווצו'', מתגלה במלוא יכולותיו במקומות בהם הכביש מסתיים. משתתפי ההדרכה שערכנו ללקוחות סוזוקי, שמרביתם הגיעו עם ג'ימנים חדשים, למדו על היכולות הללו במגוון המכשולים שהצבנו לפניהם. וגם בעלי הגרנד ויטארות שהגיעו, נוכחו לדעת שכלי הרכב שלהם לא פראיירים בשטח. מטרת ההדרכות היא לתת למשתתפים כלים בהם יוכלו  להשתמש את בהמשך,  כשיצאו לטיולים. ולא נותר להם אלא לעשות זאת - לצאת לשטח ולהינות.       

מקצת מהחומרים שנלמדו ותורגלו בהדרכה

אינציקלושטח: דיפרנציאל, ירידה, עלייהשיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, סובארו, ABS, ESP

מערכות ההנעה:

הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
שימוש בנעילת דיפרנציאל

מערכות הבטיחות ברכב:

הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות
טיפ נהיגה: לנתק או לא לנתק

טיפים לנהיגה בשטח :

טיפוס עלייה
ירידה תלולה
שבילים מהירים

שיפוע צד

ציוד בשטח

ג'יפונים – נהיגה עם אתגר

לטיולים ומסעות באתר השטח הקליקו כאן לפרטים ולהרשמה לטיול הבא של מועדון סוזוקי הקליקו כאן

תגובות

2 תגובות

1

אורח/ת

29 במרץ 2016 ב 17:12

משוב להדרכת נהיגה ללקוחות סוזוקי

נהניתי מההדרכה המקצועית ומכיסוי הנושאים החשובים שהוצגו ותורגלו במהלך היום

2

אורח/ת

24 במאי 2016 ב 13:58

משוב להדרכת נהיגה מועדון סוזוקי

ההדרכה תרמה לי רבות. אם כי אינני חושב שאני רשאי לקרוא לעצמי "ג'יפאי". אבל קיבלנו מושג מסוים ליכולות של הג'ימיני שלנו. הבנתי שאני מסוגל לנהוג בשטח. כרגע עם מדריך מלווה שיבטיח לי נסיעה בטוחה ומעבר מכשולים בדרך. בוודאי שאני פחות חושש לנסות לעבור מכשולים ברמה מסוימת כמו תעלות, שיפועים, סלעים בולטים וכדומה. אני חושב שניסיון בשטח יגביר עוד יותר את הביטחון האישי, לשם כך אשמח להצטרף לטיולים המוצעים על ידכם.