בוקר שישי סתווי מושלם קיבל את פנינו בבת שלמה הישנה. חמישה חבר'ה עם קילומטראז' שטח קודם הגיעו להרחיב את ידיעותיהם ולהכיר את ריכבם קצת יותר ממה שידעו לפני
חמישה רכבי שטח שונים למדי הגיעו להדרכה הזו: רקסטון דור קודם, טראקן אלפיים וקצת, די-מקס די חדש, פספיינדר אלפיים ועוד קצת ופאג'רו 2000 (בלי קצת) - מה נאמר? מכל טוב הארץ.
למנה ראשונה - הדרכה תיאורטית בחורש המקסים של השמורה. סקרנו את מערכות הרכב השונות (ובמקרה זה שונות למדי), הכרנו את החלקים ברכב שלנו שעוזרים לנו להשיג אחיזה בזמן התמודדות עם מכשולים וכמובן, איך יותר נכון לתקל את אותם מכשולים, מה מותר? מה לא רצוי? ומה ממש ממש לא כדאי.
לאחר הקטע האומנותי יצאנו לתרגל. היה מעניין ומהנה לראות איך כל רכב (ונהג) מתמודד עם המכשולים ובעצם, אם מכירים את המגבלות ויודעים איך לנצל את היתרונות - בסופו של דבר כולם עוברים, וללא מלחמות ונזקים.
הייתם חבורה מהנה מאוד להדריך ומקווה שהועלנו והוספנו לכם נידבך משמעותי ליצירת חוויות שטח חיוביות בעתיד.
מונחים מעולם הנהיגה בשטח - ויקישטח:
דיפרנציאל, ירידה, עלייה, שיפוע, שיפוע צד, בקרת אחיזה, בקרת יציבות, ABS, ESP, סובארו, מנוע
הדיפרנציאל - אי אפשר בלעדיו אך צריך לדעת לחיות איתו
קישור לכתבות על מערכות הבטיחות ברכב והשימוש בשטח:
הפתרון הטכנולוגי – בטיחות פאסיבית ו- ABS
הפתרון הטכנולוגי – בקרת אחיזה ובקרת יציבות
לסיכום: טיפים לנהיגה בשטח:
למסעות הבאים בארץ - הקלק כאן
למסעות הבאים בעולם - הקלק כאן
להדרכות הנהיגה הבאות - הקלק כאן
1 תגובות
1
izharsy
05 בנובמבר 2018 ב 21:45
תודה שלמה!!!
אלוף
תגובות