ג'יפים

דף 1 מתוך 82
סיכום טיול ג'יפים אל הגלבוע, עמק חרוד, נחל יששכר, כוכב הירדן ונחל תבור - 5/10/24

בימים אלו קשה לדעת אם הטיולים שאנו מפרסמים אכן יצאו לביצוע, אך טיול זה זכה להצלחה ונרשמו כמות מכובדת של מטיילים ולמרות המתיחות הביטחונית הטיול יצא לפועל

טיול מועדון סוזוקי נחל צין - 28/9/24 קבוצת דרור ברלי

מסלול נחל צין חביב עלי במיוחד באופן אישי, לטעמי אחד היפים והמעניינים במסלולי הג'יפים בישראל. רק בחודש האחרון זהו כבר ביקור שני שלי בצין, ולא אחרון לעונה הזו.... כרגיל במועדון סוזוקי, חבורה מצויינת + מסלול מעניין ומאתגר מייצרים כיף גדול

טיול ג'יפים יומיים ממכתש גדול למכתש קטן

טיול הג'יפים מהמכתש הגדול למכתש הקטן שיצא בסופ"ש 6-7 לספטמבר, היה בריחה מושלמת ממאורעות התקופה האחרונה שמאתגרת את שפיותנו. ניקוי ראש במדבר שכולנו היינו זקוקים לו בדחיפות - עם קבוצה קטנה וטובה בקצב רגוע, כיף של טיול.

סיכום טיול מועדון סוזוקי לנחל פרצים עליון ונחל סדום 30/8/24 קבוצת דרור ברלי

מועדון סוזוקי יצא ביום שישי 30.8.24 למסע-שטח "קצר אבל עבה" בנחל פרצים עליון ונחל סדום. כל היום ב-LOW, המנועים הקטנים שאגו, מתלים נמתחו עד לקצה, צמיגים התנופפו ופרפרו באויר - וכולם עברו ללא תקלות, בכל זאת סוזוקי... לפי כמות החיוכים הרחבים, טיול אקשן כזה הוא בדיוק מה שהיינו צריכים בימים טרופים אלה על מנת "להרגיע את הדודא" לטיול שטח כהלכתו.

סיכום הדרכת נהיגה ביער בן שמן - 19/7/24

בבוקר שישי של אמצע יולי יצאנו להדרכת נהיגה בשטח טרשי המתאימה לכל סוגי רכבי השטח 4X4

סיכום טיול נחל ציפורי 17/8/24

מסלול נחל ציפורי לעילבון החוצה את הגליל התחתון ממערב למזרח הוא אחד המוצלחים והפופולריים שלנו גם בימים המאתגרים שאנו עוברים בשנה האחרונה. גם הפעם התייצבה חבורה נהדרת לטיול באחד מבלי הארץ היפים והמעניינים בישראל וכרגיל, היה מעולה

סיכום טיול מנחל פרצים עליון, דרך מעלה עזגד לנחל פרס ונחל תחמס - 3/8/2024

סופ"ש ראשון של אוגוסט 2024 ואנחנו יוצאים לטיול שטח אתגרי במדבר יהודה, במסלול שאינו קשה במיוחד אבל טכני ויפהפה. חבורת נהגים מצויינת עם אחלה רכבים והמסלול כולו שלנו ורק שלנו

סיכום טיול ג'יפים למדבר יהודה - 16/8/24

שלא כמו בד"כ, הפעם יצאנו ביום שישי ולא בשבת. אולי בגלל זה לא ראינו כמעט נפש חיה לאורך כל המסלול (לא כולל בעלי חיים) ואולי זו התקופה שאנו חווים ואנשים פחות מטיילים. כל האמור לעיל לא פגם כהוא זה בהנאה שלנו מיום הטיול, רק שער אחד סגור בסוף היום קצת...
המסקנה היא שאם יש קבוצה מעולה, לא האירנים, לא מזג האוויר ולא שום דבר, יעצור אותנו מלחרוש את הארץ

סיכום טיול מיער הקדושים, דרך נחל כסלון לנחל רפאים - 27/7/24

מסכים איתכם שחם, מאוד, וזו בדיוק הסיבה שבזכותה יצאנו לטיול קליל ומקסים במבואות ירושלים, לאורך נחל כסלון, נחל טייסים ונחל רפאים. עצרנו בבריכות קרירות ומוצלות, אכלנו לא מעט, שתינו המון ונהננו ממסלול קריר ומרענן

סיכום טיול שישי מדברי - 9/8/23

יום שישי בעיצומו של החופש הגדול זה אחלה תירוץ לצאת למדבר, ליהנות מנופים ומרחבים שפותחים את הלב,
אתגרי נהיגה מפתיעים וגם מרחצה במעיין צונן, מה צריך יותר מזה?....

סיכום הדרכת נהיגת שטח של מועדון Land Rover בהר חורשן - 2.8.2024

מותג האליפסה הירוקה - Land Rover, ארגן קבוצה חדשה להדרכת נהיגת שטח ואנחנו, שני מדריכים של אתר השטח הישראלי, הגענו כדי להדריך ולהרביץ תורה בלקוחות החדשים שאמנם יודעים שקנו רכב מדהים, אבל אין להם באמת מושג עד כמה שהוא טוב איכותי ומיוחד.
הדריכו - גיא זילברמן וקובי בצלאל

סיכום הדרכת נהיגה של מועדון סוזוקי, יער בן שמן - 09/08/24

קבוצה קטנה הגיעה להדרכת נהיגת שטח שהפעם הייתה על טהרת סוזוקי ג'ימני. בשביל הגיוון הגיעו שני אחים עם דורות שונים של העז היפנית

סיכום טיול לילה במדבר - 18/7/24

אחת הדרכים המהנות להתמודד עם חום הקיץ שלנו היא טיול ג'יפים בלילה. יצאנו למדבר יהודה למפגש של נהיגה, טבע ואנשים נהדרים

סיכום הדרכת נהיגה של מועדון סוזוקי - הר חורשן, 26/7/24

לקוחות סוזוקי הגיעו להדרכת נהיגה בשטח ביער הצפוני והאהוב, הראו את מגוון הכלים של היצרן, בקבוצה קטנה ונעימה

טיול סוזוקי לנחל ציפורי 26/7/24 - קבוצת דרור ברלי

המסלול מנחל ציפורי לעילבון אף פעם לא מאכזב באף עונה של השנה, אבל יש פעמים בהן הוא אפילו מתעלה. כמו למשל, כאשר מגיע אליו מועדון סוזוקי בשלוש קבוצות מלאות. החום הגדול והמתח הבטחוני לא גרעו מההנאה - היו לנו כיף גדול והנאה רבה

סיכום טיול מועדון סוזוקי לנחל ציפורי 26/7/24 קבוצת גיא זילברמן

בימים אלו כל יציאה לשטח היא בגדר מה שנקרא "אסקפיזם". אני לא מת על המונח אבל זה נכון. אז יצאנו להתרענן בשבילי הצפון הקרוב נהגי סוזוקי ואני

סיכום טיול ג'יפים למדבר יהודה -  13/07/2024
סיכום טיול ג'יפים למדבר יהודה - 13/07/2024

בשבת חמה של חודש יולי יצאנו לטיול ג'יפים אתגרי במדבר יהודה

מסעות ארוכים בארץ לקיץ ולחגים, טיולים לסוף השבוע והדרכות נהיגה

הדיוור השבועי שלנו ובו: מסעות ארוכים בארץ, מסע חוצה נגב ל-4 ימים, טיול ג'יפים יומיים בשמורת נחל תבור ושמורת הגלבוע, טיול מדברי 3 ימים - סוכות 2024, מסע חוצה ישראל - סוכות 2024, טיולים לסופ"ש: מעין מבוע אל המנזר האבוד - המרסבא, טיול ג'יפים מפרצים עליון למעלה עזגד וגבי פרס, מסע חוצה ישראל בעבירות קלה עד בינונית - סוכות 2024, טיול ליל מטאורים במדבר, הדרכות נהיגת שטח

סיכום טיול ג'יפים הר חורשן ורמות מנשה 20/7/24

יצאנו להר חורשן ורמות מנשה באחת השבתות הלוהטות של הקיץ. התכוננתי נפשית שיהיה חם נורא, אבל עם הרבה מאוד צל וגם שתי נקודות לשכשוך הרגליים/טבילה, השד לא היה נורא כל כך והיה לנו יופי של טיול.

סיכום טיול מועדון סוזוקי לרמת הגולן - 15/6/24

מועדון סוזוקי יצא לטיול רגוע ונינוח בין בריכות בדרום רמת הגולן, מסלול בטוח ושקט שמתאים מאוד לקיץ הלוהט שבפתח