הדרכות נהיגה פתוחות יוצרות תמהיל מעניין של כלי רכב, וההדרכה שהתקיימה בתאריך ה-16/02/18 הנה דוגמא מובהקת לכך
בתקופה האחרונה, עם עליית הפופולריות של פלח הקרוסאוברים / רכבי השטח הקלים / ג'יפונים - תבחרו אתם את הכותרת המתאימה, מרבית הדרכות הנהיגה שאנו עורכים באתר השטח הנם תחת סמל של יבואן בודד, ויש אף כאלו המוקדשות לדגם אחד ספציפי. כך שהדרכת נהיגת שטח פתוחה, היא תמיד סיבה למסיבה, כי עם מצרכים כה שונים כמו ניסאן טראנו, לנד רובר דיסקאביר, ג'יפ צ'ירוקי, טויוטה לנד קרוזר אחד משופר והשני משובצר למשעי, לצד דאצ'יה דאסטר, התבשיל הסופי חייב להיות מעניין, וכך אכן היה.
זה עוד התחיל כבר בחלק העיוני שפותח את היום, בו היינו צריכים להישמר שלא להמשיך ולהמשיך, משום העניין הרב שגילו המשתתפים בכל נושא שעלה. עם היציאה לדרך, לכיוון התצפית היפה של נ.ג 186, ראינו את הרמה הגבוהה של כלל המשתתפים, בהם גם הדאסטר שלא ויתר לכלי השטח המעניינים שהיו לצידו, והתעקש לעבור באותם המקומות המדוייקים בהם עברו כולם. הדבר הלך כל כך מהר, שהיינו חייבים למצוא משהו שישאיר את המשתתפים באותה רמת מתח, כך שמצאנו את עצמנו עד מהירה משחקים בשביל האש הידוע של הר חורשן. עם יד על הלב, אינני זוכר מתי הייתי במקום זה בהדרכות של השנים האחרונות, וזה מבחינתי אומר הכל.
תודה רבה לכל המשתתפים שהפכו את ההדרכה עד מהירה למפגש עבירות ביו חברים, ונקווה שעוד ניפגש בשטח.
אינציקלושטח:
דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, ABS, ESP, סובארו, מנוע
הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
שימוש בנעילת דיפרנציאל
מערכות הבטיחות ברכב:
הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות
טיפ נהיגה: לנתק או לא לנתק
טיפים לנהיגה בשטח:
טיפ לטיפוס עלייה
טיפ לירידה תלולה
טיפ לשבילים המהירים
טיפ שיפוע צד
טיפ ציוד בשטח
לעוד מסעות והדרכות בארץ ובעולם:
למסעות הבאים בארץ - הקלק כאן
למסעות הבאים בעולם - הקלק כאן
להדרכות הנהיגה הבאות - הקלק כאן
תגובות