אופנועים / טרקטורונים > רכיבות מבחן

הוסקוורנה 2017 - ההשקה

חברת עופר אבניר, יבואנית המותג הוסקוורנה לישראל, חוגגת את הגעת דגמי 2017 בהשקת שטח רבת משתתפים. הוזמנו להתרשם מהדגמים החדשים, אשר עברו שינויים רבים ויסודיים.

10 דברים שהופכים את דגמי הוסקוורנה 2017 לטובים אף יותר:

1. כל דגמי 2017 מצוידים במנועים חדשים, יותר קלים וקטנים.

2. השלדות החדשות קלות יותר, עם קשיחות פיתול גבוהה יותר וקשיחות אורכית מופחתת כסיוע לעבודת המתלים.

3. בולמים בטכנולוגיה חדשה מלפנים (מבנה תא פתוח) כשכל הכיוונים מראש הבולם וניתן לכוון גם את עומס הקפיץ. בולם משופר וקל יותר מאחור.

4. מצננים מחוזקים וממוגנים ומערכת קירור העושה שימוש גם בצנרת השלדה. בכל דגמי הארבע פעימות קיים מאוורר.

5. עוד התחדשו הדגמים במערכות פליטה שונות, עיצוב חדש הנאמן לצבעי הלאום השוודי, שלדות זנב ומערכות בלימה.

6. דגמי הארבע פעימות כוללים כסטנדרט מערכת בקרת אחיזה, המונעת מצבי קיצון של איבוד אחיזה. התערבות הניתנת לביטול בלחיצת כפתור על הכידון.

7. תיבת ההילוכים בדגמי הארבע פעימות כוללת חיישן הילוך המאפשר מיפוי מנוע ספציפי לכל הילוך, מעבר לבורר המפה הממוקם על הכידון.

8. דגמי הארבע פעימות קלים יותר בשני ק''ג לערך (בדגמי 250/350) ועד 6 ק''ג (לדגמי 450/501).

9. דגמי השתי פעימות (250/300) קלים יותר בשני ק''ג ונהנים השנה מגלי איזון המפחיתים רעידות באופן ניכר.

10. בדגמי השתי פעימות ממוקמת השנה מערכת ההתנעה החשמלית תחת המנוע והסוללה היא מסוג ליתיום-יון קלילה.

חברת אבניר החלה לייבא את דגמי הוסקוורנה לפני כשנתיים וחצי וכיאה לאחד היבואנים הגדולים בארץ, מצליחה להגדיל את מכירותיה בזכות הצוות המקצועי, פעילויות מועדון והשירות. מרכיבות ההתרשמות הקצרות התרשמתי יותר מכל מהפעולה החלקה של מנועי השתי פעימות (בנפח 250 ו- 300).

בדגמים שנמכרו עד השנה, חשתי רטט מטריד מהרגליות והכידון, בייחוד בנפחים הגבוהים יותר. גלי האיזון הופכים את הרכיבה לנעימה יותר ולמיטב התרשמותי ללא עיקור אופיו של המנוע.

בדגמי הארבע פעימות אהבתי את אופיו הסופר ידידותי של ה- 250, בעוד ה- 350 מהווה כדגם ביניים עם עתודות כוח מפתיעות. דגם ה- 501 כמעט חזק מדי ומצליח לרגש בצורה שונה מכל השאר.

הוסקוורנה דואגת מידי שנה לעדכון דגמיה, אולם השנה אין מדובר בעדכונים אלא בלא מעט שינויים מהותיים. הוסקוורנה מציינים כי יותר מ- 90% מהפריטים השתנו ואני כבר חושב על מספר דגמים מתוכם שאשמח לבחון בקרוב באופן מעמיק. לבינתיים מציינים באבניר כי מחירי דגמי 2017 לא יהיו יקרים יותר מדגמי 2016 ולעת עתה אתם מוזמנים ליהנות מהמראה החדש של הדגמים בתמונות.

לנתונים טכניים עברו לעמוד 2 >>

FE - 250

מנוע: צילינדר בודד, 4 פעימות, 4 שסתומים קירור נוזל

נפח: 249.91 סמ''ק

הזנת דלק: מערכת הזרקה

תיבת הילוכים 6

התנעה: מתנע חשמלי

מערכת הצתה: אלקטרונית

שלדה: צינורות פלדה

בולמים: קדמי: טלסקופיים הידראוליים מתכווננים

אחורי: הידראולי מתכוונן

בלמים: קדמי: הידראולי דיסק בקוטר 260 מ''מ

אחורי: הידראולי דיסק בקוטר 220 מ''מ

גובה מושב: 970 מ''מ

מרווח גחון: 370 מ''מ

בסיס גלגלים: 1,495 ( /-) 10 מ''מ

צמיגים : קדמי:- 21 90/90

אחורי:18 -140/80

משקל (ללא דלק): 105.8 ק''ג

מיכל דלק: 8.5 ליטר

FE - 350

מנוע: צילינדר בודד, 4 פעימות, 4שסתומים, קירור נוזל

נפח: 349.17 סמ''ק

הזנת דלק: מערכת הזרקה

תיבת הילוכים 6

התנעה: חשמלית

מערכת הצתה: אלקטרונית

שלדה: צינורות פלדה

בולמים: קדמי: טלסקופיים הדראולים מתכווננים

אחורי: הידראולי מתכוונן

בלמים: קדמי: הידראולי דיסק בקוטר 260 מ''מ

אחורי: הידראולי דיסק בקוטר 220 מ''מ

גובה מושב: 970 מ''מ

מרווח גחון: 370 מ''מ

בסיס גלגלים: 1,482 ( /-) 10 מ''מ

צמיגים: קדמי:- 21 90/90

אחורי:18 -140/80

משקל (ללא דלק): 106.8 ק''ג

מיכל דלק: 8.5 ליטר

FE - 450

מנוע: צילינדר בודד, 4 פעימות, 4שסתומים, קירור נוזל

נפח: 449.9 סמ''ק

הזנת דלק: מערכת הזרקה

תיבת הילוכים 6

התנעה: מתנע חשמלי

מערכת הצתה: אלקטרונית

שלדה: צינורות פלדה

בולמים: קדמי: טלסקופיים הידראוליים מתכווננים

אחורי: הידראולי מתכוונן

בלמים: קדמי: הידראולי דיסק בקוטר 260 מ''מ

אחורי: הידראולי דיסק בקוטר 220 מ''מ

גובה מושב: 970 מ''מ

מרווח גחון: 370 מ''מ

בסיס גלגלים: 1,495 ( /-) 10 מ''מ

צמיגים: קדמי:- 21 90/90

אחורי:18 -140/80

משקל (ללא דלק): 108.8 ק''ג

מיכל דלק: 8.5 ליטר

המשך בעמוד 3 >>>

FE - 501

מנוע: צילינדר בודד, 4 פעימות, 4שסתומים, קירור נוזל

נפח: 510.9 סמ''ק

הזנת דלק: מערכת הזרקה

תיבת הילוכים 6

התנעה: מתנע חשמלי

מערכת הצתה: אלקטרונית

שלדה: צינורות פלדה

בולמים: קדמי: טלסקופיים הידראוליים מתכווננים

אחורי: הידראולי מתכוונן

בלמים: קדמי: הידראולי דיסק בקוטר 260 מ''מ

אחורי: הידראולי דיסק בקוטר 220 מ''מ

גובה מושב: 970 מ''מ

מרווח גחון: 370 מ''מ

בסיס גלגלים: 1,495 ( /-) 10 מ''מ

צמיגים: קדמי:- 21 90/90

אחורי:18 -140/80

משקל (ללא דלק): 109.3 ק''ג

מיכל דלק: 8.5 ליטר

TE - 250

מנוע: צילינדר בודד, 2 פעימות, קירור נוזל

נפח: 249 סמ''ק

הזנת דלק: קרבוראטור

תיבת הילוכים 6 מהירויות

התנעה: רגלית חשמלית

מערכת הצתה: אלקטרונית

שלדה: צינורות פלדה

בולמים: קדמי: טלסקופיים הידראוליים מתכווננים

אחורי: הידראולי מתכוונן

בלמים: קדמי: דיסק בקוטר 260 מ''מ

אחורי: דיסק בקוטר 220 מ''מ

גובה מושב: 960 מ''מ

מרווח גחון: 370 מ''מ

בסיס גלגלים: 1,495 ( -) 10 מ''מ

צמיגים: קדמי:- 21 90/90

אחורי:18 -140/80

משקל (ללא דלק): 102.2 ק''ג

מיכל דלק: 10 ליטר

TE - 300

מנוע: צילינדר בודד, 2 פעימות, קירור נוזל

נפח: 293.2 סמ''ק

הזנת דלק: קרבוראטור

תיבת הילוכים 6 מהירויות

התנעה: רגלית חשמלית

שלדה: צינורות פלדה

מערכת הצתה: אלקטרונית

בולמים: קדמי: טלסקופיים הידראוליים מתכווננים

אחורי: הידראולי מתכוונן

בלמים: קדמי: דיסק בקוטר 260 מ''מ

אחורי: דיסק בקוטר 220 מ''מ

גובה מושב: 960 מ''מ

מרווח גחון: 370 מ''מ

בסיס גלגלים: 1,495 ( /-) 10 מ''מ

צמיגים: קדמי:- 21 90/90

אחורי:18 -140/80

משקל (ללא דלק): 102.4 ק''ג

מיכל דלק: 10 ליטר

תגובות

0 תגובות