ג'יפים

דף 1 מתוך 79
סיכום הדרכת נהיגת שטח לקוחות סוזוקי - יער בן שמן 12/4/24

אביב הגיע, מזג האויר מרהיב, השמיים כחולים והנוף ירוק, רענן ופורח, זמן מצוין להדרכות נהיגת שטח, במיוחד עם החבר'ה השמחים בג'ימנים חדשים שהגיעו להכיר עולם חדש ומדליק

סיכום הדרכת נהיגה של JEEP ללקוחות אוטומקס בהר חורשן 23/02/24

מותג כמו JEEP בהדרכה בהר חורשן זו סיבה טובה לקום בשישי בבוקר ולאחר הביתה, תאורטית היה קריר ורטוב, אבל לנו היה חם!

אינסוף פרחים בגלבוע ובעמקים - 23/03/24

הגלבוע הוא אחד ההרים המיוחדים שבארצנו, הוא מפוצץ בפריחה בעונות הקרות והקרבה שלו לעמק המעיינות המפורסם, מאפשרת טיולי קיץ מרעננים.
בטיול האחרון באזור הצלחנו לשלב בין שתי העונות ולהרוויח מצד אחד פריחה אינסופית ומצד שני טבילה במים מרעננים

סיכום טיול ג'יפים ליום הבחירות - מצוק ההעתקים מאלמוג למצוקי דרגות, 27/2/24

ניצלנו את יום הבחירות האחרון ליום כיף ויצאנו למסלול קלאסי במדבר יהודה, שבמקרה הוא גם אחד היפים ביותר בארצנו. השיירה מגוונת, החבורה על הכיפאק ומזג האוויר החליט לפרגן. היה תענוג

סיכום טיול מעין יזרעאל לשמורת הגלבוע ועד לטורבינות הרוח ומצפה שמיר - 23/2/24

יצאנו לטיול רגוע של יום שישי ברחבי שמורת הגלבוע, לאורך המסלול מפוזרות שלוליות בוץ גדולות כשהצבע הירוק שולט בכל פינה ומעוטר בפריחה צבעונית משגעת

סיכום טיול שישי אתגרי - מעלות בשפלת יהודה, 29/3/24

אחת לכמה שבועות אני חייב להרגיע את יצר ההרפתקנות שלי ולטפס במעלות אתגריים - הפעם ביקרנו בשפלת יהודה במספר מעלות טכנים שהציבו אתגר לא פשוט לרכב ולנהג
הדריך : עדי וייזל

סיכום טיול אל התצפיות, המעברים והאתגרים בצפון המדבר - 23/3/24

צפון מדבר יהודה בתחילת האביב זו הדוגמא והראיה הטובה ביותר למה מדבר יהודה אינו באמת "מדבר", כל המפנים הצפוניים צבועים בירוק כעדות לכמות המשקעים שהמקום ספג.
טיול משפחות בצפון מדבר יהודה - מרץ 24'
הדריך: וייזל עדי

טיול ג'יפים מתל יודפת לנחל חילזון 15.3.2024

הפעם יצאנו לטייל בגליל התחתון, בדיוק באמצע הרצועה הנמתחת בין הכנרת למפרץ חיפה. מסלול מקסים שהתחיל בתל יודפת העתיקה, דרך שמורת הר שכניה ויער שגב בהם פגשנו אינספור שערים נעולים שאילצו אותנו למצוא דרך חדשה ועד לנסיעה בנחל חילזון ומעבר טכני שדרש מכולם להפשיל שרוולים.

סיכום טיול ג'יפים למכתש הגדול ולמעלה אברהם 3.2.2024

שבת בבוקר עם מזג אוויר נהדר ואנחנו במסלול טיול יפהפה לכל אורכו של מכתש חתירה ועד למעלה אברהם שתמיד כיף לנצח.

סיכום הדרכת נהיגת שטח ביער בן שמן 1.3.2024

אתר השטח הישראלי עושה הדרכות נהיגה כמעט לכל יבואני הרכב בישראל, רובן הדרכות הומוגניות בהן משתתפים רק רכבי מותג מסוים ולעיתים יש הדרכות פתוחות אליהן נרשמים ג'יפאים מתחילים באופן פרטי. הפעם, אני עם קבוצת בוטיק פתוחה מה שאומר שלאחר כמה וכמה תירגולים, נצא לטיול שטח ברחבי היער, כזה שיקשט את המכוניות בכמה שיותר בוץ, כיאה לרכבי שטח.

סיכום טיול ג'יפים לדרום הבקעה - מגלגל לסרטבא, 2/3/24

בקעת הירדן - מלחמת אוקטובר 24' גרמה לכ-5 חודשים של התנזרות מחבל ארץ מדהים זה. מתיחות ביטחונית הרחיקה רבים מהג'יפאים ובכלל מי שלא היה חייב, סביר שלא הגיע לאזור.
תחילת מרץ, לאחר מספר בירורים ותחושות בטן, נסעתי לבקר את האזור שאני כ"כ אוהב לטייל בו, והפעם מקיבוץ גלגל עד לראש מבצר חשמונאי - הסרטבא
הדריך: וייזל עדי

יומיים טיול ג'יפים מנחל צין לנחל נקרות ולמכתש רמון 1/3/24 עד 2/3/24

לכבוד סוף החורף הולך ומגיע, ירדנו ליומיים "עבים" – טיול המצרף שני מסלולים קלאסיים לכדי טיול אחד חווייתי במיוחד, עם אתגרים "בטוב-טעם", מתובלים בחניון לילה שמח וטעים. מסוג הטיולים הנכונים שכל ג'יפאי צריך לנשמה פעם בתקופה

סיכום טיול לאוהבי המדבר משדה בוקר למעלה עקרבים - 16/3/24

טיול משפחות לאוהבי המדבר, משדה בוקר למעלה עקרבים דרך עין זיק וגב זרחן, במזג אוויר מושלם, שבילים זורמים ונופים נפלאים של מדבר בשלהי החורף. הטיול נפלא למשפחות, בשבילי מדבר זורמים, עם מעיין מלא מים כל השנה וגב מהיפים שיש למדבר להציע, במסלול שכבר טיילתי לאורכו לא מעט פעמים גם עם הג'יפ וגם עם האופנוע. לאחר תקופה ארוכה שלא הובלתי טיולים בשטח בעיקר בגלל 3 חודשים של מילואים, סוף כל סוף הצלחתי לקבוע ולהוציא את אחד הטיולים האהובים עלי ביותר במדבר

סיכום טיול מועדון רקסטון משדה בוקר למכתש הגדול - 16/03/24

שבת בבוקר של אמצע מרץ, מזג אוויר מושלם וחברי מועדון רקסטון האיכותי יוצאים ליהנות מנופים ומרחבים שפותחים את הלב, אתגרי נהיגה מפתיעים וגם מרחצה במעיין צונן, מה צריך יותר מזה?....

סיכום טיול אל שפלת יהודה, גבעות גד וחבל לכיש 06/01/2024

הטיול המיוחד שהיה הראשון לאחר הפסקה ארוכה בעקבות מלחמת חרבות ברזל.
כמה שהתגעגעתי למטיילים שלנו ולטיולים! והנה זה קרה!
טיול נהדר במזג אוויר מושלם וחבורה מחבקת

טיולי ג'יפים עם אתר השטח לסוף השבוע הקרוב ולחג פורים, הדרכות נהיגת שטח וציוד לג'יפאים בחנות אתר השטח

טיול לסוף השבוע הקרוב: משדה בוקר למעלה עקרבים, טיולי ג'יפים ליום שישי הקרוב: מתל יודפת דרך שמורת נחל חלזון למצפור כמון, מדריך: קובי בצלאל
יום שישי, 15/3/24, טיול ג'יפים מעין רפא ועד מצפה הראל מדריך: עופר עתיר יום שישי, 15/3/24

טיולי ג'יפים לפורים: מסע חוצה מדבר יהודה 23/3/24 עד 24/3/24 מדריך: עדי וייזל, יובל 75 שנים למבצע עובדה 21/3/24 עד 23/3/24 מדריך: דרור ברלי, טיול ג'יפים לנחל תבור והרמות הירוקות שמסביב סוף שבוע 23/3/24 מדריך: אושר חיים, טיול למנזר לטרון, דרך בורמה נחל כסלון ונחל רפאים סוף שבוע 23/3/24 מדריך: יחיאל דניאל

הדרכת נהיגת שטח - יער בן שמן יום שישי, 5/4/24, הדרכת נהיגת שטח - הר חורשן יום שישי, 15/3/24, הדרכות נהיגה נוספות בשיתוף יבואני הרכב הגדולים בישראל ובמחירים מיוחדים, ציוד לג'יפאים בחנות אתר השטח: ערכת חילוץ וגרירה לג'יפים, ערכת חילוץ משופרת לג'יפונים, קומפרסור מדחס אוויר מקצועי 2 ראשים, ערכת תיקון פנצ'ר מברזל בקופסה קשיחה, אתר השטח בכל הרשתות

סיכום טיול ג'יפים מבת שלמה לעין השופט - 24.2.24

שבת נעימה ושמשית לאחר מספר ימים גשומים התאספנו קבוצת מטיילים עם רכבי שטח שונים לטיול מאתגר באזור רמות מנשה.
רישום וחלוקת מכשירי קשר, מדברים קצת על מסלול הטיול, על הוראות בטיחות והתנהגות בשטח ויוצאים לדרך.
סיכום בתמונות של יום טיול ג'יפים בשטח...

סיכום טיול ג'יפים לציר המשלטים, הדרך הרומית, נחל יתלה 9.2.24

שבת חורפית, שמש נעימה מלטפת אותנו, נפגשים בחניית תחנת דלק שואבה לטיול שבאזור הרי ירושלים,
שיחת הכרות, רישום וחלוקת מכשירי קשר, תדרוך על המסלול ועל הטיול, הוראות בטיחות והתנהגות בשטח ויוצאים לדרך.

שישי אתגרי - ממעלה זרון למעלה יאיר 9.2.2024

אחת לכמה חודשים "מדגדג" לי מסלול אתגרי - וכשמזג האוויר מזמין - לא אומרים לא.
התאגדנו קבוצה לא מבוטלת של אוהבי השטח האתגרי ויצאנו להתמודד עם שני מעלות הסמוכים האחד לשני - מעלה זרון ומעלה יאיר.

הדריך: עדי וייזל

טיול ליום הבחירות 27.2.24 נחל תבור ורמת סירין

כמו בכל יום בחירות, גם הפעם, יום הבחירות לרשויות המקומיות, בחרנו לנצל את יום השבתון ואת מזג האוויר הנפלא של סוף החורף על מנת לטייל. נחל תבור ורמת סירין הם איזור מהמם ביופיו שזו בדיוק העונה שלו ויחד עם זאת, התחזיות הבטיחו גשם מדי פעם ובאיזור הזה, גם גשם קטן עלול לייצר דרמות גדולות. זה לא קרה, תודה לאולוהים.... והיה לנו טיול מושלם!