לקוחות מותג ג'יפ הגיעו להדרכת נהיגת שטח, על אף שחלקם העידו על עצמם כי לא ירדו מעלה קשה יותר מגובהה של מדרכה בכיכר המדינה. אלא שגם הם נדהמו מיכולות השטח של כלי רכבם, ולא פחות חשוב, שלהם עצמם
מאת: חיים זרזר
02/05/18
יער בן שמן הוא המקום להיות אם נפשכם חשקה לראות תרבות פנאי ישראלית במיטבה, רוכבי אופניים לצד אצנים, רוכבי סוסים וגם אופנועים, ובל נשכח את הטרקטורונים ורכבי ה-SBS. לצד כל אלו הגיעו כעשרה מלקוחות ג'יפ, והראו את המגוון הרחב של דגמי החברה השונים – החל מדגם כרטיס הכניסה לעולם של ג'יפ, הרנגייד, המשך בגרנד צ'ירוקי על תת דגמיו השונים, וכלה ברנגלר הקרבי, הקצר והארוך. ובטח עליתם עלינו, לצורך הצגה מושלמת של כלל הדגמים היה צריך להיות נוכח דגם אחד נוסף, צ'ירוקי, שהיה חסר להשלים את התמונה השלמה.
היום שהתחיל כבכל הדרכה, עם קטע עיוני שמסביר את מערכות כלי הרכב הרלוונטיים לנהיגת שטח, התארך מעט אולי משום מגוון הדגמים הרחב, אלא שאחריו הגיע הקטע החשוב שלשמו התכנסו הלקוחות. תיקול אתגרי עבירות שונים.
על אף השוני ברמת יכולות השטח של הכלים השונים, הצליחו הלקוחות לאתגר אחד את השני, ולגרד את יכולת העבירות כל כלי ויכולותיו הוא. לראייה, שהרנגלר הקרבי הראה כיצד בקלילות מרשימה הוא זוחל בירידה תלולה, קפץ מיד אחריו גרנד צ'ירוקי אמיץ להראות שגם הם יכולים. טוב את העלייה חזרה שנעשה תוך כדי דילוג מדרגת אבן, החליט הגרנד צ'ירוקי להשאיר לרנגלר לבדו, בכל זאת מדרגת סלע יכולה לשרוט את שטח המחייה הקבוע של בעל אותו גרנד צ'ירוקי – השטח הפראי של כיכר המדינה ....
תודה רבה לנציג החברה גל קראוס על התמונות שצילם, וגם על היכולת הגבוהה אותה הציג יחד עם הפרטנר עליו הגיע, הלוא הוא הרנגלר הקרבי.
שניפגש בשטח
ויקישטח:
דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, ABS, ESP, סובארו, מנוע
הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
מערכות הבטיחות ברכב:
הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות
טיפים לנהיגה בשטח:
למסעות הבאים בארץ - הקלק כאן
למסעות הבאים בעולם - הקלק כאן
להדרכות הנהיגה הבאות - הקלק כאן
תגובות