שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיול ארוכים בארץ

מסע חוצה מדבר - סוכות 2017

נפגשנו בבוקר יום חמישי, מוצאי חג סוכות למסע חוצה מדבר ממכתש רמון לאילת. 340 ק"מ בשטח, חוויה יוצאת דופן עבורי בכל פעם מחדש.

לאחר תדריך והסבר יצאנו לדרך. המסלול נע על דרך נוף ממצפה רמון למעלה נוח. הדרך מאתגרת ויפה ואני שמח לשמוע שכולם נהנים.

לקראת צהריים עצרנו תחת עץ השיטה לארוחת צהריים במזג אויר מושלם. המשך הציר נע על ציר הנפט והדרך מספקת לנו אתגרי טיפוס שכולם עוברים בהנאה.

לקראת ערב הגענו לתצפית אל נחל קצרה, הנוף מנקודה זו מדהים בשעות הערב והחוויה גדולה.

בגלל שתחנת הדלק צוקים קרובה לחניון הלילה יצאנו להתרעננות ותדלוק אחרון למסע.

החושך כבר ירד והתמקמנו בחניון הלילה.

בוקר היום שני למסע

בסיום תדריך הבוקר יצאנו לכיוון שמורת נחלים גדולים. הדרך יחסית מהירה והטיול ממשיך לאורך הערוצים לעבר מישור צניפים הר צניפים.

לקראת ערב הגענו לנקודת התצפית המתוכננת ומשם המשכנו לחניון הלילה חולות כסוי.

בוקר היום האחרון למסע

את יומו האחרון למסע פתחנו בגב עשרון המדהים והמשכנו בדרכינו לנחל מתק למסלול מאתגר ומרשים.

שמחתי לשמוע שלכולם זה הביקור הראשון במקום הרי זו הצלחה.

לקראת הצהריים טיפסנו לתצפית הר ברך, הנוף המתגלה מהתצפית מהפנט בכל פעם מחדש.

את עצירת הקפה האחרונה למסע ביצענו תחת עץ השיטה בדרך למעלה סיירים ומשם ירדנו בציר המוביל לבאר אורה.

בנקודה זו עצרנו להפרד, שמחתי לשמוע שכולם נהנו, מקווה לפגוש אתכם שוב בקרוב,

אופיר אביב.

למסעות הבאים בארץ- הקלק כאן | למסעות הבאים בעולם- הקלק כאן | להדרכות הנהיגה הבאות- הקלק כאן