שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיול ארוכים בארץ

מנחל צין למדבר יהודה - אוקטובר 2017

יצאנו לסוף שבוע בחג הסוכות אל נחל צין ועד מדבר יהודה 12 רכבים וקבוצה מגוונת ואיכותית
התוצאה טיול מוצלח

סרטון מדהים שצילם טל מיטל

נפגשנו בוקר יום שישי בחניון הרועה סמוך לשדה בוקר 12 רכבים לטיול בנחל צין אל דרום מדבר יהודה.

בסיום שיחת ההכרות ותדריך בטיחות יצאנו לדרך לעבר בורות חצץ - הנקודה הראשונה שלנו בטיול.

שמחתי שלחלק עיקרי מהקבוצה זה ביקור ראשון במקום. בסיום ההסבר והביקור המשכנו אל נקודת התצפית בהר צרור ולביקור קצר בתחנת האכלת נשרים שבאזור.

הדרך מתקדמת לפי התוכנית ויש קצת זמן פנוי. איך אפשר לוותר על ביקור קצר בעין זיק?...

השעה כבר לקראת צהריים ודרכינו לכיוון גשר הרכבת הגדול לארוחת הצהריים.

מזג האוויר מעולה והגשר מספק צל זמן מנוחה.

חייב לציין את הקבוצה על העמידה בזמנים וההתארגנות היעילה לאורך המסע בדיוק בזמן ואנחנו בדרכינו לגב עין אום תינה. הפסקה קצרה, צילומים והדרך ממשיכה.

לקראת ערב יצאנו לחניון יום המפעלים להתארגנות והגענו לחניון הלילה בדיוק בזמן. הערב עבר בכיף באוירה מדברית.

יום 2 למסע:

המאהל קופל בזמן ויצאנו לביקור קצר בשדה הבולבוסים הסמוך
ולכיוון נחל אמציהו.

בכניסה לנחל עצרנו להפסקת קפה קצרה ורענון תדריכי הבטיחות.

התנועה בנחל נוחה ומאפשרת מהירות אז כמובן שניצלנו את האפשרות לתת קצת גז ולהנות. שמחתי לראות שכולם נהנים מהעניין.

לקראת צהריים הגענו לחניון עין תמר לארוחת צהריים שבסיומה יצאנו לכיוון מישור עמיעז למסלול נחל סדום. כולם נהנו ועברו את אתגרי הנהיגה בשלום.

לקראת אחר הצהריים יצאנו למסלול קצר אל נחל פרצים. את תמונת הסיום כמובן צילמנו בתצפית ולסוף את שיחת הסיום. שמחתי לשמוע שכולם נהנו והטיול היה מספק ומרגש.