ג'יפים

דף 1 מתוך 78
טיולי ג'יפים עם אתר השטח לסוף השבוע הקרוב ולחג פורים, הדרכות נהיגת שטח וציוד לג'יפאים בחנות אתר השטח

טיול לסוף השבוע הקרוב: משדה בוקר למעלה עקרבים, טיולי ג'יפים ליום שישי הקרוב: מתל יודפת דרך שמורת נחל חלזון למצפור כמון, מדריך: קובי בצלאל
יום שישי, 15/3/24, טיול ג'יפים מעין רפא ועד מצפה הראל מדריך: עופר עתיר יום שישי, 15/3/24

טיולי ג'יפים לפורים: מסע חוצה מדבר יהודה 23/3/24 עד 24/3/24 מדריך: עדי וייזל, יובל 75 שנים למבצע עובדה 21/3/24 עד 23/3/24 מדריך: דרור ברלי, טיול ג'יפים לנחל תבור והרמות הירוקות שמסביב סוף שבוע 23/3/24 מדריך: אושר חיים, טיול למנזר לטרון, דרך בורמה נחל כסלון ונחל רפאים סוף שבוע 23/3/24 מדריך: יחיאל דניאל

הדרכת נהיגת שטח - יער בן שמן יום שישי, 5/4/24, הדרכת נהיגת שטח - הר חורשן יום שישי, 15/3/24, הדרכות נהיגה נוספות בשיתוף יבואני הרכב הגדולים בישראל ובמחירים מיוחדים, ציוד לג'יפאים בחנות אתר השטח: ערכת חילוץ וגרירה לג'יפים, ערכת חילוץ משופרת לג'יפונים, קומפרסור מדחס אוויר מקצועי 2 ראשים, ערכת תיקון פנצ'ר מברזל בקופסה קשיחה, אתר השטח בכל הרשתות

סיכום טיול ג'יפים מבת שלמה לעין השופט - 24.2.24

שבת נעימה ושמשית לאחר מספר ימים גשומים התאספנו קבוצת מטיילים עם רכבי שטח שונים לטיול מאתגר באזור רמות מנשה.
רישום וחלוקת מכשירי קשר, מדברים קצת על מסלול הטיול, על הוראות בטיחות והתנהגות בשטח ויוצאים לדרך.
סיכום בתמונות של יום טיול ג'יפים בשטח...

סיכום טיול ג'יפים לציר המשלטים, הדרך הרומית, נחל יתלה 9.2.24

שבת חורפית, שמש נעימה מלטפת אותנו, נפגשים בחניית תחנת דלק שואבה לטיול שבאזור הרי ירושלים,
שיחת הכרות, רישום וחלוקת מכשירי קשר, תדרוך על המסלול ועל הטיול, הוראות בטיחות והתנהגות בשטח ויוצאים לדרך.

שישי אתגרי - ממעלה זרון למעלה יאיר 9.2.2024

אחת לכמה חודשים "מדגדג" לי מסלול אתגרי - וכשמזג האוויר מזמין - לא אומרים לא.
התאגדנו קבוצה לא מבוטלת של אוהבי השטח האתגרי ויצאנו להתמודד עם שני מעלות הסמוכים האחד לשני - מעלה זרון ומעלה יאיר.

כמו בכל יום בחירות, גם הפעם, יום הבחירות לרשויות המקומיות, בחרנו לנצל את יום השבתון ואת מזג האוויר הנפלא של סוף החורף על מנת לטייל. נחל תבור ורמת סירין הם איזור מהמם ביופיו שזו בדיוק העונה שלו ויחד עם זאת, התחזיות הבטיחו גשם מדי פעם ובאיזור הזה, גם גשם קטן עלול לייצר דרמות גדולות. זה לא קרה, תודה לאולוהים.... והיה לנו טיול מושלם!

כאשר המדבר ירוק ורטוב - סיכום מסע ג'יפים במדבר יהודה 24/2/24

כך היה בשבת של סוף פברואר, על הפסגות והוואדיות של מצוק ההעתקים.

צילמו אמיר נחומי, בועז גורודיסקי וסוהד חאג' יחיא

הדיוור השבועי 28/2/24

טיול יומיים לסוף השבוע - מנחל צין לנחל נקרות ולמכתש רמון, טיול פריחות מהר חורשן לגבעת הרקפות, טיול מגלגל לסרטבא שבת אתגרית בדרום הבקעה,
טיול ג'יפים לנחל תבור, רמת סירין ומורדות הירדן, הדרכות נהיגת שטח ביער בן שמן ובהר חורשן, הדרכות נהיגה בשיתוף יבואני הרכב הגדולים בישראל,
ציוד לג'יפאים בחנות אתר השטח, קישור לכל הרשתות שלנו: אתר השטח באינסטגרם, בפייסבוק וביוטיוב

סיכום הדרכת נהיגת שטח פתוחה ביער בן שמן 9.2.2024

אחרי כמה חודשים של מלחמה ומילואים, אנחנו באתר השטח הישראלי חוזרים לפעילות מלאה גם בעולם הדרכות הנהיגה כך שביום שישי נפגשנו כמה מדריכים ביער בן שמן, כל אחד ממתין לקבוצה שלו. לי יש הפעם הדרכה פתוחה עם מגוון רכבים החל בסובארו ועד לרוביקון מסוקס.
עונג שישי כבר אמרתי..

סיכום מסע שישי אתגרי  מעלות טל שחר 5/1/24
סיכום מסע שישי אתגרי מעלות טל שחר 5/1/24

אחד לכמה שבועות בוער לי לצאת למסלול אתגרי - כזה שיאתגר את הרכב וגם אותי פה ושם.
אספתי סביבי חבורה של משוגעים לדבר שבכל טיול כזה 5-8 מהם מצטרפים.
אז הפעם נסענו לאזור טל שחר ואף פקדנו את מעלה האשתאול המפורסם

שבת חורפית שמשית ונעימה ממש מזמינה להרחיק דרומה, אל עומק המדבר - ואנו לקחנו את חבורת הג'ימנים הצבעונית לדרך הבשמים הנבטית בשתי קבוצות. זה כבר הפך למסורת נעימה – כי כרגיל בטיולי מועדון סוזוקי, גם הפעם היה משובח במיוחד.

סיכום הדרכת רקסטון יער בן שמן 9/2/24

ביום שישי חורפי-שמשי ניצלנו את סיומו של סשן הגשמים ופגשנו את לקוחות סנגיונג רקסטון, להדרכת נהיגת שטח. היה מצוין.

הדיוור השבועי 7/2/24

טיולי ג'יפים ליום שישי הקרוב, שישי אתגרי סובב ערד ממעלה זרון למעלה יאיר, טיול ג'יפים לדרך בורמה, ציר המשלטים והדרך הרומית, טיולים לסוף השבוע, טיול משפחות המשלב מסלול רגלי לגב חווה, טיול משפחות מחבל לכיש לעמק האלה, הדרכות נהיגת שטח, הדרכת נהיגת שטח -
יער בן שמן, הדרכת נהיגת שטח - הר חורשן, הדרכות נהיגה נוספות בשיתוף יבואני הרכב הגדולים בישראל, ירדן בטיול ג'יפים, סוכות 2023, מקווים שזה לא האחרון, הודעות מתוך הפורום שלנו

טיול מועדון רקסטון מהמרסבא דרך בור העמודים למצוקי דרגות 27/1/24

טיול מועדון רקסטון ממישור אדומים למרסבא, בור העמודים ומצוקי דרגות, הוא אולי "רגיל" ואין בו שום דבר מיוחד – אבל הטיול הזה וכל מה שמסביבו היה הכל חוץ מרגיל. החל מהעיתוי המקורי, הדחייה למועד לא ידוע, תעתועי מזג האוויר וכלה במראות נופי מדבר יהודה וקשיי הדרך כתוצאה מכך. היה לנו טיול מאתגר ושווה ביותר!

סיכום טיול ג'יפים - לטרון - דרך בורמה - ונחל רפאים  20/1/24
סיכום טיול ג'יפים - לטרון - דרך בורמה - ונחל רפאים 20/1/24

שבת חורפית שטופה בשמש נעימה, נפגשים בחניה במנזר השתקנים לטיול באזור הרי ירושלים - דרך בורמה, משלט 16, נחל כסלון ונחל שורק.
מתחילים ברישום וחלוקת מכשירי קשר, תדרוך על המסלול ועל הטיול, הוראות בטיחות והתנהגות בשטח ויוצאים לדרך

סיכום טיול ג'יפים לנחל תבור, רמת סירין ומורד הירדן - 30/12/23

נחל תבור וסביבתו הם האזורים היפים ביותר בעונה זו של השנה בה אנו נהנים מפריחה מהממת, מנחל זורם, מפרות הרועות בשטח, מעברי בוץ מעניינים ועוד אתגרים ונופים קסומים. יצאנו לטיול באזור המיוחד בו נהנינו מכל רגע!

סיכום טיול ג'יפים לדרום מדבר יהודה - גבי פרס וציר המסוע 6/1/24

בבוקר נפלא עם מזג אוויר שימשי של חורף מבשרים על יום מעניין שמצפה לנו. בימים קשים שכולנו עוברים חשוב לצאת לנשום אוויר ולסמן לעולם שלעולם לא ישברו אותנו.
נפגשנו בדימונה להיכרות ותדריך, חלוקת מכשירי קשר, הסבר על המסלול והפרשי הגובה העומדים בפנינו היום, ירידה של כ-1,000 מ' מגובה 500 מ' מעל פני הים למקום הנמוך בעולם במינוס כ-400 מ'.

סיכום מסע מאשלים לשדה בוקר 23/12/2023

הנגב - מה עוד אפשר לספר על האזור הגדול ביותר בארץ, אותו איזור שתופס כ 60\% משטחה של המדינה הכ"כ מיוחדת שלנו.
הפעם יצאנו למסלול המשלב נופים צחיחים עם אתגרי נהיגה במרחבים העצומים שבין אשלים לשדה בוקר
מדריך : עדי וייזל

מחבל יתיר לדרום המדבר 25/11/23

שילוב של שני תאי שטח מזמינים זה דבר שאני מאוד אוהב לעשות, בוודאי כאשר בכל אחד מהם יש מעט אתגרי נהיגה.
התחלנו את המסלול באיזור חבל יתיר, הר חירן וגלשנו לדרום מדבר יהודה בסמיכות ליישובים כרמל ומעון.

מועדון סוזוקי יצא לחצות את המכתש הגדול, התמודד מול מעברים טכניים ומדרגות סלע ויצא כשידו על העליונה עם חיוך גדול – היה מעולה באופן מיוחד!

סיכום טיול לגליל התחתון ונחל תבור 19/1/24

מאמצע החורף ועד האביב יש לנו חלון קצר להנות ממסלול ירוק ופורח שחוצה נחלים ומטפס על רמות.
נחל תבור, נחל יששכר, רמת יששכר, רמת סירין, אלו הם חלק מהמקומות בהם ביקרנו, כולם ירוקים וכולם פורחים.