ראלי דאצ'יה בנגב המערבי

יום שישי בבוקר - צומת יד מרדכי, ההתרגשות בשיאה.
לכבוד יום האישה ערך מועדון הלקוחות של דאצ'יה ללקוחות הנשיים של המותג אירוע נהיגת ראלי בכבישים ובשבילים של הנגב המערבי בהשתתפות 15 כלי רכב גבוהים של דאצ'יה כשרק נשים נוהגות.
היה כייף בשטח.
יומן מסע - ראלי דאצ'יה בנגב המערבי 17/3/17

ראלי דאצ'יה בנגב המערבי

לאט לאט הן מגיעות, כולן נוהגות ברכבי דאצ'יה גבוהים ומתגבשות לקבוצה מרשימה של נשים בשיירת כלי רכב.

התכבדנו בקפה ומאפה, מה שתרם להיכרות לגיבוש הקבוצה ולמקום נוח לתדריך הבוקר לפני היציאה.

התחלנו על הכבישים הצדדים בנגב המערבי

לאחר תדריך הבוקר יצאנו לנקודה הראשונה שלנו תצפית קובי - אשר משקיפה על שדות הנגבהמערבי, העיר שדרות ורצועת עזה ממערב לגבול.

לאחר ההסבר והתמצאות באיזור הנגב המערבי המשכנו לכיוון האנדרטה לזכר חללי הצנחנים - אנדרטת החץ השחור - אתר הזיכרון למורשת הקרב של הצנחנים בתקופת פעולות התגמול בשנות ה-50 ובראש מבצע חץ שחור (פעולת עזה) ב-28 בפברואר 1955 ועד פעילות הצנחנים במלחמת קדש.

לאחר הביקור התכנסנו חזרה להמשך הסיור באתרי המורשת היעד שרדי האתר של הישוב בארות יצחק הישנה שם התכנסנו תחת המגדל להסבר על המקום וכמובן החלפת חוויות.

המשך הטיול עד תחרות השקשוקה

המשכנו בדרכנו לכיוון האנדרטה לזכר חללי צבאות אוסטרליה וניו זילנד שנפלו במלחמת העולם הראשונה אנדרטת אנז''ק - מגדל התצפית והאנדרטה הוקמה לזכר חללי ''קורפוס אוסטרליה וניו-זילנד'' (ANZC ) שנפלו בקרב על עזה במלחמת העולם הראשונה עת נלחמו לצד הבריטים בכיבוש המזרח התיכון וגירוש התורכים. האנדרטה בצורת האות A, הוקמה בשנת 1967, במלאת 50 שנה לכיבוש עזה והיא צופה אל לשדה הקרב.

לאחר הפסקה קצרה ודרכינו לכיוון היעד הבא מכרות הגופרית שכבר לא פעילים - הבריטים ששלטו באזור ממלחמת העולם הראשונה ועד להכרזת העצמאות של מדינת ישראל כרו גופרית בשכבות העליונות הקרקע ואף עבדו אותה במפעל שבנו בצמוד. לאחר שמיצו את הכרייה נטשו את המכרה.

התרשמנו ולאחר ההסברים יצאנו לדרכינו לפגוש את עדי ויזל שטרח ודאג לנו לחגיגה של תחרות השקשוקה התחלקנו ל 3 קבוצות שכול קבוצה הכינה שקשוקה בסגנון שונה - היה טעים! מאוד!!

תוצאות התחרות נאכלו מיד...

אפשר להעיד שלכולן יצאה שקשוקה מושלמת כך שישבנו ואכלנו בצוותא - היה כייף!

לאחר מכן יצאנו לכיוון השבילים המאתגרים (יותר או פחות) בשמורת נחל הבשור - לאחר ההסבר על השמורה העלינו הילוך בנסיעה מהירה וכייפית בשבילי השמורה, שגם עדי הצטרף אלינו לאתגר.

לא שכחנו את רכבי הדאסטר 4X4 שהיו בקבוצה וניתנה להן ההזדמנות להפגין את כישורי הטיפוס שלהם - בהצלחה ובנחישות רבה.

השעה כבר מאוחרת ויצאנו לעבר נקודת הסיום שעל הכביש לשיחת סיכום.

תודה לכולן

זוהי ההזדמנות שלי לציין לשבח אתכן נשים יקרות על האוירה השמחה והמיוחדת, על ההקשבה ותשומת הלב ועל יום מוצלח ומהנה.

בתקווה שנפגש שוב בטיולים,

אופיר אביב ועדי וייזל

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

בתחרות השקשוקה

בתחרות השקשוקהבתחרות השקשוקהבתחרות השקשוקהבתחרות השקשוקהבתחרות השקשוקהבתחרות השקשוקהבתחרות השקשוקהבתחרות השקשוקהבתחרות השקשוקהבתחרות השקשוקהבתחרות השקשוקהבתחרות השקשוקהבתחרות השקשוקהבתחרות השקשוקהבתחרות השקשוקהבתחרות השקשוקה